اخبار

بروزرسانی جدید امیزفیت برای برخی از ساعت های هوشمند خود

ساعت‌های هوشمند امیزفیت از جمله محبوب‌ترین اسمارت‌واچ‌ها در دنیای تکنولوژی محسوب می‌شوند. سری امیزفیت GTR 3 و GTS از جمله پرفروش‌ترین مدل‌ها اند که برای کاربران این سری ساعت‌ها خبرهای خوبی داریم. به نقل از یک منبع معتبر گفته می شود که در بروزرسانی جدید ساعت‌های هوشمند امیزفیت GTS 3، امیزفیت GTR 3 و امیزفیت GTR 3 پرو قابلیت پاسخ هوشمند به اعلانات افزوده خواهد شد. همچنین قابلیت رد تماس و ارسال پیامک در کنار بهینه سازی‌های هیجان انگیز دیگری به این سری از محصولات در آپدیت جدید  افزوده خواهد شد که اطلاع از آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود؛ بنابراین در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

ساعت هوشمند Amazfit GTS 3 به نسخه 7.42.5.1 آپدیت خواهد شد و این در حالی است که امیزفیت GTR 3 نسخه بروزرسانی 8.37.3.2 را در امریکا، ایتالیا، هند، انگلیس و ویتنام دریافت خواهد کرد؛ البته کاربران سایر مناطق نیز به ترتیب و با گذشت زمان این آپدیت نرم افزاری را دریافت خواهند کرد.

اگر به ساعت های هوشمند امیزفیت علاقه دارید “مقایسه ساعت های هوشمند Amazfit GTR و Amazfit GTS” را از دست ندهید

در مدل پرو GTR 3 امکان پاسخ به اعلانات با استفاده از برنامه اختصاصی این ساعت یعنی Zepp که در گوشی‌های اندروید اجرا می‌شود، وجود خواهد داشت. از دیگر بهینه‌سازی‌های نسخه جدید می‌توان به پیشرفت در زمینه هشدارهای تنظیم شده برای ساعت و پایداری بیشتر اتصال بلوتوثی و بطور کلی بهینه سازی دستگاه اشاره کرد که خبر بسیاری مهمی برای کاربران و طرفداران ساعت‌های هوشمند امیزفیت محسوب می‌شود.

البته برای دریافت این بروزرسانی‌ها علاوه بر آپدیت سیستم عامل ساعت هوشمند خود لازم است که از آپدیت برنامه Zepp به آخرین نسخه روی گوشی خود اطمینان حاصل کنید. نسخه بروزرسانی شده هر یک از این ساعت‌ها امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که رضایت آنان را به دنبال دارند. 

شاید یکی از دلایل بسیار مهم در افزایش رضایت کاربران از ساعت های امیزفیت را بتوان همین آپدیت های گاه‌به‌گاه دانست که نشان می‌دهد این برند برای کاربران خود ارزش قائل است و آن‌ها را پس از مدتی رها نمی‌کند و همچنان به کاربران ساعت‌های هوشمند خود اهمیت می‌دهد.

منبع: gsmarena

مهدیه بهرامی

من مهدیه بهرامی هستم. لیسانس مترجمی زبان انگلیسی علاقه مند به نوشتن، به‌ویژه حوزه تکنولوژی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا