اخبارفناوری

عرضه Realme C35، TechLife Watch S100 و Buds N100

شرکت ریلمی در رویداد اخیر خود از محصولات متنوعی رونمایی کرد که با ویژگی‌های جذاب خود کاربران محصولات میان رده را شکفت زده می‌کنند. در ادامه مشخصات این محصولات را بیان خواهیم کرد.

تلفن هوشمند Realme C35 در ماه گذشته به‌ طور رسمی اعلام شد. این گوشی یک نمایشگر به‌ اندازه 6.6 اینچ دارد که با فناوری LCD ساخته‌ شده است. تصاویری که این پنل به نمایش می‌گذارد، کیفیتی برابر با Full HD+ دارند. این گوشی از تراشه Unisoc Tiger T616 نیرو می‌گیرد. Realme C35، اندروید 11 را بر پایه رابط کاربری  Realme UI 2.0  اجرا می‌کند. این گوشی از نظر حافظه داخلی و ظرفیت رم در سه نسخه زیر ارائه می‌شود:

  • 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی
  • 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی
  • 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی

گوشی ریلمی C35 از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره برده است و در قاب پشتی آن یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی قرار دارد که لنزهای ماکرو 2 مگاپیکسلی و عمق سنجی 2 مگاپیکسلی با آن همراه شده است. همچنین این گوشی هوشمند دارای یک حسگر اثر انگشت در کناره بدنه خود برای احراز هویت است. انرژی موردنیاز این گوشی توسط یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌شود که از طریق یک شارژر 18 واتی از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود.

بعد از عرضه ریلمی C35، این شرکت دو لوازم جانبی دیگر یعنی ساعت TechLife Watch S100 و هندزفری TechLife Buds N100 را معرفی کرد. ساعت هوشمند تک لایف S100 دارای یک بدنه مستطیلی شکل است. صفحه‌نمایش لمسی این ساعت در اندازه 1.69 اینچی طراحی‌ شده و رنگی است. از خصوصیت‌های این ساعت می‌توان به نمایشگر ضربان قلب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون و دمای بدن اشاره کرد.

ساعت تک لایف S100 دارای درجه IP68 است، یعنی در برابر گرد‌و‌غبار و آب مقاومت خوبی دارد، اما ریلمی می‌گوید که این ساعت برای شنا و دوش گرفتن مناسب نیست. ظرفیت باتری این ساعت فاش نشده است، اما ادعا می‌شود که با یک بار شارژ، امکان استفاده از آن تا 12 روز وجود دارد.

درمورد هندزفری TechLife Buds N100 می‌توان به درایورهای باس دینامیک 9.2 میلی‌متری روی هدفون‌های بی‌سیم گردنبند با محفظه صدای فلزی و اتصال بلوتوث 5.2 اشاره کرد. هدفون‌ها دارای درجه IPX4، یعنی مقاومت در برابر آب هستند، درحالی‌که بند گردنی سیلیکونی دارای رتبه IPX6 است. ظرفیت باتری این هندزفری هنوز مشخص نیست، اما گفته می‌شود که این هدفون با یک‌بار شارژ برای زمانی که صدا با 50 درصد توان پخش شود و قابلیت AAC فعال باشد تا 17 ساعت شارژ دارد.

منبع: gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا