اخبارفناوری

انتشار شایعاتی در مورد تلفن همراه Huawei nova 9 SE

در حال حاضر شایعاتی در حال دست به دست شدن است که نشان می‌دهد شرکت هوآوی در تلاش است تا بتواند اولین تلفن همراه خود را که به یک دوربین 108 مگا پیکسلی مجهز شده، برای عرضه به بازار آماده کند. شاید این موضوع برای برخی از کاربران عجیب باشد که چرا هوآوی تاکنون تلفن همراهی با دوربین 108 مگا پیکسلی نداشته است. در این باره باید بگوییم که این شرکت اندازه‌ سنسور را برای پرچمداران خود در اولویت قرار داده است؛ اما آن‌ها می‌توانند زوم اپتیکال را به‌خوبی انجام بدهند. به هر حال اکنون زمان آن رسیده که تلفن همراه Huawei nova 9 SE با دوربین 108 مگا پیکسلی وارد بازار شود. برای شناخت بهتر این دستگاه در ادامه نگاهی به جزئیات آن می‌اندازیم، با ما همراه باشید.

به نقل از خبرگزاری WinFuture شرکت هوآوی در تهیه تراشه‌، به ویژه تراشه‌های دارای اتصال 5G با مشکلات مختلفی روبه‌رو شده است. به همین دلیل انتظار می‌رود تلفن همراه Huawei nova 9 SE تنها از اتصال به شبکه 4G پشتیبانی می‌کند. از این رو احتمالا در ساخت این دستگاه از پردازنده مرکزی 11 نانومتری اسنپ دراگون 665 یا پردازنده مرکزی 6 نانومتری 680 استفاده خواهد شد که البته بسیار غافلگیر کننده است. از طرفی گفته می‌شود این تلفن همراه از 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره‌سازی داده‌ها پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید برای ارتقا ظرفیت حافظه داخلی از نصب کارت حافظه جانبی میکرو SD استفاده کنید.

تلفن همراه Huawei nova 9 SE

بر اساس جزئیات منتشر شده در مورد تلفن همراه Huawei nova 9 SE دانستیم که در بخش نرم‌افزاری سیستم‌عامل اندروید 11 با رابط کاربری EMUI 12 اجرا خواهد شد. البته لازم به ذکر است که در این دستگاه خدمات گوگل پلی در دسترس نخواهد بود. در مورد دوربین‌ها نیز همان‌طور که گفتیم یک لنز 108 مگا پیکسلی در صدر قرار دارد. در کنار این دوربین اصلی یک لنز فوق عریض نصب شده که قادر است تصاویری با رزولوشن 8 مگا پیکسل ثبت کند. در آخر نیز دو لنز 2 مگا پیکسلی وجود دارد که از نوع ماکرو و عمق هستند. علاوه بر این چهار دوربین، یک دوربین سلفی 16 مگا پیکسلی نیز در پنل جلویی قسمت بالایی نمایشگر تعبیه شده که می‌توان از آن برای ایجاد تماس تصویری و عکاسی و فیلم‌برداری سلفی استفاده کرد.

تلفن همراه هوآوی نوا 9 اس ای دارای یک نمایشگر نسبتا بزرگ از نوع LCD به اندازه‌ی 6.78 اینچ است که وضوحی برابر 1080 در 2388 پیکسل دارد. نسبت تصاویر در این پنل نمایشی برابر 19.9:9 است. در مورد دیگر ویژگی‌های این صفحه نمایش هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست. انرژی لازم برای روشن ماندن این دستگاه توسط یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت تامین می‌شود که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و هنوز میزان سرعت آن مشخص نشده است. از دیگر ویژگی‌های تلفن همراه Huawei nova 9 SE می‌توان به پشتیبانی از فناوری NFC و حسگر اثرانگشتی که بر روی دکمه پاور نصب شده اشاره کرد.

منبع: gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا