اخبارفناوری

افشای رندرهای Sony Xperia Ace III

همان‌طور که می‌دانید گوشی‌های سری Xperia Ace سونی مجموعه‌ای از گوشی‌های منحصر به فرد و بسیار عالی ژاپن هستند که هرچند وقت یکبار یک گوشی به این مجموعه افزوده می‌شود و خانواده این محصولات سونی روز به روز گسترش می‌یابند. سونی برای اولین بار از نسخه اصلی این تلفن‌ها در سال 2019 رونمایی کرد و بعد از آن این دستگاه در سال 2021 به بازار عرضه شد. امروز خبری مبنی بر وجود یک محصول جدید با نام Ace III  Sony Xperiaمنتشر شد و برخی از مشخصات آن نیز توسط OnLeaks@ و Zollege فاش شدند.

با توجه به خبرهای فاش شده، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایشی با اندازه 5.5 اینچ خواهد بود. همچنین گفته شده ابعاد این تلفن چیزی حدود 139.7 در 68.7 در 9.1 میلی متر است. در حالی که  دستگاه اکسپریا III 10 قبلی دارای نمایشگری با اندازه 6.0 اینچ و ابعادی حدود 154 در 68 در 8.3 میلی متر بود. به علاوه اگر بخواهیم آیفون 13 مینی را نیز با این دستگاه مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که این گوشی هوشمند جدید سونی ابعادی به مراتب بزرگ‌تر از آیفون 13 مینی دارد (ابعاد این آیفون 13 مینی 131.5 در 64.2 در 7.7 میلی متر است). بنابراین با این توصیفات مشاهده می‌کنیم که این گوشی اکسپریا Ace III جدید کوچک‌ترین گوشی موجود در بازار نیست بلکه می‌توان گفت ابعاد آن در مقایسه با اکثر گوشی‌های اندروید موجود در بازار کوچک‌تر است.

علاوه بر این‌ها یک جک 3.5 میلی متری برای اتصال هدفون نیز در بدنه این تلفن هوشمند طراحی شده است. ایضا یک اسلات کارت نیز در بدنه سمت چپ آن قرار دارد و ممکن است سونی یک درگاه برای قرار گیری کارت microSD نیز در آن گنجانده باشد زیرا نسخه‌های قبلی این دستگاه نیز دارای فضای ذخیره سازی قابل ارتقا بودند. به علاوه گفته شده یک حسگر اثر انگشت نیز در سمت راست این دستگاه تعبیه شده است که شما با استفاده از آن می‌توانید برای قفل گوشی خود رمز اثر انگشتی بگذارید.

طبق شایعات موجود، Sony Xperia Ace III مجهز به پردازنده پردازنده اسنپدراگون 888 کوالکام خواهد بود و اگر این خبر صحت داشته باشد باید بگوییم سونی انتخاب نادرستی را انجام داده است. ادعا شده که این دستگاه دارای یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت است. این تلفن در پنل پشتی خود یک دوربین با کیفیت 13 مگاپیکسل را جای داده است.

در شایعات منتشر شده گفته شده است که Xperia Ace III  قرار است در ماه ژوئن به بازار عرضه شود اما خود سونی هنوز چنین خبری را تأیید نکرده است. دو محصول Aces نسل قبلی با همکاری سونی و NTT DoCoMo تولید و راه اندازی شدند بنابراین برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر درباره این تلفن هوشمند جدید باید سایت شرکت مخابراتی را نیز چک کنیم. احتمال می‌رود که این مدل از گوشی‌های سونی نیز مانند نسل‌های قبلی فقط به بازار کشور ژاپن ارائه شوند در نتیجه ما امیدوار نیستیم که سونی این محصول جدید خود را جهانی کند و ما آن را در بازار کشورهای دیگری غیر از ژاپن ببینیم.

منبع: gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. سونی دیگه جایی در میان بزرگان سارنده گوشی همراه ندارد و در خود ژاپن هم آنقدر که مردم از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنند، بندرت سونی در دست‌شان دیده می‌شود.

    1. سلام خدمت شما همراه گرامی ممنون که نظر خود را با ما به اشتراک گذاشتید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا