فروشگاه اینترنتی مبیت

 راهنمای بازگرداندن کالا



اگر کالای خریداری شده، این اشکالات فنی را داشته باشد؛ شامل گارانتی می‌شود:

 

  • پس از گذشت 24 ساعت نسبت به باز کردن کالا حتما اقدام نمایید تا در صورت داشتن ایراد ظاهری یا شکستگی با پشتیبانی مبیت تماس گرفته و راهنمایی جهت مرجوعی کالا.
  • درصورت وجود ایراد فنی در کالای مورد نظر، حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت باید به مبیت اطلاع داده شود.
  • هنگام تحویل کالا توسط مامور پست حتما کالا رو باز کنید و سپس تحویل بگیرید تا در صورت هر گونه ایرادی آن را تحویل نگیرید.
  • در صورتی که آسیب‌دیدگی در زمان تحویل گرفتن سفارش قابل دیدن باشد، خریدار می‌تواند کالا را تحویل نگیرد.
  • پس از گذشت 7 روز کاری، مسئولیت خدمات به عهده شرکت گارانتی‌کننده است.
  • کالا باید با کارت یا جعبه اصلی برگشت داده شود، بنابراین تا 7 روز کاری از دور ریختن آن خودداری کنید.
  • برچسب زدن، نوشتن توضیحات یا پارگی جعبه اصلی کالا، ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • اشکالات ایجاد شده در اثر استفاده نادرست کاربر، شامل شرایط بازگشت کالا نمی‌شود.

 

توجه:

  1. عکس محصولات در سایت جهت راهنمایی مشتری برای خرید است و نمی‌توان مغایرت کالا را با عکس از طریق سایت بررسی کرد. مغایرت باید از طریق اطلاعات درج شده در سایت باشد. 
  2. ضمانت فقط شامل دستگاه اصلی است و سایر دستگاه‌های متصل به آن و قطعات جانبی و لوازم مصرفی از قبیل کاور، شارژر، هندزفری، هدفون، باتری، کارت حافظه و دیگر متعلقات را شامل نمی‌شود.

 

چه مواردی شامل گارانتی نمی‌شود؟

 

  • صدمات و ضایعات ناشی از ضربه، سقوط، حمل و نقل، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی، آتش و حرارت زیاد، گرد و غبار شدید، نوسانات برق، رعد و برق و حوادث طبیعی
  • استهلاک تدریجی محصول از قبیل سایش و رنگ‌رفتگی
  • استفاده غلط از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به نکات ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه
  • دستگاه‌هایی که دستکاری شده و یا توسط اشخاصی به جز نمایندگان مجاز تعمیر شوند
  • هر نوع دستکاری، خدشه یا کَندن برچسب سریال یا هولوگرام، مشخصات دستگاه یا هر نوع دستکاری یا آسیب برگ ضمانت‌نامه
  • مشکلات ناشی از خدمات رسانه‌ای شرکت‌های متفرقه یا مشکلات ناشی از خدمات دانلود آن‌ها از طریق گوشی
  • هزینه‌های مرتبط با خرابی‌های ناشی از نصب هر گونه نرم‌افزار یا برنامه که توسط شرکت طراحی و تولید نشده باشد
  • هرگونه خرابی در اثر استفاده از باتری و لوازم جانبی تاییده نشده از سوی شرکت مربوطه
  • اقدام به سرویس، تعمیر یا هر گونه تغییر در محصول توسط نمایندگی غیر مجاز
  • تعمیر و یا دستکاری شماره سریال دستگاه (برای موبایل IMEI) یا در کارت

 

اگر به هر دلیلی از خرید خود منصرف شُدید:

 

  • بازگشت کالا در صورتی مورد قبول مبیت قرار می‌گیرد که هیچ گونه دخل و تصرف و آسیب‌دیدگی به کالا و بسته‌بندی آن وارد نشده باشد.
  • اگر کالا به دست مشتری نرسیده باشد و در حال ارسال باشد، باید هرچه سریع‌تر با مبیت تماس بگیرید و انصراف خود را اطلاع دهید.
  • اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، باید انصراف خود را حداکثر پس از یک روز کاری به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد. در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود.
  • اگر کالای دریافتی شما به شکل هدیه و توسط شخص دیگری خریداری شده، لازم است کالا را با تمام وسایل خریداری شده بازگردانید.
  • در صورت انصراف به هر دلیلی، هزینه ارسال کالا به عهده خریدار است.

 

کالا را چگونه ارسال کنم؟

 

  • ابتدا با کارشناسان پیشتیبان مبیت تماس بگیرید. (با شماره 034 – 91002425  شنبه تا چهارشنبه ساعت 8:00 الی21:00 و پنجشنبه‌ها ساعت 8:00 الی20:30)
  • بدون هماهنگی کالا را مرجوع و ارسال نکنید.
  • بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای مورد نظر، در شرایط اولیه و تمامى اقلام همراه با برچسب ( لیبل نارنجی یا سفید رنگ) مبیت ارسال شود.
  • از برچسب زدن، نوشتن و مخدوش کردن بسته یا فاکتور خودداری کنید.

 

هزینه ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟

 

  • اگر مشکل  فیزیکی یا آسیب‌دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش مبیت برسد، هزینه‌های ارسال به عهده فروشگاه آنلاین مبیت است.
  • در صورتی که ایراد یا مغایرت کالای انصرافی شما به تایید کارشناس مبیت نرسد، هزینه ارسال و دریافت کالا، به عهده شخص خریدار خواهد بود.
  • پس از پذیرش کالا، کارشناسان مبیت حداکثر طی 72 ساعت کاری نتیجه تست و بررسی کالای مرجوعی را به مشتری اعلام می‌کنند. در صورتی که به بازگشت وجه نیاز باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری ، فقط هزینه محصول  به حساب مشتری واریز می‌شود.
بازگشت به بالا
پشتیبانی
تلفنی :
034-91002425 شنبه تا چهارشنبه ۸ الی ۲۱ - پنجشنبه 8 الی ۲۰:۳۰
ایمیل : info@mobit.ir
پشتیبانی
تلفنی : 034-91002425
شنبه تا چهارشنبه ۸ الی ۲۱ - پنجشنبه 8 الی ۲۰:۳۰
ایمیل : info@mobit.ir

فروشگاه اینترنتی مبیت، خرید آسان کالای دیجیتال با مناسب ترین قیمت

فروشگاه اینترنتی مبیت از جمله عرضه‌کنندگان کالای دیجیتال در سراسر کشور است که انواع کالاهای دیجیتال از جمله گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی گوشی را با قیمت مناسب و ضمانت اصالت کالا به فروش می‌رساند. فعالیت مبیت از سال 1393 به صورت رسمی آغاز شد و به لطف سالیان تجربه ما در زمینه فروش حضوری، توانستیم نیاز کاربران را به خوبی برآورده سازیم و تجربه متفاوتی را از خرید کالای دیجیتال برای کاربران رقم بزنیم. شما می‌توانید گوشی، لپ تاپ، تبلت و انواع لوازم جانبی مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت از مبیت خریداری کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. تیم پشتیبانی مبیت نیز همراه شما خواهد بود تا در مراحل خرید هر کالایی بهترین مشاوره را ارائه کند و تمامی سوالات شما را پس از خرید نیز پاسخگو باشد. فروشگاه اینترنتی مبیت علاوه بر ارائه خدمات به مصرف کنندگان امکان خرید عمده برای همکاران را نیز فراهم ساخته است؛ البته تسویه مدت دار نیز جزئی از خدمات مبیت برای شماست تا بتوانید کالای فروشگاه خود را به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه‌ای در هر زمان تامین کنید. در فروشگاه اینترنتی مبیت شما می‌توانید قیمت روز انواع کالای دیجیتال را از محبوب‌ترین برندهای بازار با اطلاعات کامل فنی ببینید و قیمت روز انواع گوشی های سامسونگ، شیائومی، اپل، هواوی و .. را برای اطلاع مشاهده نمایید. از دیگر مزایای فروشگاه مبیت می‌توان به اطلاعات فنی دقیق و بررسی‌های تخصصی مرتبط با انواع گوشی موبایل، هدفون و لوازم جانبی از جمله پاوربانک اشاره کرد، که شما را در تجربه خریدی بی‌نظیر همراهی می‌کند. ما در مبیت این امکان را فراهم ساخته‌ایم تا شما کامل‌ترین پکیج لوازم جانبی گوشی خود را به راحتی و در یک دسته‌بندی جداگانه بیابید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خرید خود را از گارد و گلس گرفته تا شارژر اصلی یا پاوربانک و هدفون متناسب با گوشی خود انجام دهید. بطور کلی هدف همیشه در مبیت جلب رضایت کاربران بوده است؛ چه کسانی که به صورت عمده و برای فروشگاه حضوری خود خرید می‌کنند و چه کاربرانی که به صورت جزئی خرید می‌کنند.

مشاهده بیشتر
samandehi logo
ecunion logo
پرداخت الکترونیکی سامان کیش
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آواپرداز کیهان کریمان می باشد.