اخباراخبار بازی

تایید عرضه Call Of Duty و عناوین محبوب اکتیویژن، برای پلی استیشن و سوییچ

مایکروسافت توقع دارد که تا سال آینده بتواند قرار داد 68 میلیارد دلاری خود را با اکتیویژن بلیزارد نهایی کند؛ زمانی که این قرار داد نهایی شود، باید به سوالات مختلفی پاسخ داده شود. سوالاتی مانند اینکه آیا عناوین آینده اکتیویژن انحصاری خواهند شد؟ برخی از گزارشات نشان می‌دهند، که ممکن است برخی از بازی‌های آینده اکتیویژن بلیزارد، انحصاری ایکس باکس شوند، اما مایکروسافت می‌گوید، که قصد ندارد، جامعه گیمر‌ی را از سایر پلتفرم‌ها دور کند.

در چند روز گذشته، فیل اسپنسر مدیر عامل ایکس باکس، تایید کرد که مایکروسافت قصد دارد، مجموعه Call Of Duty را روی پلی استیشن نگه دارد، و به تمامی قرار داد‌های قبلی اکتیویژن بلیزارد، حتی پس از نهایی شدن خرید آن توسط مایکروسافت احترام بگذارد. این موارد در حالی است که افشاگری‌ها ادعا می‌کنند، که دو عنوان جدید Call Of Duty که قرار است سال آینده منتشر شوند، برای پلی استیشن 5 نیز منتشر خواهند شد.

با تمامی موارد گفته شده به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد ندارد به همین موارد بسنده کند؛ بر اساس گفته های مدیر عامل مایکروسافت، برد اسمیت، که در بروز رسانی وبلاگ این شرکت منتشر شده است، مشخص می‌کند، که مایکروسافت قصد دارد، علاوه بر انتشار مجموعه Call Of Duty و سایر عناوین محبوب اکتیویژن برای پلی استیشن، پا را فراتر گذاشته و موارد مشابه را برای نینتندو در نظر بگیرد.

برد اسمیت در وبلاگ مایکروسافت نوشت: ” مایکروسافت به عرضه Call Of Duty و سایر عناوین محبوب، اکتیویژن بلیزارد روی پلی استیشن، ادامه خواهد داد و ما به تمامی قرار داد‌های قبلی اکتیویژن پایبند هستیم و بعد از تمامی این قرار داد‌ها ما به سونی متعهد خواهیم بود، که در آینده هم بازی‌های خود را برای پلی استیشن در دسترس قرار دهیم، تا طرفداران پلی استیشن بتوانند از بازی‌های که دوست دارند، لذت ببرند. ما همچینین علاقه داریم که اقدامات مشابه‌ی را برای پلتفرم نینتندو هم در نظر بگیریم و با توجه به عقیده ما این موارد، برای گیمر‌ها و کسب کار ما مفید خواهد بود”.

به غیر از مجموعه Call of Duty، اکتیویژن بلیزارد، دو عنوان مهم دیگر دارد که هم اکنون برای پلی استیشن و نینتندو منتشر می‌شود و به نظر می‌رسد که کاربران پلی استیشن لازم نیست نگران انحصاری شدن، Call Of Duty برای ایکس باکس باشند.

منبع: gamingbolt

صالح آنایی

صالح‌ام، علاقه زیادی به ویدیو گیم دارم و تقریبا از 7 سالگی، با نینتندو وارد دنیای گیم شدم، به نظرم دنیای بازی‌ها فوق العاده است، چون تجربه‌های بی نظیری در اختیار ما قرار میده که توی دنیای واقعی ممکن نیستن، توی بازی‌های آنلاینم هم APEX روی خیلی دوست دارم، ضمنا من 22 سالمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا