اخبارفناوری

اطلاعیه معرفی رسمی اولین آیفون SE 5G در رویداد بعدی اپل

اگرچه اطلاعیه‌ها آن‌طور که انتظار می‌رفت منتشر نشدند، اما رویداد بعدی اپل در واقع زمانی برگزار می‌شود که مارک گورمن از بلومبرگ تقریبا یک ماه پیش پیش‌بینی کرده بود که این اتفاق خواهد افتاد. اگر آیفون‌های مقرون‌به‌صرفه و آی‌پدهای متوسط با مشخصات عادی را دوست دارید، ممکن است بخواهید رویداد 8 مارس را در تقویم‌های خود علامت بزنید تا پخش زنده این رویداد را از YouTube مشاهده کنید.

رویداد ویژه اپل از ساعت 10 صبح سه‌شنبه آینده به وقت محلی پخش خواهد شد و به تمام جهان اجازه می‌دهد تا نمایش زنده از معرفی رسمی آیفون SE 3 مجهز به 5G و آی پد ایر نسل پنجم  را تماشا کنند. اگر کمی با نحوه عملکرد غول فناوری کوپرتینویی پیش از این شیندیگ ها آشنا باشید، از شنیدن این‌که این دو دستگاه در هیچ مقام رسمی هنوز تایید نشده‌اند یا اشاره‌ای به آن‌ها نشده است، شوکه نخواهید شد.

همچنین نباید از امروز تا 8 مارس انتظار هیچ خبر آشکارسازی هیجان‌انگیزی را داشته باشید، اما مطمئنا خبرهای غیررسمی زیادی درباره iPhone SE (2022) وجود خواهند داشت، همان‌طور که رندرهای متفاوتی در ژانویه از منابع و نشریات مختلف پخش شد ولی اعتمادی به این اخبار نیست.

به نظر می‌رسد اپل امسال حافظه آیفون 8 را با مجموعه‌ای دیگر از حاشیه‌های عظیم اطراف یک صفحه‌نمایش کوچک 4.7 اینچی (طبق استانداردهای 2022) زنده نگه دارد. خبر خوب این است که ممکن است به شرکت اجازه دهند با وجود پشتیبانی از شبکه 5G و افزایش قابل پیش‌بینی از A13 Bionic به A15 Bionic قیمت این گوشی 399 دلار نگه داشته شود.

آی پد ایر 5

محصول دیگری که قرار است اپل در رویداد بعدی خود رونمایی کند، آی پد ایر ۵ است. کاملا انتظار می‌رود که iPad Air (2022) از نظر ظاهری تقریبا شبیه به نسل قبلی خود در سال 2020 باشد در حالی که یک تراشه جدید اپل A15 Bionic و مودم (اختیاری) 5G را زیر پوشش آلومینیومی خود پنهان می‌کند، بدیهی است که آی پد ایر نسل پنجم با قابلیت 5G ارزان نخواهد بود. البته، احتمالا  iPad Air (2022) حدود 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، بدون اسلات کارت microSD یا قلم‌های دلخواه به بازار عرضه خواهد شد.

منبع

phonearena

 

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا