اخبارفناوری

نشت اطلاعات Hisense Infinity H60 5G

امروز صبح خبرهایی درباره گوشی هوشمند جدید هایسنس یعنی Infinity H60 5G فاش شد. بر اساس این اطلاعات، این تلفن هوشمند مجهز به پردازنده Dimensity 810 مدیاتک خواهد بود. این تراشه بر پایه فناوری 6 نانومتری ساخته شده است و قابلیت پشتیبانی از اینترنت 5G  را دارد. این پردازنده دارای 4 هسته Cortex-a76 با فرکانس حداکثر 2.4 گیگاهرتز و 4 هسته ARM Cortex-A55 با سرعت حداکثر 2 گیگاهرتز است. همچنین این چیپست قابلیت پشتیبانی از حافظه LPDDR4X و حافظه UFS را نیز دارد.

صفحه نمایشگر H60 5G از نوع AMOLED خمیده با اندازه‌ای برابر 6.6 اینچ است. همچنین این نمایشگر قابلیت پشتیبانی از تصاویر و فیلم‌هایی با وضوح FHD+ را دارد. در پایین صفحه نمایش این دستگاه یک حسگر اثر انگشت قرار دارد که شما با استفاده از آن می‌توانید رمز اثر انگشتی گذاشته و امنیت تلفن و اطلاعات شخصی خود را بالا ببرید. به علاوه گفته شده است نمایشگر این تلفن مجهز به مقاوم‌ترین محافظ صفحه حال حاضر یعنی گوریلا گلس 5 خواهد بود.

طبق خبرهای منتشر شده، دوربین سلفی Infinity H60 5G کیفیتی 16 مگا پیکسلی دارد و در یک بریدگی دایره‌ای شکل و در بالای صفحه نمایشگر قرار گرفته است. همچنین ذکر شده است که این دوربین سلفی مجهز به یک سنسور عمق نیز هست اما هنوز اطلاعاتی درباره جزئیات آن وجود ندارد. این تلفن در پنل پشتی خود دارای سیستم دوربین 4 گانه است که دوربین اول و اصلی آن کیفیتی 64 مگا پیکسلی دارد اما شما در صورت نیاز به کیفیت و وضوح بیشتر می‌توانید از طریق درون یابی نرم افزاری کیفیت آن را افزایش داده و عکس‌هایی با کیفیت 108 مگا پیکسل را ثبت کنید. دوربین دوم آن نیز دارای یک لنز اولتراواید بسیار عریض با کیفیت 5 مگا پیکسل است که شما با استفاده از آن می‌توانید عکس‌هایی با جزئیات بیشتر بگیرید. دوربین سوم و چهارم آن نیز کیفیتی 2 مگا پیکسلی داشته و به ترتیب یک لنز ماکرو برای زوم کردن بر روی اشیاء دور و کم کردن فاصله آن‌ها و یک سنسور عمق هستند.

جنس بدنه و پنل پشتی Infinity H60 5G نیز از جنس چرم مصنوعی است که باعث دوام بیشتر آن می‌شود. این دستگاه دارای یک باتری با ظرفیت 4200 میلی آمپر ساعت است که قابلیت شارژ سریع سیمی تا 30 وات را دارد. علاوه بر این‌ها این تلفن H60 دارای رمی با حافظه 8 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی داخلی 128 گیگابایت است. این دستگاه قابلیت پشتیبانی از Wi-Fi 802.11، Wi-Fi دوبانده، Wi-Fi Direct، هات اسپات و بلوتوث 5.1  را خواهد داشت.

در برخی خبرها گفته شده است که Infinity H60 5G با رنگ آبی طراحی شده است و احتمالا با همین رنگ نیز به بازار عرضه شود. اما باید بگوییم هنوز اطلاعات دقیقی درباره قیمت و زمان عرضه آن در دست نیست و باید منتظر خبرهای جدید در روزهای آتی باشیم.

منبع: gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا