اخبار

توپ آغاز شادی با مبیت

جشنواره توپ آغاز شادی مبیت شروع شد. نوروز از اعیاد باستانی ایرانی است که حال و هوای خاص خود را دارد. در این جشن باستانی ایرانیان که با آغاز بهار همراه است، علاوه بر نو شدن درختان و طبیعت، مردم نیز به دنبال آغاز روزهای شاد و جدید هستند.

فروشگاه اینترنتی مبیت نیز به پیروی از این عادت دیرینه و برای به جا آوردن رسوم دیرینه جشنواره توپ آغاز شادی را راه اندازی کرده است. این جشنواره شامل اتفاقات بسیار جذاب و هیجان انگیزی است که در ادامه به اطلاع شما می رسانیم.

در جشنواره توپ آغاز شادی مبیت چه می گذرد؟

با ورود به جشنواره توپ آغاز شادی مبیت و پس از تکمیل اطلاعات خود، شما به نوعی وارد یک ماموریت هیجان انگیز می شوید که باید برای آن کارهایی را انجام دهید. با انجام هر یک از این کارها به شما امتیازی تعلق می گیرد که با شلیک توپ خود می توانید این امتیاز را دریافت کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.
اما حتما به این نکته توجه داشته باشید که گزینه شلیک توپ آغاز شادی جشنواره مبیت بعد از عید فعال خواهد شد؛ اما امتیازهای خود را می توانید از 21/12/1400 ثبت کنید تا عیدی خودتون رو با شروع سال جدید دریافت کنید.
اما آیا فقط در روز اول فروردین می توانید توپ خود را شلیک کنید؟ خیر. توپ آغاز شادی مبیت را تا پایان این جشواره از فروشگاه اینترنتی مبیت یعنی تا روز 5 فروردین ماه 1401 می توانید شلیک کنید و جایزه هیجان انگیز خود را از مبیت دریافت کنید.

فراموش نکنید که هر چقدر امتیازهای شما بیشتر باشد، ارزش عیدی ای که از مبیت دریافت می کنید نیز بیشتر خواهد بود؛ پس بدون اینکه وقت رو تلف کنید ماموریت های خود را تنها با چند کلیک ساده انجام دهید و جایزه خود را دریافت کنید.

فرایند دریافت امتیاز از جشنواره توپ آغاز شادی مبیت

در جشنواره عیدانه مبیت تنها کافی است تا ماموریت های خود را انجام دهید و به سادگی امتیاز خود را دریافت کنید.
این ماموریت ها شامل دعوت از دوستان خود، ثبت نظر برای محصولات، گرفتن فال حافظ و از همه مهتر خرید از فروشگاه اینترنتی مبیت است.
هر یک از این ماموریت ها امتیاز خاص خود را دارد که شما می توانید به سادگی آن را دریافت کنید و شانس خود را در جشنواره توپ آغاز شادی مبیت برای دریافت جوایز امتحان کنید.
به خاطر داشته باشید که میزان امتیازات شما هر قدر بیشتر باشد، عیدی دریافتی شما از مبیت بهتر خواهد بود. پس همین حالا بدون فوت وقت به وب سایت مبیت مراجعه کنید و عیدی خود را دریافت کنید.

نکات مهم جشنواره توپ آغاز شادی مبیت

به خاطر داشته باشید که شلیک توپ شما و دریافت عیدی از یکم فروردین ماه آغاز می شود و پیش از آن گزینه شلیک توپ فعال نخواهد بود
توپ آغاز شادی و امتحان شانس
شلیک توپ و دریافت جوایز تنها ویژگی جشنواره عیدانه مبیت نیست و در پایان این جشنواره شگفت انگیز یک قرعه کشی جذاب با جوایز نفیس در نظر گرفته شده است؛ پس شانس خود را برای شرکت در این قرعه کشی و دریافت جوایز از دست ندید و با مبیت همراه باشید.

خرید از مبیت با تخفیف و جایزه

علاوه بر تمامی آنچه تا بدین لحظه گفته شد باید بدانید که مبیت همه روزه روی محصولات مختلف خود تخفیفاتی باورنکردنی اعمال می کند بنابراین اگر قصد خرید کالایی را با تخفیف دارید می توانید با مراجعه به سایت مبیت و بررسی لیست تخفیفات روز، محصول مورد نظر خود را با قیمتی باورنکردنی خریداری نمایید.

مهدیه بهرامی

من مهدیه بهرامی هستم. لیسانس مترجمی زبان انگلیسی علاقه مند به نوشتن، به‌ویژه حوزه تکنولوژی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا