اخبارفناوری

عرضه نسخه گلوبال oppo A96 4G به بازار

چندی پیش Oppo یک تلفن جدید با نام Oppo A96 5G را به بازارهای کشور چین ارائه کرد. اکنون این شرکت نسخه 4G این دستگاه را نیز روانه بازار کرده است. اگرچه خود اوپو هنوز به‌طور رسمی این موضوع را بیان نکرده است و ما این اطلاعات را توسط دو پستر تبلیغاتی که مشخصات این گوشی در آن درج شده بود به دست آوردیم.

Oppo A96 4G مجهز به پردازنده اسنپدراگون 680 خواهد بود این همان تراشه‌ای است که در تلفن A76 نیز به کار رفته بود. این دستگاه جدید جایگزین نسخه 5G که به اسنپدراگون 695 مجهز شده بود خواهد شد. قابل ذکر است که هر دو تراشه نسخه 4G و 5G این گوشی هوشمند بر پایه فناوری 6 نانومتری ساخته شده‌اند. اوپو آ 96 جدید با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، 8 گیگابایت رم و حداکثر 5 گیگابایت رم مجازی جفت خواهد شد.

طبق خبرهای فاش شده در پوسترهای تبلیغاتی، Oppo A96 4G دارای پنل نمایشگری از نوع AMOLED با اندازه‌ای برابر 6.59 اینچ است. این نمایشگر قابلیت پشتیبانی از تصاویری با رزولوشن 1080 در 2412  پیکسل را دارد و نرخ تازه سازی آن نیز 90 هرتز برآورد شده است. بنابراین انتظار می‌رود این تلفن 4G تصاویر را با کیفیت بالاتری از نسخه 5G نمایش دهد و حرکت محرک‌ها و محتواها نیز در آن روان‌تر و سریع‌تر باشند.

متأسفانه باید گوییم هنوز هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات دوربین‌های این دستگاه در دست نیست و ما نمی‌دانیم که اوپو آپدیتی بر روی آن‌ها انجام داده است یا خیر اما احتمال می‌دهیم که تنظیمات دوربین‌های آن با نسخه 5G یکسان باشند.

با توجه به خبرهای فاش شده، این دستگاه جدید اوپو دارای یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود. همچنین گفته شده باتری این دستگاه قابلیت پشتیبانی از SuperVOOC 33W را دارد. قابل ذکر است که ظرفیت باتری و قدرت شارژ سریع این دستگاه با نسخه 5G آن یکسان است.

در این پوسترهای تبلیغاتی اطلاعاتی نیز از دستگاه Oppo A76 فاش شده است. بر اساس این اطلاعات، این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایشی از نوع IPS LCD با اندازه‌ای برابر 6.56 اینچ است. این نمایشگر قابلیت پشتیبانی از رزولوشن 720 در 1612 پیکسل را خواهد داشت و نرخ تازه سازی آن نیز 90 هرتز تخمین زده شده است. این گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون 680 است که با حافظه ذخیره سازی داخلی 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت جفت شده است. این تلفن یک دوربین با کیفیت 2+13 مگاپیکسل در پنل پشتی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دارد. ظرفیت باتری آن نیز 5000 میلی آمپر ساعت با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع تا 33 وات است.

با توجه به شایعات موجود، Oppo A96 نمایشگر و دوربین‌های با کیفیت‌تر و بهتری نسبت به تلفن همراه A76 خواهد داشت و همچنین گفته شده نسخه ارازن‌تری از A76 است اما هنوز نمی‌دانیم که چقدر ارزان‌تر است.

منبع: gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا