اخبار

اخراج چینی‌ها از پروژه ساخت دوربین سلفی آیفون 14

 آیفون 14  قرار است ارتقای بزرگی در دوربین سلفی خود ایجاد کند. در گزارشی که کره‌ای ها منتشر کرده‌اند، با فرض اینکه صحت داشته باشد، گفته شده پس از اخراج چینی‌ها قرار است ساخت دوربین سلفی این سری را چشم‌بادامی‌های کشور دیگری برعهده بگیرند. خود کره‌ای ها!

بنظر می‌رسد که اپل  به دنبال خرید دوربین های سلفی رده بالا برای نسل بعدی گوشی های پرچمدار خود یعنی خانواده  آیفون 14 است و به همین دلیل، برای تامین دوربین‌ها، در کنار شارپ،  به LG Innotek هم نیم‌نگاهی انداخته و آن را بررسی می‌کند.

این اولین بار در تاریخ است که دوربین جلوی گوشی‌های آیفون توسط یک شرکت کره‌ای ساخته می شود. شنیده‌ها حاکیست که اپل، برخلاف روند سابق خود، قصد دارد دوربین‌های سلفی را از دوربین‌های بالارده انتخاب کند.

جالب است بدانید که ابتدا قرار بود دوربین LG Innotek در آیفون 15 استفاده شود. اما ناگهان، اپل تصمیم گرفت در این ارتقا تعجیل کند. دلیل این تصمیم هم برخی از مشکلاتیست که طی آزمایش کنترل کیفی، در دوربین های ساخت چین دیده شده است.

جزئیاتی منتر شده از آیفون 15 را در “افشای جزئیاتی درباره عرضه نسخه جدید سیستم عامل اپل” بخوانید

بنابراین تولیدکنندگان چینی که نامشان فاش نشده است، اخراج شده و LG Innotek به عنوان جایگزینی برای گوشی‌های سری 14 خانواده اپل معرفی شد. به هرحال شایعه‌ای که پخش شده از این قرارداد آنقدر مهم است که بهتر است آن را نادیده نگیریم!

زمان تغییر فرا رسیده بود، با آیفون 14 کلیک خورد

گذشته از این، زمان آن رسیده است که اپل دوربین‌های سلفی خود را ارتقا دهد. اگر این موضوع به حقیقت بپیوندد، مدل‌های  آیفون 14، در بخش دوربین سلفی خود تغییرات مثبتی خواهند داشت. این ارتقا در کنار بهبود عملکردهای دیگری که در نسل 14 آیفون شاهد آن خواهیم بود، باعث شده قیمت واحد دوربین جلوی  آیفون 14 در مقایسه با مدل‌های قبلی تا سه‌ برابر افزایش یابد.

منبع: gsmarena

زهرا حاج محمد کریمی

من زهرا حاج محمد کریمی هستم، کارشناسی مترجمی زبان دارم و دانشجوی کارشناسی ارشد علوم ارتباطاتم، به ادبیات و تئاتر علاقه مندم و کار دوبله و گویندگی هم انجام میدم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا