2 روز ضمانت بازگشت

settings briefcase magnifying_glass__1_

مبیت رضایت و آسودگی خاطر مشتریان را دغدغه اصلی خود دانسته و همواره تلاش می کند بهترین کالاها و خدمات را در وبسایت خود عرضه نماید. لذا مبیت پس از فروش نیز همراه و پاسخگوی مخاطبان خود می باشد. برای بهره مندی از خدمات پس از فروش مبیت شامل 2 روز ضمانت بازگشت کالا، نکات زیر را مورد توجه قرار دهید:


شرایط بازگشت کالا:

ایراد فنی(سخت افزاری) در دستگاه و یا لوازم جانبی خریداری شده:

  • در صورت وجود ایراد سخت افزاری در محصول خریداری شده حداکثر تا 7 روز غیر کاری پس از دریافت، آن را به کارشناسان مبیت اطلاع دهید.
  • برای بازگرداندن کالا لازم است محصول در جعبه اصلی خود به مبیت بازگردانده شود لذا جعبه و یا بسته بندی آن را سالم نگاه دارید. توجه داشته باشید هرگونه برچسب زدن یا نوشتن روی جعبه اصلی و یا مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد
  • ضمانت بازگشت کالا، شامل ایرادات فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه دستگاه) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، نمی‏‏باشد.

وجود مغایرت:

  • در صورتی که کالای ارسال شده با اطلاعات ثبت شده در وبسایت مغایرت دارد، حداکثر تا 24 ساعت (یک روز) پس از دریافت محصول، موضوع را از طریق تلفن، ایمیل و یا مراجعه حضوری به مبیت اطلاع دهید.
  • اگر مغایرت از روی اطلاعات جعبه و یا بسته بندی کالا قابل تشخیص است برای استفاده از ضمانت بازگشت، دستگاه نباید از حالت بسته بندی اورجینال (پلمپ) خارج شود.
  • عکس های از محصولات که در وبسایت درج شده اند، جهت ساده سازی و کمک به مشتری برای خرید راحت تر است و این امکان وجود دارد در برخی جزییات با کالای اصلی متفاوت باشد. معیار وجود مغایرت، مشخصات فنی درج شده در وبسایت مبیت می باشد.

ایراد و یا آسیب دیدگی فیزیکی

  • آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی (مانند خط و خش، شکست شیشه و ...) باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت محصول، از طریق تلفن، ایمیل و یا مراجعه حضوری به مبیت اطلاع داده شود.
  • جعبه اصلی دستگاه را سالم نگاه داشته و توجه شود که برای بازگرداندن کالا جعبه اصلی مورد نیاز خواهد بود. برچسب زدن یا نوشتن روی جعبه اصلی و یا مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

امکان تعویض در صورت انصراف از خرید

  • در صورتی که سفارش هنوز ارسال نشده، در کوتاه ترین زمان با واحد ارسال مبیت تماس گرفته و انصراف خود را اطلاع دهید. برای این منظور می توانید با شماره تلفن 33343100 داخلی 101 تماس بگیرید.
  • در صورتی که مشتری پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 2 روز غیر کاری می تواند موضوع را به مبیت اطلاع دهد. در این حالت که باید با تایید کارشناسان مبیت همراه باشد، دستگاه نباید از بسته بندی خارج و پلمپ آن باز شده باشد. همچنین در صورتی که دستگاه با هدیه فروخته شده، هدیه نیز باید همراه کالا بازگردانده شود.
  • به این موضوع دقت شود که با تغییر در بسته بندی اولیه (پلمپ)، امکان استفاده از ضمانت بازگشت از بین خواهد رفت.
  • همچنین توجه داشته باشید که در این حالت هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل:

  • آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت محصول، از طریق تلفن، ایمیل و یا مراجعه حضوری به مبیت اطلاع داده شود.
  • در ارسال های راه دور ، با توجه به بسته بندی استاندارد مبیت و همچنین ارسال از طریق پست پیشتاز (و اعلام شماره مرسوله)، در صورت بروز هرگونه مشکل، مسئولیت آن به عهده شرکت حمل کننده (پست) می باشد و مبیت تنها با تایید شرکت حمل کننده و برای ساده سازی پیگری مشتریان، اقدام به بازگشت وجه خواهد نمود.
  • دستگاه و یا محصولات آسیب دیده و لوازم درون آن باید به همان صورتی که مشتری تحویل گرفته به همراه صورت جلسه شرکت پست و فاکتور، برای مبیت ارسال شود.
  • در صورتی که آسیب، هنگام تحویل قابل مشاهده است بهتر است مشتریان از دریافت آن خودداری نمایند تا سفارش برای بررسی و ارسال مجدد، به مبیت عودت شود.

گوشی های دارای ضمانت شرکت های وارد کننده و خدمات دهنده:

  • ستگاه های مشمول گارانتی شرکت های وارد کننده و یا ارائه کننده خدمات گارانتی، تحت شرایط تعیین شده توسط شرکت ضمانت کننده از خدمات این شرکت ها برخوردار می باشند.
  • - خدمات بازگشت کالای مربوط به این دستگاه ها صرفا برای آسیب دیدگی فیزیکی (شکستگی، خط و خش و آسیب های ظاهری) و مغایرت با اطلاعات وبسایت ارائه می گردد که باید حداکثر تا 24 ساعت پس از در دریافت کالا از طریق تلفن، ایمیل و یا مراجعه حضوری، به مبیت اطلاع داده شود. سایر خدمات لازم توسط شرکت گارانتی کننده ارائه می شود و دریافت این خدمات می بایست توسط مشتریان محترم صورت گیرد.
  • - مشتریان محترم در مواجهه با شرکت های حمل و نقل همواره می بایست از قبول سفارشاتی که بسته بندی معیوب و آسیب دیده دارند خودداری نمایند. این مطلب در مورد مبیت نیز صدق می کند، زیرا مبیت پس از تحویل کالا به صورت سالم و مطابق با استاندارد های شرکت حمل مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی بسته بندی ندارد و تنها دستگاه هایی شامل ضمانت بازگشت کالا می شوند که در بسته بندی و جعبه سالم برای مبیت ارسال شوند.

تست ضدآب، ضد ضربه بودن و سایر ویژگی های گوشی های موبایل در خصوص کالاهایی که دارای این ویژگی ها هستند تحت شرایط خاص و با توجه به استانداردهای تولید کننده امکان پذیر است؛ لذا مبیت در قبال تست های انجام شده توسط کاربران، مسئولیتی نخواهد داشت.

ملاک زمان تحویل، تاریخ و ساعت درج شده در رسید مرسوله توسط شرکت حمل کننده است.


نحوه ارسال کالا

  • لطفا پس از هماهنگی با کارشناسان مبیت اقدام به ارسال دستگاه نمایید.
  • دستگاه و تمامی لوازم همراه آن را در جعبه اصلی خود قرار داده و به همراه فاکتور فروش به صورت صحیح بسته بندی نمایید. اگر دستگاه را هدیه کرده اید و فاکتور همراه دستگاه ارسال نشده، شماره سفارش را از حساب کاربری خود در مبیت دریافت کرده و همراه دستگاه ارسال نمایید.
  • توجه نمایید که برای بازگرداندن کالا جعبه اصلی مورد نیاز خواهد بود. برچسب زدن یا نوشتن روی جعبه دستگاه و یا مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. اگر نیاز به شرح موضوع می باشد آن را در برگه ای جداگانه نوشته و درون پاکت فاکتور قرار دهید.
  • در صورتی که دستگاه را ازطریق پست پیشتاز دریافت کرده اید، رسید پستی و یا صورت جلسه پست را به همراه دستگاه ارسال نمایید.
  • لطفا پیش از ارسال دستگاه، رمز عبور و یا الگوی خود را از روی دستگاه حذف نمایید تا کارشناسان مبیت قادر به تست دستگاه باشند.
  • همچنین اطلاعات شخصی خود را از روی دستگاه حذف نمایید؛ مبیت تعهدی در قبال اطلاعات روی دستگاه نخواهد داشت.
  • در صورتی که ساکن تهران هستید می توانید برای ارسال کالا با مبیت تماس گرفته و درخواست ارسال پیک نمایید و در صورتی که ساکن سایر شهر ها می باشید، دستگاه را از طریق پست پیشتاز برای مبیت ارسال نمایید؛ زیرا پرداخت هزینه ارسال بر اساس نرخ پست پیشتاز قابل انجام خواهد بود. همچنین رسید پستی را نیز به همراه دستگاه و فاکتور برای مبیت ارسال نمایید. پرداخت هزینه پست تنها با دریافت رسید پست پیشتاز انجام خواهد شد.

هزینه ارسال:

  • اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی با اطلاعات جداول وبسایت و یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان مبیت برسد، هزینه‌های ارسال به عهده مبیت خواهد بود.
  • به یاد داشته باشید که رسید مهر شده شرکت پست نیز همراه دستگاه ارسال شود.
  • ارسال کالا هنگامی که مشتری از خرید خود منصرف شده و یا ایراد و مغایرت از سوی کارشناسان مبیت در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان مبیت ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

رسیدگی به کالاهای مرجوعی

  • ایراد ها و یا مغایرت های اعلام شده، توسط کارشناسان مبیت مورد بررسی قرار می گیرد، و در صورت تایید، دستگاه تعویض شده و یا بنا به درخواست مشتری با دستگاه دیگری جایگزین می شود. توجه شود که معیار عمل و اقدام مبیت ، نظر کارشناسان این شرکت می باشد.
  • تعویض در صورتی انجام می شود که دستگاه مورد نظر در انبار مبیت وجود داشته باشد. اگر حین رسیدگی به درخواست مشتری، موجودی دستگاه تمام شود، مبیت با انتخاب مشتری دستگاه دیگری برای وی ارسال کرده و یا مبلغ پرداختی به مشتری بازگردانده می شود. البته در صورت انتخاب دستگاه دیگر مابه التفاوت آن به مشتری بازگردانده شده و یا پیش از ارسال، از مشتری دریافت می شود.
  • همچنین پایان موجودی کالا در انبار مبیت و یا ارزان شدن دستگاه در مراحل رسیدگی به درخواست، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نکرده و مبیت تنها می تواند مبلغ پرداخت شده توسط مشتری را به وی بازگرداند.
  • روند رسیدگی به کالاهای مرجوعی پس از دریافت دستگاه که شامل تست و اعلام نظر کارشناسان مبیت می باشد ممکن است حتی تا 72 ساعت به طول بیانجامد. روند تست و اعلام نظر کارشناسان بنا به این موضوع زمانبر است که در برخی موارد نیاز به هماهنگی با شرکت وارد کننده کالا می باشد و همچنین تست دستگاه های الکترونیکی بعضا باید در طول زمان صورت گیرد تا از نبود مشکل اطمینان حاصل شود. البته مبیت تمام سعی خود را انجام خواهد داد تا در اسرع وقت رسیدگی به درخواست مشتری انجام شود.
  • پس از اعلام نظر کارشناسان، بازگرداندن مبلغ سفارش و یا تعویض کالا ظرف 24 ساعت انجام خواهد شد.

فراموشی رمز عبور
×

عضو هستید؟ اگر نه ثبت نام کنید

فراموشی رمز عبور
ثبت نام در مبیت
×

علاقه‌مندی‌ها