اخبار بازی

راکستار ساخت بازی GTA 6 را به صورت رسمی تایید کرد

از عرضه GTA V تقریبا 9 سال می‌گذرد، و پس از سال‌ها انتظار برای انتشار نسخه بعدی Grand Theft Auto و شایعات زیادی که تا به حال در فضای اینترنت دست به دست می‌شد، سر انجام راکستار به صورت رسمی ساخت GTA بعدی را تایید کرد.

راکستار، استودیو معروف سازنده مجموعه بازی‌های Grand Theft Auto و Red Dead Redemption ساخت سری بعدی بازی GTA را طی یک بیانیه تایید کرد و گفت همه چیز به خوبی در حال انجام شدن است. «با وجود عمر طولانی و بی سابقه GTAV، ما می‌دانیم که شما در مورد ساخت سری بعدی مجموعه، از ما سوال کرده‌اید، با هر پروژه جدیدی که ما شروع می‌کنیم، هدف ما همیشه این بوده است، که فراتر از گذشته حرکت کنیم. و با خوشحالی تایید می‌کنیم، که ساخت و توسعه قسمت بعدی Grand Theft Auto به خوبی در حال انجام است. همچنین بسیار مشتاقیم اطلاعات بیشتری از پروژه را با شما به اشتراک بگذاریم.»

بازی gtav

با توجه به اطلاعات کمی که در مورد این بازی وجود دارد، مشخص نیست که نام سری بعدی، GTA 6 خواهد بود یا بر اساس داستان و تجربه جدید بازی با یک عنوان تازه عرضه خواهد شد؛ اما ممکن است با پیروی از نام گذاری سری‌های قبلی مجموعه، نام این سری هم GTA 6 گذاشته شود.

در مورد تاریخ عرضه زمان مشخصی وجود ندارد و ممکن است تا عرضه کامل و تجربه بازی، مجبور شویم تا سال 2024 صبر کنیم. با توجه به نظر تحلیل‌گران سری جدید این مجموعه، تا سال 2024 یا 2025 عرضه نخواهد شد. طبق گزارش‌ها و شایعاتی که تا کنون منتشر شده است، GTA6 جدید ممکن است یک پروژه کوچک تر نسبت به سری قبلی باشد و به مرور زمان آپدیت شود؛ در گزارشی دیگر گفته شده است، که داستان GTA 6، در Vice city جریان خواهد داشت.

راکستار هم یک سیستم ناوبری جدید برای NPC ها به ثبت رسانده است که به اعتقاد برخی، این سیستم مربوط به GTA 6 می‌باشد، که استفاده از آن ترافیک طبیعی‌تری در بازی ایجاد خواهد کرد. با توجه به موارد گفته شده اطلاعات بیشتری از زمان انتشار و بازی به صورت رسمی تایید نشده است و باید منتظر خبر‌های بیشتر از سمت راکستار باشیم.

منبع : PCGamer

صالح آنایی

صالح‌ام، علاقه زیادی به ویدیو گیم دارم و تقریبا از 7 سالگی، با نینتندو وارد دنیای گیم شدم، به نظرم دنیای بازی‌ها فوق العاده است، چون تجربه‌های بی نظیری در اختیار ما قرار میده که توی دنیای واقعی ممکن نیستن، توی بازی‌های آنلاینم هم APEX روی خیلی دوست دارم، ضمنا من 22 سالمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا