اخبار بازیدنیای بازی

بروزرسانی وبسایت پلی استیشن برای پیش فروش هدست PSVR 2

پلی استیشن، در ابتدای ماه ژانویه (دی ماه 1400) از نسخه دوم هدست واقعیت مجازی خود، با نام PSVR 2 رونمایی کرد. سونی صفحه‌ی جدیدی در وبسایت پلی استیشن به هدست خود اختصاص داده است، که تمامی اطلاعات رسمی منتشر شده را در آن قرار داده است، در هر صورت هنوز طراحی و شکل کلی هدست مشخص نیست، اما می‌توانید طراحی کامل و ویژگی‌های کنترلر‌های هدست را مشاهده کنید.

علاوه بر تمامی اطلاعات رسمی که در این صفحه وجود دارد، امکان ثبت نام کردن کاربران، برای مطلع شدن از زمان پیش خرید این هدست هیجان انگیز فراهم شده است. برای ثبت نام، باید از اکانت پلی استیشن نتورک (PSN) خود استفاده کنید. کاربرانی که ثبت نام کنند، از زمان پیش خرید، و اطلاعات مربوط به بازی‌ها و آخرین اخبار مطلع می‌شوند.

اگر هدست واقعبت مجازی جدید پلی استیشن، به اندازه پلی استیشن 5 محبوب باشد، قطعا خرید آن در ابتدای عرضه، کار آسانی نخواهد بود و ثبت نام کردن، برای اطلاع از تعداد تقاضا و پیش فروش بهتر ایده‌ی خوبی خواهد بود.

کنترلر های هدست PSVR 2

PSVR 2، جدیدترین هدست واقعیت مجازی پلی استیشن خواهد بود و با شعار “نسل بعد، بازی‌های واقعیت مجازی” معرفی شده است؛ این هدست، دارای رزولوشن 4k است و از HDR پشتیبانی می‌کند، بازی‌ها با نرخ فریم 120 به خوبی روی هدست نمایش داده می‌شوند.

این هدست به قابلیت رهگیری چشم‌ها مجهز شده است، که با توجه به نگاه شما به اطراف تجربه بهتری را فراهم می‌کند. علاوه بر تمامی ویژگی‌های گفته شده، PSVS 2 دارای موتور‌های هپتیک فیدبک است، که امکان بازخورد حسی بهتری را برای کاربران فراهم می‌کند. کاربران با هدپتیک فیدبک، لرزش‌های دقیق و ظریفی را در هدست احساس می‌کنند.

کنترلر، این هدست، با طراحی جدید خود به خوبی در دست جا می‌گیرد، این کنترلر به سنسور‌های حرکتی، و موتور هپتیک فیدبک و تریگر‌های تطبیق پذیر مجهز شده است، که باعث می‌شود بیشتر در بازی غرق شوید.

بازی جدید‌ی برای PSVR 2، توسط سونی معرفی شده است، این بازی با همکاری دو استودیو Guerrilla و Firesprite با عنوان Horizon Call of the Mountain ساخته خواهد شد، اطلاعات زیادی جز یک تریلر از این بازی در دسترس نیست.

منبع: thegamer

صالح آنایی

صالح‌ام، علاقه زیادی به ویدیو گیم دارم و تقریبا از 7 سالگی، با نینتندو وارد دنیای گیم شدم، به نظرم دنیای بازی‌ها فوق العاده است، چون تجربه‌های بی نظیری در اختیار ما قرار میده که توی دنیای واقعی ممکن نیستن، توی بازی‌های آنلاینم هم APEX روی خیلی دوست دارم، ضمنا من 22 سالمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا