اخبارفناوری

جزئیات مختلفی از تلفن همراه مقرون‌به‌صرفه Galaxy A23 به بیرون درز کرد

همان‌طور که می‌دانید شرکت سامسونگ در چند روز گذشته تلفن‌های همراه سری گلکسی اس 22 خود را به‌طور رسمی معرفی کرد. اما به نظر می‌رسد این شرکت هیچ‌گاه از طراحی و تولید تلفن‌های همراه جدید خسته نمی‌شود و هر روز بیشتر از روز گذشته در تلاش است تا با محصولات خود رضایت کاربران را به دست بیاورد. اکنون پس از گذشت مدت کوتاهی گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت در حال کار بر روی تلفن همراه جدیدی به نام گلکسی A23 است. آنچه تاکنون مشخص شده این است که این دستگاه در بین تولیدات میان رده شرکت سامسونگ قرار دارد و یک محصول مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. در ادامه به بررسی جزئیات منتشر شده در مورد تلفن همراه Galaxy A23 می‌پردازیم، با ما همراه باشید.
در ابتدا باید بگوییم که تلفن همراه Samsung Galaxy A23 ازنظر ظاهری شباهت بسیاری به تلفن همراه گلکسی A53 دارد. به همین دلیل می‌توان گفت این دستگاه نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت قابل‌توجهی داشته است به خصوص در بخش طراحی پنل پشتی که محل نصب دوربین‌ اصلی است. با نگاه به تصاویری که از این تلفن همراه منتشر شده می‌توان چهار دوربین را در قاب پشتی مشاهده کرد. این در حالی است که در پنل پشتی تلفن همراه گلکسی A22 تنها سه دوربین وجود دارد. بنابراین وجود یک دوربین بیشتر یک ارتقا چشمگیر محسوب می‌شود. در پنل جلویی دستگاه موردنظر نیز یک صفحه‌نمایش تخت وجود دارد که در قسمت بالایی آن یک بریدگی همانند قطره آب ایجاد شده که محل نصب دوربین سلفی است.
شایعات حاکی از آن است که تلفن همراه Samsung Galaxy A23 از جک هدفون 3.5 میلی‌متری در لبه پایینی، یک بلندگو در لبه‌ی کناری و یک پورت USB-C پشتیبانی می‌کند. ضخامت این دستگاه برابر 8.55 میلی‌متر است و طول و عرضی 165.4 در 77 میلی‌متر خواهد داشت. اگر برآمدگی ماژول دوربین را نیز به ضخامت این تلفن همراه اضافه کنیم، ضخامت آن برابر 10.3 میلی‌متر می‌شود. شرکت سامسونگ تصمیم دارد در ساخت گلکسی A23 از یک نمایشگر 6.6 اینچی استفاده کند. این در حالی است که نسخه قبلی به یک نمایشگر کوچک‌تر با اندازه‌ی 6.4 اینچ مجهز شده است. البته در مورد ویژگی‌های این پنل نمایشی هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده است؛ اما انتظار می‌رود با صفحه‌نمایشی قدرتمندتر از نمایشگر مدل A22 روبه‌رو باشیم.
آقای استیو افشاگر معتبر دنیای تلفن‌های همراه می‌گوید تلفن همراه Samsung Galaxy A23 به یک حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز خواهد شد که کار را برای کاربران راحت می‌کند. بر اساس گزارش‌های قبلی دانستیم که شرکت سامسونگ یک سنسور دوربین 50 مگا پیکسلی جدید از SK Hynix سفارش داده است. به همین دلیل گفته می‌شود این سنسور قرار است در تلفن همراه جدید سامسونگ یعنی دستگاه گلکسی A23 نصب شود. این درواقع یکی دیگر از پیشرفت‌های قابل‌توجه A23 نسبت به نسل قبلی خود است. زیرا A22 دارای دوربین اصلی با رزولوشن 48 مگا پیکسل بود.
همان‌طور که می‌دانید تلفن همراه گلکسی A22 سال گذشته فروش بسیار خوبی داشت و توانست در زمان کوتاهی نظر کاربران زیادی را به خود جذب کند. میلیون‌ها نسخه از این دستگاه در سال 2021 در سراسر جهان به فروش رسید که موفقیت بزرگی برای سامسونگ محسوب می‌شود. این دستگاه از اتصال به شبکه پرسرعت 5G پشتیبانی می‌کرد که خود نقطه عطفی برای فروش آن بود. از این رو انتظار می‌رود نسخه‌ای از تلفن همراه Samsung Galaxy A23 نیز از اتصال به شبکه 5G پشتیبانی کند. از طرفی انتظار می‌رود این دستگاه تا اوایل ماه آوریل برای عرضه به بازار آماده شود. البته گفته می‌شود عرضه نسخه مجهز به فناوری 5G ممکن است تا ماه جولای سال جاری طول بکشد. منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از تلفن همراه جدید سامسونگ هستیم.
منبع: phonearena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا