اخبارفناوری

انتشار رندرهای جدید در مورد تبلت جدید اوپو OPPO Pad

همان‌طور که می‌دانید شرکت اوپو تصمیم دارد در رویداد بزرگی که قرار است در تاریخ 24 فوریه انجام شود، از سری جدید تلفن‌های همراه خود OPPO Find X5 به‌طور رسمی رونمایی کند. در این بین خبرهای مختلفی در مورد تبلت جدید این شرکت منتشر شده که انتظار می‌رود در رویداد بزرگ اوپو به مخاطبان معرفی شود. جزئیاتی در مورد این دستگاه که در حال حاضر OPPO  Pad نام دارد منتشر شده که در ادامه نگاهی به آن‌ها می‌اندازیم، با ما همراه باشید تا اولین تبلت اوپو را بهتر بشناسید.

بر طبق جزئیات منتشر شده تبلت OPPO Pad در دو رنگ خاکستری و بنفش برای عرضه به بازار آماده شده که هر دو نسخه دارای پوشش پشتی دو رنگ هستند. این نوع طراحی و رنگ‌آمیزی باعث شده تا جذابیت تبلت جدید اوپو افزایش یابد و نظر هر کاربری را در همان نگاه اول به خود جلب کند. در تصاویری که از این دستگاه در فضای مجازی دست به دست می‌شود یک قلم مشخص است که برای کار با تبلت در نظر گرفته شده است. مطمئنا وجود یک قلم باکیفیت کار با تبلت را بسیار راحت‌تر خواهد کرد. در این تصاویر نمایشگری بزرگ با حاشیه‌های متقارن نیز قابل مشاهده است.

علاوه بر موارد گفته شده در تیزر تبلیغاتی تبلت اوپو به قابلیت‌های همکاری بین این دستگاه با دیگر محصولات اوپو مانند تلفن‌های همراه این شرکت اشاره شده است. از دیگر ویژگی‌های این تبلت می‌توان به پشتیبانی از یک پورت USB-C که در لبه پایینی دستگاه قرار دارد و همچنین اسپیکرهای چهارگانه با پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos اشاره کرد. از طرفی یک دکمه پاور نیز در قسمت بالایی دستگاه قرار دارد که برای خاموش و روشن کردن نمایشگر استفاده می‌شود. شرکت اوپو در ساخت اولین تبلت خود از یک نمایشگر 10.95 اینچی استفاده کرده که از نوع پنل‌های LCD است.

OPPO Pad

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند این پنل نمایشی قادر است تصاویر را با وضوح 1600 در 2560 پیکسل نمایش دهد. به این ترتیب تماشای فیلم و انیمیشن در این نمایشگر بسیار لذت‌بخش خواهد بود. از طرفی نرخ تازه‌سازی تصاویر در این صفحه‌نمایش برابر 120 هرتز است که به‌طور مستقیم بر روی افزایش کیفیت تصاویر نمایش داده شده تاثیر می‌گذارد. انرژی لازم برای روشن ماندن تبلت OPPO Pad توسط یک باتری بزرگ با ظرفیت 8360 میلی‌آمپر ساعت تامین می‌شود. در مورد سرعت شارژ این باتری هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.

در مورد دوربین‌های تبلت اوپو باید بگوییم که با یک دوربین سلفی 8 مگا پیکسلی روبه‌رو هستیم که می‌توانید از آن برای ایجاد تماس تصویری و عکاسی و فیلم‌برداری سلفی استفاده کنید. یک دوربین اصلی نیز در قاب پشتی تعبیه شده که می‌تواند تصاویری با رزولوشن 13 مگا پیکسل ثبت کند. عملکرد این دستگاه توسط پردازنده مرکزی اسنپ دراگون 870 کنترل می‌شود. این پردازنده مرکزی یکی از بهترین تراشه‌های تولید شده توسط شرکت کوالکام است که عملکرد خوبی را ارائه می‌دهد. منتظر رونمایی از این دستگاه زیبا و جذاب هستیم.

منبع: gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا