اخبارفناوری

رونمایی از ستاره های جدید کهکشان سامسونگ؛ سری S22

رویداد رونمایی امروز سامسونگ، این برند محبوب، با شکوه تر از هر زمان دیگر به انجام رسید؛ در این رویداد بزرگ، سامسونگ از محصولات جدید و جذاب خود رونمایی کرد و دریچه دیگری را از تکنولوژی به روی طرفداران این برند باز نمود.
در ابتدای این رویداد اعلام شد که فناوری های فراهم آورده شده به انسان ها برای تاثیرات عمیق در متن زندگی روزانه کمک کرده است و از پروژه «گلکسی برای استفاده روزانه» که در سال گذشته رونمایی شد، صحبت شد، یکی از اهداف این پروژه کمک به داشتن محیط زیستی سالم تر است که حذف شارژر دستگاه های جدید این برند را نیز به همین منظور انجام شده است.

در این رویداد بی نظیر شاهد رونمایی از 6 ستاره دیگر کهکشان محصولات سامسونگ بودیم و همانطور که انتظار می رفت، سامسونگ از جدیدترین سری پرچمداران 2022 خود یعنی خانواده گلکسی S22 که شامل سه مدل Galaxy S22، Galaxy S22 Plus و Galaxy S22 ultra رونمایی کرد.
علاوه بر این، 3 تبلت نیز به صورت رسمی رونمایی شد که در ادامه به بررسی تمامی این محصولات خواهیم پرداخت.

معرفی خانواده جدید پرچمداران سامسونگ، سری گلکسی S22

رونمایی از سری گوشی های جدید به طرز شگفت انگیزی جالب بود؛ در داستان سرایی سامسونگ، هر یک از افرادی که برای ملکه پیشکشی می آوردند؛ یکی از آنها گلکسی S22 را به عنوان معجزه ای جدید هدیه داد که توانست بسیار نظر ملکه را جلب کند و وقتی از زمان رونمایی سوال شد، گفته شد که این محصول در 200 سال آینده به دربار عرضه خواهد شد.
گلکسی S22 و مدل پلاس آن برای کسانی طراحی شده که می خواهند تجربه خالق العاده ای داشته باشند، تفاوت چندانی در طراحی این دو مدل با سری پیشین دیده نمی شود که نشان از بی نقص بودن طراحی های سامسونگ طی سال های اخیر دارد.
دوربین های این گوشی ها 50 مگاپیکسلی هستند که با زوم اپتیکال 3 برابر، امکان ثبت تصاویری خارق العاده را به کاربران ارائه می دهند. بهترین نور، بهترین کیفیت تصویر و با استفاده از سنسور OIS می توانید بهترین تصاویر را ثبت کنید. عکس برداری در شب یا همان نایت ویژن نیز به طرز عجیبی بهبود یافته و امکان ثبت تصاویر پرتره را در خارق العاده ترین حالت ممکن خواهید داشت. سامسونگ ادعا داشته که دوربین های خانواده گلکسی S22 امکان ثبت تصاویری با حسی متمایز را به کاربران ارائه می دهند که همه اینها به شما کمک می کند تا خود را در بی نقص ترین حالت ممکن در هر پلتفرمی به اشتراک بگذارید.
سری گلکسی S22 قواعد بازی را تغییر داده و می تواند سطح زندگی شما را تا حد زیادی بهبود بخشد و هر مرزی را به عقب رانده؛ این گوشی ها یعنی مدل معمولی و پلاس از قیمت 799 دلار تا 999 دلار در حال پیش فروش می باشند.

گلکسی S22 اولترا

سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا

هر آنچه که از یک گوشی سامسونگ انتظار دارید را در این مدل بیابید؛ یک تعریف جدید از استاندارد را در Galaxy S22 Ultra خواهید یافت. طراحی بی نظیر، رنگ های جسورانه، دوربین اصلی بدون حد و مرز و اولین گوشی سامسونگ از سری S با قابلیت نگهداری قلم سامسونگ درون بدنه.

این قلم نیز بسیار بهینه تر شده و توان نوشتن با نرمی و راحتی بیشتری را به شما ارائه می دهد که در نوع خود بی مثال است. برای گلکسی S22 اولترا از گوریلا گلس ویکتوس پلاس استفاده شده است که دغدغه ها را در خصوص آسیب دیدن بدنه به راحتی برطرف کرده. نمایشگر 6.8 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز بهترین تجربه را به شما ارائه می دهد؛ همچنین ویژن بوستر فناوری جدید طراحی شده برای این گوشی، چالش استفاده از گوشی در زیر نور مستقیم خورشید را نیز حل کرده و امکان پردازش و نمایش تمامی محتواها را با استفاده از هوش مصنوعی بسیار بهبود بخشیده است؛ بدین ترتیب نور که تا به حال یک محدودیت بوده حال فرصتی شده برای خودنمایی نمایشگر جدید سامسونگ.
در خصوص عملکرد و پردازش، این گوشی یک غول تکنولوژی است که با بهینه شدن 71 درصدی پردازنده 4 نانومتری، دمای دستگاه را در حالت عادی نگه می دارد که بی نظیر است. این مهم با استفاده از یک فناوری که از یک عایق برای نگهداری دمای پردازشگر استفاده می کند، بدست آمده که از باتری دستگاه نیز به شکل بهتری محافظت می کند.
دوربین ها در سری Galaxy S22 Ultra همیشه متفاوت و هیجان انگیز بوده اند، و این بار نیز بیشترین شفافیت تصویر را در این مدل خواهید دید. گلکسی S22 اولترا با پیکسل های تطبیقی به کاربران کمک می کند تا در نورهای مختلف تصاویر را ثبت کنید. دوربین اصلی این گوشی 108 مگاپیکسلی بوده و ادعا داشته که می تواند به کمک هوش مصنوعی در افزایش جزئیات تصویر شما کمک کند.
در حقیقت نور در خدمت شماست تا تصویر واضحی داشته باشید حتی در شب زیرا لنزهای بسیار شفاف به شما کمک می کنند تا جزئیات و نور مطلوبی داشته باشید. برای سلفی ها نیز به همین ترتیب در شب و روز می توانید تصاویر مورد نظر خود را ثبت کنید؛ سنسور OIS نیز تمامی لرزش های تصویر را می گیرد تا یک عکس و یا ویدیو واضح را داشته باشید.

نسل جدید تبلت های سامسونگ سری S8

گلکسی تب اس 8

این سری در سه نسخه گلکسی S8، گلکسی S8 پلاس و مدل اولترا معرفی شد؛ که این رونمایی با معرفی برترین مدل یعنی مدل اولترا شروع شد. نمایشگر بزرگ با قابلیت مالتی تسکینگ به شما تجربه ای بی نظیر را ارائه می دهد؛ این مدل دارای دو دوربین در جلو و دو دوربین در عقب می باشد که قابلیت های بی نظیری را ارائه می دهند؛ همچنین از قلم سامسونگ نیز پشتیبانی می کند و یک تبلت مناسب برای گیمران محسوب می شود. قلم جدید بسیار بهینه شده و میزان تاخیر آن نسبت به نسل قبل حدود 70 درصد کاهش یافته است.
در ادامه به بهینه سازی بیشتر نرم افزاری و سخت افزاری این مدل اشاره شد و گفته شد که این محصول می تواند برای گرافیست ها یک انتخاب بی نقص باشد؛ زیرا کمک می کند تا تصاویر ذهنی خود را به بهترین شکل ممکن خلق کنید.
با استفاده از این تبلت می توانید فیلم های 4K را به ثبت رسانید که در حقیقت گفته می شود این محصول ادغامی از یک گوشی است که امکان استفاده لپ تاپی را برای شما نیز فراهم می آورد که این مهم تنها با استفاده از یک کیبورد امکان پذیر است. 16 گیگابایت رم برای این محصول در نظر گرفته شده و امکان ذخیره سازی تا 1 ترابایت را نیز ارائه می دهد که خارق العاده است.
در آخر سامسونگ به اکوسیستم یکپارچه خود اشاره کرد که این مهم در مشارکت با کمپانی گوگل چندین برابر شده است و تجربه ای بدون مرز و محدودیت را به شما ارائه می دهد. رابط کاربری جئیئ و منعطف سامسونگ نیز آخرین موضوعی بود که در این رویداد خارق العاده مورد بحث قرار گرفت.

مهدیه بهرامی

من مهدیه بهرامی هستم. لیسانس مترجمی زبان انگلیسی علاقه مند به نوشتن، به‌ویژه حوزه تکنولوژی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا