اخبارفناوری

مشخصات دوربین‌های چهارگانه Vivo X Fold

امروز صبح خبرهای جدیدی درباره محصولات شرکت ویوو که یک شرکت چند ملیتی چینی است فاش شد. بر اساس این خبرها دستگاه پرچمدار تاشوی آینده این شرکت Vivo X Fold خواهد بود. همچنین امروز خبرهایی نیز درباره مشخصات دوربین‌های این دستگاه پرچمدار آینده توسط ایستگاه گپ دیجیتال که یک افشا کننده کاملا معتبر است، منتشر شد.

طبق خبرهای فاش شده در گپ دیجیتال، دوربین سلفی  Vivo X Fold بر روی صفحه نمایش آن و در یک سوراخ پانچ قرار گرفته است. همچنین این اطلاعات نشان می‌دهند که این گوشی تاشوی پرچمدار در پنل پشتی خود دارای سیستم دوربین چهارگانه است که یکی از دوربین‌های آن به لنز پریسکوپی مجهز شده است.

در خبرهای فاش شده گفته شده است که این گوشی تاشوی vivo دارای سخت افزار بسیار پیشرفته و سطح بالایی است و احتمال می‌رود که شرکت سازنده برای آن، پردازنده اسنپدراگون 8 نسل یک کوالکام، که پیشرفته‌ترین و مجهزترین تراشه حال حاضر این شرکت است، صفحه نمایش‌هایی بسیار پیشرفته از نوع OLED برای هر دو طرف آن و دوربین اصلی با تثبیت کننده گیمبال را در نظر گرفته باشد.

گوشی هوشمند تاشوی Vivo X Fold تقریبا طرحی شبیه به گوشی‌های Samsung Galaxy Z Fold، Xiaomi Mi Mix Fold، Oppo Find N و Huawei Mate X2 دارد. این دستگاه به‌گونه‌ای طراحی شده است که هنگام تا شدن صفحه نمایش اصلی آن به شکل افقی و رو به داخل تا می‌شود. به علاوه این دستگاه دارای یک صفحه نمایشگر خارجی باریک نیز خواهد بود.

تنظیمات و طراحی دوربین‌های این گوشی مشابه دوربین گوشی‌های +X70 Pro و iQoo 9 است به طوری‌که دوربین‌های چهارگانه آن در سمت چپ یک جزیره مستطیلی شکل قرار گرفته‌اند و سمت راست این جزیره صرفا فقط برای زیباتر به نظر آمدن دستگاه طراحی شده است. علاوه بر این‌ها و با توجه به تصاویری که از این تلفن تاشو منتشر شده است، یک دکمه نیز در سمت راست این موبایل قرار دارد که وقتی دستگاه به‌صورت کامل باز می‌شود این دکمه در سمت چپ قرار می‌گیرد.

همچنین ما احتمال می‌دهیم که برای دستیار هوشمند این تلفن از Jovi یا vivo که فقط در کشور چین در دسترس هستند استفاده شده باشد. این‌ها تنها اطلاعاتی هستند که از این دستگاه جدید ویوو فاش شده‌اند و ما هنوز اطلاعات دقیق‌تری از مشخصات آن در دست نداریم. حتی نمی‌دانیم که این گوشی تاشو چه زمانی و با چه قیمتی عرضه خواهد شد بنابراین باید منتظر خبرهای جدید درباره آن باشیم.

منبع: gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا