لغو و بازگشت کالا

 

راهنمای بازگرداندن کالا

 

درصورتی که کالای خریداری شده،اشکال فنی داشته باشد.

- درصورت داشتن ایراد فنی در کالای مورد نظر تا 2 روز پس از دریافت باید به مبیت اطلاع داده شود.

- کالا باید با کارت یا جعبه اصلی برگشت داده شود تا 2  روز از دور ریختن آن جدا خودداری کنید.

- نوشتن یا پارگی جعبه اصلی کالا ضمانت بازگشت را ازبین خواهد برد.

- اشکالات ایجاد شده در اثر استفاده نادرست کابر شامل پذیرفتن بازگشت کالا نمی شود.

 

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

- در صورت مغایرت کالا با سایت، 24  ساعت پس از دریافت با خدمات پس از فروش مبیت از راه های موجود اطلاع دهید.

- عکس محصولات در سایت جهت راهنمایی مشتری برای خرید است و نمیتوان مغایرت کالا را با عکس از طریق سایت بررسی کرد.مغایرت باید از طریق اطلاعات درج شده در سایت باشد. 

*استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به مبیت بازگردانده شود.  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.*

 

اگر کاربر از خرید خود منصرف شود.

*انصراف از خرید و بازگشت کالا در صورتی مورد قبول مبیت قرار میگیرد که هیچ گونه دخل و تصرف و آسیب دیدگی به کالا و بسته بندی آن وارد نشده باشد.*

- اگر کالا به دست مشتری نرسیده باشد و درحال ارسال باشد باید هرچه سریع تر با مبیت تماس گرفته و انصراف خود را اطلاع دهید.

- اگر بعد از دریافت کالا منصرف شوید باید تا 7 روز پس از دریافت میتوانید کالا را بازگردانید.

- اگر کالای شما با هدیه خریداری شده است لازم است کالا را با تمام وسایل خریداری شده بازگردانید.

- کالاهای شخصی و بهداشتی نمی توانند بازگردانده شوند.

*در صورت هرگونه انصراف ارسال کالا به عهده کاربر می باشد.

 

آسیب دیدن کالا در حمل و نقل

- کالای آسیب دیده باید تا 24 ساعت به مبیت اطلاع داده شود.

- در صورتی که آسیب دیدگی در زمان تحویل گرفتن سفارش قابل دیدن باشد کاربر میتواند کالا را تحویل نگیرد.

- جعبه و یا کارتن کالا را نگهدارید و در صورت وجود آسیب مبیت کالا را با جعبه ارسال شده دریافت میکند.

کالا را چگونه ارسال کنید...

- ابتدا با کارشناسان پیشتیبان مبیت تماس بگیرید.

- ارسال کالا را بدون هماهنگی انجام ندهید.

- کالا باید در بسته بندی اصلی خود قرار داده شود و تمامی اقلام همراه را درون بسته قرار دهید.

- از برچسب زدن و نوشتن ، مخدوش کردن بسته یا فاکتور  خودداری کنید.

- عکس فاکتور ارسالی را به آدرس ایمیل مبیت ارسال کنید.

- اگر ساکن شهر های دیگر هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کرده و مبیت هزنیه ارسال بازگرداندن کالا را به عهده نمیگیرد.

 درخواست خود را از طریق صفحه تماس با ما از طریق راه های ارتباطی موجود به مبیت ارسال کنید.