اخبارفناوری

افشای مشخصات Realme Narzo 50A Prime

امروز صبح خبرهایی درباره گوشی هوشمند جدید ریلمی یعنی Narzo 50A Prime فاش شد. بر اساس این اطلاعات Narzo که زیر مجموعه‌ای از دستگاه‌های ریلمی است سه دستگاه جدید با نام‌های Narzo 50، 50A و 50i را طراحی کرده است که طبق افشاگری‌های امروز یکی از آن‌ها یعنی همان 50A Prime به زودی معرفی و رونمایی خواهد شد. شماره مدل این دستگاه RMX3516 است و ممکن است در آینده برخی آن را با این نام بشناسند.

بر اساس خبرهای موجود، در دکمه پاور Narzo 50A Prime که در بدنه کناری آن قرار دارد یک حسگر اثر انگشت تعبیه شده است که کاربران برای بالا بردن امنیت تلفن و اطلاعات خود می‌توانند به وسیله آن رمز اثر انگشتی بگذارند. گفته شده این دستگاه دارای یک باتری با ظرفیت 4890 میلی آمپر ساعت است اما ممکن است قبل از عرضه ظرفیت باتری آن به 5000 میلی آمپر ارتقا یابد. در هر صورت باتری این تلفن همراه قابلیت شارژ سریع تا 18 وات را خواهد داشت.

اندازه و ابعاد گوشی هوشمند 50A Prime چیزی حدود 164.3 در 75.6 و ضخامت آن حدود 8.15 میلی متر است. وزن این دستگاه نیز 193 گرم برآورد شده است. همچنین در این خبرها ذکر شده است که این گوشی از همان ابتدا اندروید 11 را با رابط کاربری خود ریلمی اجرا خواهد کرد.

از آن جایی که مشخصات افشا شده از 50A Prime تقریبا مشابه گوشی هوشمند 50A است احتمال می‌رود صفحه نمایش آن نیز مانند 50A اندازه‌ای برابر 6.5 اینچ داشته باشد و چیزی حدود 400 نیت روشنایی را ارائه دهد. همچنین احتمال دارد این تلفن در پنل پشتی خود دارای سیستم دوربین سه گانه باشد و دوربین اول و اصلی آن مجهز به یک لنز با کیفیت 50 مگا پیکسل، دوربین دوم آن یک لنز پرتره با کیفیت 2 مگا پیکسل و لنز سوم نیز یک لنز ماکرو 2 مگا پیکسلی برای زوم کردن بر روی اشیاء دور و کم کردن فاصله کانونی آن‌ها، باشند. دوربین سلفی آن نیز که در بالای صفحه نمایشگر قرار دارد کیفیتی 8 مگا پیکسلی خواهد داشت.

انتظار می‌رود این دستگاه 50 آ پریم نیز مانند 50 آ حداقل در دو نسخه با رم 4 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی داخلی 64 و 128 گیگابایت عرضه شود. این‌ها تنها اطلاعات و احتمالاتی هستند که درباره گوشی هوشمند Realme Narzo 50A Prime وجود دارند اما باتوجه به خبرهای امروز که در آن‌ها گفته شده است از این دستگاه به زودی رونمایی خواهد شد، انتظار می‌رود قبل از رونمایی ریلمی اطلاعات و مشخصات دقیق‌تری از آن را در اختیار کاربران قرار دهد. بنابراین باید منتظر خبرهای جدید درباره این تلفن همراه در روزهای آتی باشیم.

منبع: gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا