اخبار

افشای اخباری مبنی بر بکارگیری دوربین تله فوتو در آیفون 15

طبق اخبار جدید متوجه شده‌ایم که کمپانی اپل قصد دارد نسل بعدی گوشی‌های خود که قرار است در سال 2024 رونمایی شوند، یعنی خانواده آیفون 15 را با دوربین جدیدی از نوع تله فوتو عرضه کند. پس در ادامه همراه ما باشید تا در جریان جدیدترین موضوعات در خصوص این گوشی جدید قرار بگیرید.

به گفته برخی از منابع یک تامین کننده بزرگ سنسور OIS و محرک‌های فوکوس خودکار در کره جنوبی با کمپانی پرطرفدار اپل به منظور انجام این کار همکاری کرده است. سال گذشته این شرکت مستقر در ایالت متحده آمریکا از کمپانی قدرتمند Jahwa Electronics بازدید کرد. همچنین این کمپانی اعلام کرد که قرار است مبلغی در حدود 155 میلیون دلار را برای ساخت یک مرکز جدید در زمینه محرک‌های جدید لرزشگیر اپتیکال هزینه کند. علاوه بر این کمپانی معروف اپل اغلب از تامین کنندگان خود می‌خواهد که خطوط تولید را فقط برای رفع نیازهای خود بسازند، اما با توجه به حجم این سرمایه‌گذاری نشانه‌های همکاری این دو کمپانی بسیار قوی است. جالب است بدانید که شرکت Jahwa Electronics تامین کننده لرزشگیرهای OIS دوربین گوشی‌های کمپانی سامسونگ نیز می‌باشد.

طبق مشاهدات متوجه شده‌ایم که سخت‌افزار دوربین جدید، برای تولید لنزهای تله‌فوتو استفاده می‌شود و دقیقا به موقع برای گوشی آیفون 15 در سال آینده می‌باشد که تولید آن در سه ماهه دوم سال 2023 آغاز می‌شود. در حال حاضر این بدان معنا نیست که اپل تصمیم گرفته است یک دوربین تله فوتو پریسکوپ را اضافه کند، اما این نشان می‌دهد که یک دوربین زوم پیشرفته‌تری در کار است.

البته تمامی این اطلاعات در حد یک شایعه باقی مانده است و هنوز از سوی مقامات رسمی به تایید نرسیده است، بنابراین نمی توان به طور قطعی گفت که این ماژول دوربین در سری گوشی های آیفون 15 دیده خواهد شد و باید تا انتشار اخبار رسمی از سوی کمپانی اپل منتظر ماند.

منابع: gsmarena

مریم هوشمند

من مریم هوشمند هستم و علاقه ی زیادی به خواندن کتاب و افزایش اطلاعات عمومی دارم. در حال حاضر در دو بخش مورد علاقم کتابخوانی و مد و فشن فعالیت می کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا