اخبارفناوری

تاریخ عرضه Mi Band7 به بازار مشخص شد.

طبق اخبار چند روز گذشته متوجه شده‌ایم که سری جدی Mi Band از کمپانی شیائومی در حال عرضه است و اگر قصد خرید آن‌ را دارید از همین امروز امکان رزرو مچ بند از سایت JD.com وجود دارد. این مچ بند جذاب در واقع دارای دو نسخه است که شامل مدل معمولی و مجهز به NFC می‌باشد. هر دو این مدل‌ها در چین در دسترس هستند اما این احتمال وجود دارد که نسخه NFC آن دیرتر عرضه شود. چرا که پیشتر این اتفاقا را برای Mi Band 6 دیده‌ایم. در خصوص قیمت این ساعت هنوز اطلاعات کافی در دسترس ما نیست. با این حال نسخه بدون پشتیبانی از قابلیت NFC برای نسل ششم حدود 230 یوان قیمت داشت. این قیمت در حالی است که نسخه دارای قابلیت NFC با 50 یوان گرانتر به فروش می‌رسید که کاملا منطقی می‌باشد. همچنین در اروپا همین دو نسخه از نسل 6 با قیمت 45 و 55 یورو به عرضه شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره می بند7 می‌توانید مقاله “افشای جزئیاتی در خصوص زمان عرضه شیائومی Mi Band 7” را مطالعه کنید.

نسل جدید Mi Bandها مجموعه‌ای از قابلیت‌های ارتقا یافته را شامل می‌شود. از همان ابتدا مشخص شد که صفحه نمایش Mi Band7 بزرگ‌تر از نسل قبلی است. ازاین‌رو شیائومی ادعا کرده که میزان استفاده از این صفحه نمایش جدید به اندازه 25 درصد افزایش داشته که عملکردی بهتر و آسان‌تر را در اختیار کاربران قرار داده است. این قابلیت همچنین به شما اجازه می‌دهد تا آیتم‌های مهم در خصوص تناسب اندام و سلامتی را بهتر بررسی کنید. در مورد سایر قابلیت‌های این مچ بند می‌توان گفت که سنجس میزان اکسیژن خون به خوبی بهبود یافته‌است. علاوه بر این در طول روز به صورت مداوم میزان اکسیژن خون شما را بررسی می‌کند و چنانچه به زیر 90 برسد با لرزش شما را مطلع می‌سازد. این احتمال وجود دارد که افزایش حساسیت این آیتم می‌تواند تا حدودی از بروز اختلالات خواب جلوگیری کند.

در خصوص دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله “تفاوت ساعت هوشمند و مچ بند هوشمند؛ دو اکسسوری جذاب و کاربردی” را مطالعه کنید. 

از دیگر قابلیت‌های به روزرسانی شده در این مچ بند می‌توان به پشتیبانی از سنجش مصرف اضافی اکسیژن پس از تمرین اشاره کرد. بدین ترتیب با بررسی داده‌های 7 روز گذشته به شما اطلاع می‌دهد که چقدر استراحت کنید تا بدن شما ریکاوری شود و یا کاربران را برای بدست آوردن عضله و کاهش چربی راهنمایی می‌کند. برخی از ویژگی‌ها هم در این مدت شایع شده که همچنان از تایید آن‌ها بی خبر هستیم. به عنوان مثال صفحه نمایش همیشه روشن، GPS داخلی، زنگ هوشمند و مواردی دیگر… علاوه بر این‌ها شیائومی اعلام کرده که این سری از Mi Bandها از فردا در چین عرضه می‌شوند. همچنین طبق گفته کمپانی شیائومی فروش مچ بند‌های پرطرفدار خود به 140 میلیون رسیده‌است که Mi Band6 نقش پر رنگی در این مبلغ داشته چرا که در ماه اول فروشی در حدود 1 میلیون داشته است.

منابع: gsmarena

مریم هوشمند

من مریم هوشمند هستم و علاقه ی زیادی به خواندن کتاب و افزایش اطلاعات عمومی دارم. در حال حاضر در دو بخش مورد علاقم کتابخوانی و مد و فشن فعالیت می کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا