اخبارفناوری

رندرهای فاش شده در مورد تلفن همراه شیائومی 12 لایت

همان‌طور که می‌دانید سری تلفن‌های همراه Xiaomi 12 در حال حاضر دارای سه عضو به نام‌های شیائومی 12 معمولی، شیائومی 12 پرو و شیائومی 12 ایکس است. بر اساس افشاگری‌های برخی از منابع معتبر، به‌زودی یک عضو جدید به این خانواده ملحق خواهد شد. این عضو جدید احتمالا Xiaomi 12 Lite نام دارد که تاکنون جزئیات و اطلاعات مفیدی در مورد ویژگی‌های آن منتشر شده است. برای شناخت بهتر این دستگاه در ادامه به بررسی مشخصات آن می‌پردازیم، همراه ما باشید.

شرکت شیائومی تلفن همراه جدید خود Xiaomi 12 Lite را به یک نمایشگر 6.55 اینچی از نوع پنل‌های OLED مجهز کرده که کیفیت مطلوبی را ارائه می‌دهد. بر اساس مقایسه‌ای که انجام شده می‌توان گفت که نمایشگر این تلفن همراه از صفحه‌نمایش تلفن همراه شیائومی 12 معمولی بزرگ‌تر و بلندتر است. این پنل نمایشی که گویا در لبه‌های کناری خود دارای خمیدگی است، می‌تواند تصاویر را با وضوح 2400 در 1080 پیکسل نمایش دهد.

نرخ تازه‌سازی تصاویر در این صفحه‌نمایش نیز برابر 120 هرتز خواهد بود. این جمله بدان معنی است که نمایشگر تلفن همراه Xiaomi 12 Lite در هر ثانیه تصاویر نمایش داده شده را 120 مرتبه رفرش می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این پنل نمایشی می‌توان به پشتیبانی از حسگر اثرانگشت زیر FOD اشاره کرد. بنابراین شما با صرف هزینه کمی می‌توانید به هر آنچه نیاز دارید برسید. مطمئنا تماشای فیلم و انیمیشن در این نمایشگر باکیفیت بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

تلفن همراه Xiaomi 12 Lite

بر اساس جزئیات منتشر شده شرکت شیائومی تصمیم دارد کنترل عملکرد تلفن همراه شیائومی 12 لایت را به یکی از تراشه‌های سری اسنپ دراگون 700 بسپارد. شایعات حاکی از آن است که پردازنده مرکزی موردنظر از نوع اسنپ دراگون 778G+ خواهد بود. همچنین لازم به ذکر است که این پردازنده مرکزی که توسط شرکت کوالکام طراحی و تولید شده عملکرد خوبی را ارائه می‌دهد. هرچند صحت این اطلاعات هنوز توسط شرکت شیائومی تایید نشده است.

در طرح مفهومی تلفن همراه Xiaomi 12 Lite در قاب پشتی سه دوربین دیده می‌شود که در یک ماژول مستطیلی شکل قرار گرفته‌اند. به نظر می‌رسد دوربین اصلی دارای یک لنز بزرگ است که در صدر دوربین‌ها نصب شده و می‌تواند تصاویری با رزولوشن 64 مگا پیکسل ثبت کند. جالب است بدانید لنز این دوربین از نوع ISOCELL GW3 سامسونگ است.

دوربین دوم نیز به یک لنز اولتراواید مجهز خواهد شد که اطلاعاتی در مورد آن در دسترس نیست. در آخر نیز یک لنز کمکی ماکرو وجود دارد که برای عکاسی از سوژ‌ه‌های بسیار نزدیک استفاده می‌شود. آنچه تاکنون در مورد دوربین‌های تلفن همراه Xiaomi 12 Lite مشخص شده، این است که هیچ‌کدام از لنزها مجهز به لرزشگیر اپتیکال نیستند. منتظر انتشار جزئیات بیشتری از این تلفن همراه مقرون‌به‌صرفه هستیم.

منبع: gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا