اخبارفناوری

تلفن‌های همراه سری vivo iQOO 9 به‌زودی وارد بازارهای جهانی خواهند شد

همان‌طور که می‌دانید شرکت ویوو ماه گذشته تلفن‌های همراه سری vivo iQOO 9 را به‌طور رسمی در چین رونمایی کرد. حال پس از گذشته مدت کوتاهی خبرها در مورد عرضه جهانی این خانواده بسیار داغ است. بر اساس گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شده شرکت ویوو تصمیم دارد در تاریخ 23 فوریه یعنی کمتر از 10 روز دیگر سری جدید تلفن‌های همراه خود را در دسترس تمامی کاربران در سراسر دنیا قرار دهد. آنچه مشخص است این است که سری vivo iQOO 9 شامل سه عضو خواهد بود. این تلفن‌های همراه vivo iQOO 9 وانیلی، vivo iQOO 9 Pro و vivo iQOO 9 SE نام دارند.
در مورد تلفن‌های همراه گفته شده هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده است؛ اما گفته می‌شود انرژی لازم برای روشن ماندن آن‌ها توسط یک باتری با ظرفیت 4700 میلی‌آمپر ساعت تامین می‌شود. این باتری‌ها از شارژ بسیار سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کنند. البته هیچ جای تعجبی نیست که ظرفیت باتری و سرعت شارژ آن در هر سه تلفن همراه یکسان است؛ زیرا این سه دستگاه در چین نیز با همین ویژگی‌ها عرضه می‌شود. این در حالی است که نسل قبلی این تلفن‌های همراه از شارژ 66 واتی پشتیبانی می‌کنند و همان‌طور که می‌دانید بسیار کندتر از سری vivo iQOO 9 است.
شایعات حاکی از آن است که عملکرد تلفن همراه مدل پرو توسط پردازنده مرکزی اسنپ دراگون 8 نسل 1 کنترل می‌شود. این تراشه یکی از بهترین پرچمداران شرکت کوالکام است که عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌دهد و سرعت و قدرت بالایی دارد. در قاب پشتی این دستگاه یک دوربین اصلی تعبیه شده که دارای لنزی از نوع GN5 Gimbal است. شما با استفاده از این دوربین می‌توانید تصاویری با رزولوشن 50 مگا پیکسل ثبت کنید. در مورد دیگر دوربین‌ها جزئیات کاملی در دسترس نیست. از دیگر ویژگی‌هایی که در مورد سری تلفن‌های همراه vivo iQOO 9 یکسان است می‌توان به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم 50 واتی اشاره کرد.
شرکت ویوو در ساخت این سری از تلفن‌های همراه خود از یک نمایشگر 2K E5 استفاده کرده که از نوع پنل‌های AMOLED است. یک اسکنر اثرانگشت اولتراسونیک سه بعدی نیز در ساخت این دستگاه‌ها به کار رفته که می‌توان از آن به‌عنوان کلید پاور استفاده کرد. منتظر سیاست‌های شرکت ویوو برای عرضه جهانی سری vivo iQOO 9 هستیم.

منبع: gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا