اخبارفناوری

رندرهای اولیه معتبر فاش شده از Google Pixel 7 Pro

گوگل یک پرچم‌دار جدید پیکسل را سالانه معرفی می‌کند که هر سال شاهد لو رفتن زودتر از موعد اطلاعات درباره آن محصول هستیم و به نظر می‌رسد این شیوه در سال 2022 نیز اجرا شود. انتظار می‌رود این گوشی در ماه اکتبر عرضه شود. در ادامه به بررسی رندرهای Google Pixel 7 Pro از منبع قابل‌اعتماد Steve Hemmerstoffer می‌پردازیم.

جای تعجب نیست که این گوشی بسیار شبیه به Google Pixel 6 Pro 2021 است، اما تفاوت‌های ظریفی بین این گوشی با سری قبل آن وجود دارد که به نظر نمی‌رسد گوگل شیوه طراحی خود را دوباره تغییر دهد. همین چند روز پیش بود که تصاویر لو رفته پیکسل 7 از منابع بسیار قابل‌اعتماد در مورد نسل بعدی SoC داخلی گوگل و مودم سلولی Exynos آن خبر دادند که شامل  دو دسته متفاوت از رندرها می‌شود.

بر اساس دسته اول رندرها، طراحی اصلاح‌شده نسخه پیشرفته Big G در آینده آشکار خواهد شد که کاملا ناقص به نظر می‌رسد. در دسته دوم احتمال می‌رود طراحی  پیکسل 7 پرو با کیفیتی مناسب برای مطبوعات تغییر داده شده باشد.

با فرض اینکه Steve Hemmerstoffer، با نام مستعار @OnLeaks، در جدیدترین افشای Smartprix خود قابل‌اعتماد باشد، همان‌طور که بارها در گذشته خبرهای قابل‌اعتمادی را فاش کرده، به نظر می‌رسد امسال برند پیکسل قصد رقابت با آیفون و سری گلکسی S سامسونگ را داشته باشد.

این رندرها مبتنی بر CAD با ظاهری واضح و بسیار متقاعدکننده، طراحی کلی برای حاشیه‌های صفحه‌نمایش نسبتا نازک و ماژول دوربین عقب متمایز را به نمایش می‌گذارند که با این حال طراحی بهتری از محصول قبلی پیکسل 7 پرو یعنی 6 پرو به کاربران ارائه شده است. درواقع این محصول، Pixel 7 Pro، با حال و هوای مشابه S22، S22+ و البته OnePlus 10 Pro  به بازار عرضه خواهد شد.

همین امر ممکن است در مورد مدل وانیلا پیکسل 7 نیز صادق باشد، با بزرگ‌ترین تمایز بین این دو مدل، احتمالا یک لنز سوم مجهز به قابلیت‌های تله فوتو پریسکوپ در نوع Pro وجود خواهد داشت. همان‌طور که می‌توانید تصور کنید، برای دانستن یا حتی حدس زدن در مورد مشخصات دوربین کمی زود است، اما دوربین اصلی آن مطمئنا با یک لنز اولترا واید در  پیکسل 7 و 7 پرو در اختیار کاربران گذاشته خواهد شد.

به طور کلی ابعاد این محصول برابر ۱۶۳ در ۷۶.۶ در ۸.۷ میلی‌متر تخمین زده شده است که نشان می‌دهد اندازه صفحه‌نمایش و ظرفیت باتری نسبت به سری قبل بدون تغییر است. اما لازم به ذکر است که اندازه 8.7 میلی‌متر در نظر گرفته شده برای این محصول نسبت به اندازه محصول سری قبل نازک‌تر است.

صفحه‌نمایش OLED منحنی با نرخ بازخوانی بالا

طراحی صفحه‌نمایش منحنی احتمالا ادامه‌دار باشد و صفحه‌نمایش سری پیکسل ۷ با پشتیبانی از نرخ رفرش 120 هرتز، سرعت پیشین خود را حفظ خواهد کرد و احتمالا یک تجربه بسیار مناسب را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

همچنان دیده می‌شود که پردازنده نسل دوم  Tensor SoC در مقایسه با  Colorcomm Snapdragon 8 Gen 1 Powerhouse و A16 Boyic Bionic Applecom سریع‌تر خواهد بود. از جزئیات دیگر این محصول می‌توان انتظار داشت که  نرم‌افزار گوگل  Duo7 بر روی گوشی نصب خواهد بود و انتظار نمی‌رود این محصول تا اکتبر به‌صورت رسمی معرفی و به بازار عرضه شود.

منبع: phonearena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا