اخبارفناوری

اطلاعات لو رفته از شیائومی اسمارت بند 7 با GPS و زنگ هشدار هوشمند

شیائومی Mi Smart Band 6 در پایان مارس سال گذشته معرفی شد و دارای چندین ارتقاء بزرگ از جمله نمایشگر بزرگ‌تر و ردیابی SpO2 بود و امسال دوباره در ماه مارس خبری منتشر شده که نشان می‌دهد چه چیزی از مدل جدید انتظار می‌رود. توجه داشته باشید که این اطلاعات از یک سیستم برای گروهی که در برنامه Zepp فعالیت دارند استخراج‌ شده و محصول نهایی ممکن است متفاوت باشد.

نمایشگر نسخه 6 دارای صفحه‌نمایش 1.56 اینچی به شکل قرص با وضوح 152 در 486 پیکسل است (این تراکم پیکسلی 326ppi را به تصویر می‌کشد) ولی مدل جدید شیائومی اسمارت بند 7 دارای رزولوشن 192 در 490 پیکسل خواهد بود. توجه داشته باشید که وضوح عمودی صفحه یکسان، اما رزولوشن افقی آن بزرگ‌تر است که این موضوع حاوی این خبر است که باید انتظار یک صفحه‌نمایش گسترده‌تر را داشته باشیم. ما انتظار داریم که تراکم پیکسلی این وسیله ثابت بماند.

GPS یکی از ویژگی‌های اصلی است که متاسفانه در اسمارت بندهای شیائومی وجود ندارد (برخی از اسمارت بندهای سایر برندها دارای این ویژگی هستند)، در واقع اسمارت بندهای فعلی  برای دریافت داده‌های موقعیت‌یابی به گوشی هوشمند شما متکی هستند، اما بر اساس خبرهای منتشر شده، Smart Band 7 ممکن است از GPS، GLONASS، Galileo و BeiDou پشتیبانی کند. از آنجایی که Mi Band 5 Pro  قرار بود GPS داشته باشد ولی این موضوع عملی نشد، ممکن است نسخه 7 دارای سیستم موقعیت‌یابی باشد که چندین حالت مانند پشتیبانی از همه ماهواره‌ها یا GPS + را به کاربران ارائه دهد.

اگر بخواهیم به بررسی باتری بپردازیم؛ باید گفت، چند حالت ذخیره انرژی احتمالا برای باتری این اسمارت بند وجود خواهد داشت که در حالت فعال، برخی از ویژگی‌ها را غیرفعال می‌کنند؛ به‌طور مثال یکی از حالت‌ها تنها شمارشگر گام و ردیابی اولیه خواب را در پس‌زمینه اجرا می‌کنند و همان‌طور که Mi Smart Band 6 دارای 15 روز عمر باتری است، اسمارت بند 7 نیز احتمالا طول عمر مشابهی داشته باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های ذکرشده در این خبرها حاکی از آن است که زنگ هوشمندی برای این محصول تعبیه‌شده که منتظر می‌ماند تا شما به خواب سبک وارد شوید و سپس زنگ را به صدا درآورد. این ویژگی در اسمارت بند سری اول موجود بود، اما حذف شد و بعد از آن در نسخه‌های بعدی دیده نشد. لازم به ذکر است که در این خبر هیچ اشاره‌ای به وجود NFC نشده است، شیائومی معمولا آن را در نسخه جداگانه‌ای از اسمارت بندهای خود ارائه می‌دهد.

منبع: gsmarena

 

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

    1. سلام خدمت شما همراه گرامی ممنون که نظر خود را با ما به اشتراک گذاشتید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا