اخبارفناوری

رونمایی از Honor X7 و Honor X9 5G

رویداد کمپانی آنر برای رونمایی از گوشی‌های سری X خود انجام شد و این شرکت علاوه بر Honor X9 5G از سه گوشی دیگر هم رونمایی کرد. Honor X8 که ویژگی‌های آن از قبل فاش شده و ما تقریبا اطلاعات خوبی درباره آن داشتیم، در این رویداد رونمایی شد. به علاوه از دو گوشی دیگر به نام Honor X7 با چهار دوربین بر روی پنل پشتی و یک نوع 4G از honor X9 هم پرده‌برداری شد که یک دوربین اضافی در مقایسه با نسخه 5G دارد؛ اما صفحه‌نمایش آن نسبتا ضعیف‌تر است. در ادامه مشخصات هریک از این گوشی‌های جدید را با هم بررسی خواهیم کرد.

Honor X7

آنر X7 مقرون به‌صرفه‌ترین گوشی از این سری است که به پردازنده اسنپ دراگون 680 مجهز شده است. این گوشی دارای یک صفحه‌نمایش LCD با اندازه 6.74 اینچ است که قادر است تصاویر را با وضوح 720 پیکسل نمایش دهد. به علاوه یک بریدگی قطره‌ای هم بر روی این نمایشگر قرار گرفته که دوربین 8 مگا پیکسلی در آن جای گرفته است. دوربین‌های پشتی این گوشی بر روی یک جزیره دایره‌ای شکل قرار گرفته‌اند. دوربین اصلی دارای رزولوشن 48 مگا پیکسل است و دیافراگمی برابر f/1.8 دارد. به علاوه یک دوربین 5 مگا پیکسلی f/2.2 از نوع فوق عریض و دو دوربین با دیافراگم f/2.4 به عنوان دوربین ماکرو و حسگر تشخیص عمق، این جزیره را تکمیل کرده‌اند.

Honor X7 رابط کاربری Magic UI 4.2 را بر پایه سیستم‌عامل اندروید 11 اجرا می‌کند. به علاوه خبر خوب اینجا است که این گوشی از برنامه‌های گوگل پشتیبانی می‌کند. انرژی این دستگاه توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از قابلیت سوپر شارژ 22.5 واتی از طریق درگاه USB-C تامین می‌شود. گفته شده که قیمت آنر ایکس 7 برای نسخه‌ای با رم 4 و حافظه داخلی 128 گیگابایت برابر 165 دلار است. این گوشی از 14 آوریل در رنگ‌های آبی یا نقره‌ای در وب‌سایت شرکت و دیگر فروشگاه‌های اینترنتی در دسترس خواهد بود.

Honor X9 4G

Honor X9 4G دارای همان چیپست اسنپدارگون 680 است؛ اما دوربین اصلی آن کیفیتی برابر 64 مگا پیکسل دارد. همچنین یک دوربین فوق عریض 8 مگا پیکسلی و دو دوربین کمکی 2 مگا پیکسلی هم در طراحی دایره‌ای جزیره دوربین‌های این گوشی قرار گرفته‌اند. ابعاد کلی و اندازه صفحه‌نمایش در گوشی Honor X9 4G با نسخه 5G یکسان است. اما آنر نرخ به‌روزرسانی تصاویر را از 120 هرتز در Honor X9 5G به 90 هرتز در نسخه 4G کاهش داده است. به علاوه این گوشی دارای 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی خواهد بود. گفته شده که Honor X9 4G با قیمتی حدود 260 دلار به بازار عرضه خواهد شد. این گوشی هم از 14 آوریل در دسترس است و شما می‌توانید یکی از رنگ‌های مشکی، آبی و نقره‌ای را انتخاب کنید.

منبع: gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا