اخبارفناوری

معرفی و عرضه رسمی سری Oppo F21 Pro در تاریخ 12 آوریل

اوپو،  F19 را در مارس گذشته به بازار عرضه کرد و این شرکت برنامه خود را برای تولید و عرضه سری F21 Pro در ماه آینده در 12 آوریل دنبال خواهد کرد. این اطلاعیه از سوی شعبه هند Oppo منتشر شده که بر اساس آن سری F21 Pro در تاریخ 12 آوریل ساعت 17 به وقت محلی، معرفی می‌شود. این مجموعه شامل F21 Pro 4G و F21 Pro 5G می‌شود، اما مشخص نیست که مدل Pro+ با این سری معرفی می‌شود یا خیر؛ زیرا هنوز هیچ اشاره‌ای به آن نشده است. یادداشت مطبوعاتی ارسال‌شده توسط Oppo نشان داد که F21 Pro 4G و  5G به ترتیب در رنگ‌های  Sunset Orange  و Rainbow Spectrum به بازار عرضه خواهند شد، اما یک سایه مشکی کیهانی نیز برای هر دو رنگ وجود خواهد داشت.

Oppo می‌گوید که در مدل Rainbow Spectrum نسخه  5G از یک بافت سه لایه و یک فرآیند تولید پوشش دو لایه برای دستیابی به ظاهر خیره‌کننده رنگین‌کمانی استفاده شده، درحالی‌که برای مدل Sunset Orange  نسخه  4G از طراحی فایبرگلاس چرم در پشت بهره برده شده است که موجب می‌شود گوشی  نازک، سبک و بادوام باشد. لازم به ذکر است که Oppo از چرم لیچی برای مواد پایه Sunset Orange استفاده کرده که باعث می‌شود گوشی ضد آب و مقاوم در برابر سایش باشد، همچنین جذابیت براق بودن را به کاربران ارائه می‌کند.  درحالی‌که Oppo به صراحت اشاره نمی‌کند که آیا F21 Pro 5G دارای نسخه طراحی چرمی خواهد بود یا خیر، اما در یک صفحه تبلیغاتی در Amazon.in اطلاعاتی منتشر شده و بر اساس آن، این طراحی منحصربه‌فرد F21 Pro 4G خواهد بود.

Oppo هنوز مشخصات هیچ‌یک از این گوشی‌ها را فاش نکرده، اما تصاویر F21 Pro 4G که توسط این شرکت به اشتراک گذاشته شده؛ نشان می‌دهند که سیستم دوربین سه‌گانه این تلفن هوشمند در پشت دستگاه توسط یک واحد 64 مگا پیکسلی برجسته خواهد شد. یکی از این دوربین‌ها دارای Orbit Light در اطراف خود خواهد بود تا کاربران را از تماس‌های دریافتی، اعلان‌های جدید و موارد دیگر آگاه کند.

این تصاویر حاوی اطلاعاتی هستند که به نظر می‌رسد F21 Pro 4G می‌تواند یک Reno7  4G تغییر نام‌یافته باشد که این محصول دیروز معرفی شد و اگر این اطلاعات درست باشند، این گوشی با تراشه اسنپدراگون 680، صفحه‌نمایش 6.43 اینچی 90 هرتزی FullHD+ AMOLED، ColorOS 12.1 مبتنی بر اندروید 11، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و باتری 4500 میلی‌آمپری با شارژر 33 واتی به بازار عرضه می‌شود. یک دوربین سلفی 32 مگا پیکسلی نیز در قسمت جلو وجود خواهد داشت و دوربین اصلی 64 مگا پیکسلی در قسمت پشت با لنز میکرو 2 مگا پیکسلی و لنز عمق 2 مگا پیکسلی به هم متصل می‌شوند.

منبع

gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا