اخباراخبار بازی

دستیابی اپکس به 392,998 بازیکن همزمان روی استیم

جدید‌ترین فصل از بازی محبوب Apex Legends این هفته با نام Defiance آغاز شد؛ از تغییرات گسترده این فصل می‌توان به نقشه جدید تغییر کرده المپیوس، یک لجند جدید با نام مگی (Mad Maggie) و در آخر یک مد جدید، که بازیکنان با دو تیم 9 نفره در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند، اشاره کرد. در این مد جدید، باید مناطق مختلف روی نقشه را تصاحب کنید و هر تیم که امتیاز بیشتری کسب کند، پیروز خواهد شد. اپکس به دلیل هایپ و هیجان زیادی که در آغاز این فصل، میان بازیکنان وجود دارد، به سطح جدیدی از تعداد بازیکنان همزمان روی استیم رسیده است؛ طبق گزارش SteamDb این بازی بتل رویال، به بالاترین میزان بازیکن همزمان در تمامی زمان‌ها رسیده است و توانسته به رکورد 392,998 بازیکن همزمان برسد.

در کنار معرفی محتوا‌های جدید برای این بازی، جشن سالگرد سه سالی اپکس هم، باعث افزایش تعداد بازیکنان آغاز شده است، در این رویداد، Respawn Entertainment، شخصیت‌ها و آیتم‌های رایگانی، را برای هر هفته تا اول مارس در نظر گرفته است. شخصیت اوکتین در حال حاضر، برای این هفته در دسترس قرار گرفته است و لجند واتسون، برای هفته بعدی، از 15 تا 22 فوریه (26 بهمن تا 3 اسفند) در دسترس قرار می‌گیرد. در آخر هم لجند والکیری، از 22 فوریه تا یکم مارس، ( 3 اسفند تا 10 اسفند) در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

Apex Legends، یک بازی شوتر، بتل رویال است که برای اولین بار در سال 2019 منتشر شده است. این بازی تعدادی شخصیت یا لنجد دارد که هر کدام دارای سه قابلیت کلیدی هستند؛ همانند هر بازی بتل رویالی دیگری باید در نقشه بازی آخرین نفر باقی مانده باشید، تا پیروز هر راند شوید؛ ضمنا در هر راند 60 پلیر در مقابل هم قرار می‌گیرند، این بازی فقط به صورت تیم‌های دو الی سه نفره، قابل استفاده است.

اپکس یکی از بهترین بازی‌های بتل رویال است و همین حالا برای پلتفرم‌های PC ،PS5 ،PS4 ،XBOX One-Series X-S و نینتندو سوییچ به صورت رایگان در دسترس است.

منبع: gamingbolt

صالح آنایی

صالح‌ام، علاقه زیادی به ویدیو گیم دارم و تقریبا از 7 سالگی، با نینتندو وارد دنیای گیم شدم، به نظرم دنیای بازی‌ها فوق العاده است، چون تجربه‌های بی نظیری در اختیار ما قرار میده که توی دنیای واقعی ممکن نیستن، توی بازی‌های آنلاینم هم APEX روی خیلی دوست دارم، ضمنا من 22 سالمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا