اخبارفناوری

خبرهای جدید درباره هدفون Oneplus Nord و تلفنی با اسم اسکار

شایعاتی بسیار درباره برند وان پلاس منتشر شده‌اند که بر اساس این اخبار، شرکت OnePlus در حال کار بر روی یک جفت هدفون بی‌سیم با برند Nord است تا با سری گوشی‌های هوشمند میان رده خود به بازار عرضه کند. چند رندر فاش شده اطلاعاتی درباره  Nord را نشان می‌دهند. اما منابع دیگر که با همکاری Onleaks منتشر شده‌اند، حاوی خبرهایی هستند که نشان می‌دهند ممکن است برخی تغییرات در مسیر رسیدن به یک محصول نهایی رخ دهد. زیرا این رندرها بر اساس تصاویر زنده «واحدهای مرحله نمونه‌سازی نهایی» هستند. به عبارت دیگر، محصول واقعی احتمالا شبیه آنچه در اینجا منتشر شده است نخواهد بود.

به نظر می‌رسد که هدفون بی‌سیم Nord دارای یک دکمه فیزیکی با رنگ طلایی روی آن خواهد بود، بنابراین احتمال می‌رود که از طراحی کنترل‌های لمسی روی آن اجتناب شده باشد و  یا شاید سطح کنترل‌کننده‌های لمسی با رنگ طلایی مشخص شده باشند. در غیر این صورت، آن‌ها سیاه رنگ خواهند بود.

هدفون بی‌سیم Nord باید در اواخر امسال به صورت رسمی معرفی شود، البته هنوز جزئیات دیگری در مورد این محصول وجود ندارد، اما با توجه به نام تجاری Nord برای هدفون، فرض می‌شود که آن‌ها باید در لیست الویت بندی در زیر هدفون‌های بی‌سیم واقعیOnePlus Buds ، درست مانند تلفن‌های Nord ارزان‌تر از پرچم‌داران شماره‌گذاری شده OnePlus  قرار بگیرند.

همان‌طور که در عنوان خبر اشاره شد در دیگر اخبار وان پلاس، شایعه شده است که این شرکت در حال کار بر روی گوشی جدیدی است که بخشی از سری پرچم‌داران شماره‌گذاری شده خواهد بود که با اسم رمز اسکار شناخته شده است و این تنها چیزی است که تا به حال در مورد آن می‌دانیم. علاوه بر این جزئیات دیگری در مورد این محصول وجود دارد که احتمالا در سه ماهه دوم سال تاریخی در حدود آوریل و ژوئن به بازار عرضه خواهد شد.

از آنجایی که وان پلاس 10 پرو بدون وان پلاس 10 غیر پرو در چین عرضه شد، بدیهی‌ترین چیزی که در اینجا می‌توان حدس زد این است که شیوه فروش گوشی هوشمند اسکار در نهایت مانند وان پلاس 10 باشد. لازم به ذکر است که خط تولید وان پلاس امسال به‌طور مداوم در حال گسترش خواهد بود و شایعات حاکی از آن است که مجموعه‌ای از دستگاه‌های Nord جدید، همچنین یک ساعت هوشمند و یک تبلت همگی در سال 2022 به بازار عرضه خواهند شد.

منبع

gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا