اخبارفناوری

تازه‌ترین اطلاعات درباره سری پیکسل 7 گوگل

امروز صبح اولین خبرها درباره مشخصات و جزئیات گوشی‌های گوگل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو فاش شدند. طبق این خبرها اگر شرکت گوگل تغییراتی در روند کار ایجاد نکند احتمالا این تلفن‌ها در ماه اکتبر 2022 به‌طور رسمی معرفی و رونمایی شوند. بر اساس خبرهای فاش شده، Pixel 7  duo مجهز به پردازنده نسل دوم تنسور به همراه اگزینوس مودم 5300 تولید شده توسط سامسونگ برای اهداف اتصال، خواهد بود.

با توجه به خبرهای منتشر شده، گوشی‌های Pixel 7 و پیکسل ۷ پرو گوگل در سایت‌ها با نام رمز Cheetah و Panther ظاهر می‌شوند. این تغییر رمز نکته قابل توجه و جالبی است زیرا گوگل برای محصولات قبل از نسل پیکسل 6 خود معمولا فقط از اسم‌های حیات دریایی یا اسم‌های مربوط به ماهی برای رمز استفاده می‌کرد. بعد از این‌ها این شرکت برای Pixel 6a رمزی با نام پرندگان را اعلام کرد که اکنون نیز با نام رمز Bluejay شناخته می‌شود. با توجه به این تغییرها احتمال می‌دهیم گوگل از این پس به تم‌های گربه‌ای برای اسم رمز محصولات خود بپردازد.

با توجه به خبرهایی که مشاهده کردیم متوجه شدیم که گوگل اکنون در حال تغییر رمز محصولات جدید خود است و احتمالا این تغییر را تا زمانی که نام تمام حیوانات را برای پیکسل‌های خود استفاده کند ادامه خواهد داشت و ممکن است این کار تا مدت زمان زیادی ادامه دار شود.

در آخرین خبرهای فاش شده امروز گفته شده است که سومین تغییر رمز گوگل برای گوشی Pixel 7 که به Exynos Modem 5300 متصل و مجهز شده است خواهد بود و احتمالا بعد از این، این گوشی هوشمند با نام رمز Ravenclaw شناخته و ظاهر شود.

قابل ذکر است که در سال 2021 زمانی که اولین تراشه تنسور رونمایی و عرضه شد، Google آن را جایگزین پردازنده اسنپ دراگون 765 به کار برده شده در پیکسل 5 کرد و اولین تست‌ها و آزمایش‌ها را بر روی آن انجام داد. بعد از آن برای محصولاتی که از چیپست تنسور در آن‌ها استفاده شده بود اسم رمز Whitefin را انتخاب کرد. باید بگوییم این رمز ترکیبی از رمز پروژه تنسور یعنی Whitechapel و رمز پیکسل 5 یعنی Redfin  بود. بنابراین احتمال می‌دهیم استفاده از کلمه Raven در اسم رمز Ravenclaw به تلفن هوشمند پیکسل 6 پرو اشاره داشته باشد. در نتیجه اگر این احتمال درست باشد می‌توان گفت این دستگاه پیکسل 6 پرو همان نسخه آزمایشی پیکسل 7 خواهد بود.

البته باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که هنوز زمان زیادی تا عرضه گوشی‌های سری Pixel 7 این شرکت باقی مانده است و قاعدتا تا آن زمان شایعات بسیار زیادی در مورد این محصولات منتشر خواهند شد اما برای آگاه شدن از جزئیات و مشخصات دقیق و درست آن‌ها باید منتظر انتشار خبر از سوی خود گوگل و یا زمان عرضه رسمی این دستگاه‌ها باشیم.

منبع: gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا