اخباراخبار بازی

استودیو ناتی داگ در حال کار روی سه بازی جدید

طبق گفته نیل دراکمن، مدیر عامل ناتی داگ، این استودیو در حال حاضر روی سه پروژه جدید تمرکز دارد؛ ناتی داگ در توییتی را برای استخدام افراد جدید، جهت توسعه پروژه‎‌های خود منتشر کرده است. بر اساس توییت نیل دراکمن این استودیو روی سه عنوان جدید کار می‌کند که شایعات منتشر شده را قوت می‌بخشد.

“ما در حال رشد هستیم، به ما بپیوندید” در این توییت که برای استخدام افراد جدید منتشر شده است، نیل دراکمن به جای نام سه عنوان بازی جدید از سه ایموجی استفاده کرده است، شاید در نگاه اول این مورد، یک شوخی به نظر برسد، اما با توجه به شایعات منتشر شده، حدس زدن در مورد دو بازی اول سخت نخواهد بود؛ مشخص است که ناتی داگ روی بخش آنلاین بازی The Last Of Us کار می‌کند که ممکن است به ایموجی اول ربط داشته باشد، و احتمالا ایموجی دوم هم مربوط به ریمیک سری اول مجموعه The Last Of Us باشد.

توییت نیل دراکمن

در مورد ایموجی سوم، مشخص نیست به چه عنوانی اشاره دارد؛ با توجه به اینکه این استودیو بعد از انتشار TLOU، جهان جدیدی را نساخته است، احتمال دارد ایموجی سوم کاملا مربوط به یک عنوان جدید باشد. در هر صورت با توجه به گفته‌های اخیر نیل دراکمن، مربوط به ساخت سری سوم و ادامه The Last Of Us شاید این ایموجی مربوط به نسخه سوم این بازی باشد.

با توجه به اطلاعات کمی که دسترس است، پروژه سوم همچنان یک راز خواهد بود و بعید به نظر می‌رسد ناتی داگ روی ادامه TLOU به این زودی کار کند؛ برخی هم گمان می‌کنند این این پروژه ممکن است، احیای یا نسخه جدیدی از مجموعه Jak and Daxter باشد، که باز هم بعید به نظر می‌رسد. بیشترین احتمال مربوط به یک عنوان کاملا جدید از ناتی داگ خواهد بود، شاید هم ادامه‌ای برای مجموعه Uncharted در کار باشد که در هر صورت باید تا انتشار اخبار نهایی از این استودیو خلاق منتظر ماند.

منبع: GamingBolt

صالح آنایی

صالح‌ام، علاقه زیادی به ویدیو گیم دارم و تقریبا از 7 سالگی، با نینتندو وارد دنیای گیم شدم، به نظرم دنیای بازی‌ها فوق العاده است، چون تجربه‌های بی نظیری در اختیار ما قرار میده که توی دنیای واقعی ممکن نیستن، توی بازی‌های آنلاینم هم APEX روی خیلی دوست دارم، ضمنا من 22 سالمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا