اخبارفناوری

تازه ترین های دنیای تکنولوژی هفته اول خرداد 1401

در این مطلب از مبیت به بررسی 10 گوشی پرطرفدار و ترند هفته اول خرداد پرداخته‌ایم. پس اگر قصد خرید یک گوشی هوشمند مناسب را دارید تا انتها همراه ما باشید..

هفته گذشته همزمان با ورود دو گوشی جدید و در صدر جدول قرار گرفتن آن‌ها تعجب کاربران برانگیخته شد. اما این پیروزی دوام زیادی نداشت و در این هفته شاهد سقوط این گوشی‌ها به جایگاه پایین‌تر و یا حتی حذف آن‌ها می‌باشیم. در ادامه همراه ما باشید تا شما را از گوشی‌های ترند هر هفته مطلع سازیم.

همانطور که هفته گذشته اعلام کرده‌ایم پس از برکنار شدن گوشی معروف و پرطرفدار سامسونگ یعنی گلکسی A53 5G انتظار داشتیم که هفته آینده مجدد شاهد حضور این میان‌رده جذاب باشیم و همین اتفاق هم رخ داد..

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این میان‌رده پرطرفدار مقاله “تلفن همراه سامسونگ گلکسی A53 5G با شارژر 25 واتی عرضه خواهد شد” را مطالعه کنید.

این گوشی باز هم صدر جدول لیست ما قرار گرفت و دوباره دل علاقه‌مندانش را بدست آورد. محبوب‌ترین پرچمدار سامسونگ یعنی Galaxy S22 Ultra 5G هم جای خود را بدست آورد و در جایگاه دوم قرار گرفت که بسیار خبر خوبی برای ما و کاربران است. جایگاه سوم توسط گوشی شیائومی Redmi Note 11 پر شده‌است و شاهد صعود این میان‌رده شیائومی هستیم. پس از آن گوشی Sony Xperia 1 IV  قرار گرفته است که بسیار خوسحالیم این گوشی تازه عرضه شده همچنان در لیست ما وجود دارد. هر چند که به اندازه 3 جایگاه سقوط کرده‌است. این اتفاق تا حدودی دور از انتظار ما نبود چرا که پس از گذشت از ورود این مدل از سونی و فروکش کردن هیجانات کاربران کاملا طبیعی است.

پرچمدار محبوب اپل یعنی  iPhone 13 Pro Max در جایگاه پنجم واقع شد که نسبت به هفته قبل یک جایگاه صعود داشته است. پس از آن جایگاه ششم توسط A73 5G پر شده‌است که برای این گوشی هم یک جایگاه صعود را مشاهده کرده‌ایم. این هفته هم گوشی Oppo Reno8 Pro+ معرفی شده و کاربران درباره آن نظراتی را دارند که همین موضوع سبب شده تا جایگاه هفتم لیست ما را بدست آورد. پس از این گوشی در رتبه هشتم گوشی موبایل Infinix Note 12 VIP قرار گرفته و جایگاه نهم باز هم برای گلکسی A13 در این هفته باقی ماند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پرچمدار اپل پیشنهاد ما مطالعه مقاله “همه آنچه که در مورد گوشی های آیفون 13 تا کنون منتشر شده است” می‌باشد. 

Google Pixel 6a نیز آخرین گوشی از لیست این هفته ما می‌باشد که به اندازه 5 جایگاه هم سقوط داشته اما باز هم در لیست ما قرار دارد. در این هفته تنوع برندها تقریبا زیاد بود و اکثریت کمپانی‌ها حضور خوبی داشتند که امیدواریم در هفته‌های آتی همین روند ادامه پیدا کند.

همراه ما باشید تا از گوشی‌های ترند و پرطرفدار هر هفته مطلع شوید…

منابع: gsmarena

 

 

مریم هوشمند

من مریم هوشمند هستم و علاقه ی زیادی به خواندن کتاب و افزایش اطلاعات عمومی دارم. در حال حاضر در دو بخش مورد علاقم کتابخوانی و مد و فشن فعالیت می کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا