اخبارفناوری

تائید کار کردن برند هواوی بر روی محصول Mate 50

در حال حاضر هیچ اطلاعات دقیقی در دست نیست و به‌طور رسمی تمامی ویژگی‌های Mate 50 اعلام نشده است، اما معاون بخش بازاریابی استراتژی گروه تجاری هوآوی، لی چانگژو، اخیرا در یک فروم انجمن در یک فروم ایجاد شده پیامی گذاشت و به نوعی تائید کرد که خانواده Huawei Mate 50 در نهایت به بازار عرضه خواهند شد.

این یک معامله بزرگ نه‌تنها برای طرفداران و کاربران علاقه‌مند به این برند، بلکه به‌طور بالقوه برای هواوی است و بسته به اینکه چگونه بررسی خواهد شد، حتی می‌تواند نوعی «بازگشت به بازار رقابت» برای این برند بزرگ چینی در نظر گرفته شود. سال گذشته هواوی تنها یک پرچم‌دار یعنی P50 را معرفی کرد که به نوعی با معرفی این محصول می‌توان گفت که این برند یک گام به عقب‌تر از سال‌های گذشته خود برداشته، اما هم‌زمان یک مجموعه پرچم‌دار Mate از خط تولید را نیز به کاربران ارائه می‌کند.

همان‌طور که تصور می‌کنید و در قسمت اولیه ذکر شد، لی چانگژو هیچ اطلاعات خاصی از این محصول را تا به الان به اشتراک نگذاشته است، اما احتمالا از این موضوع در رویداد آتی Smart Office Live در بهار 2022 به عنوان بخشی از رویداد MWC 2022 پرده برداشته خواهد شد که می‌توانید آن را به صورت زنده در پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب تماشا کنید. نکته‌ای که در پاسخ منتشرشده معاون بخش بازاریابی تجاری هوآوی وجود دارد این است که ایشان در پاسخ به یک طرفدار مشتاق که امیدوار بود Mate 50 را در این رویداد ببیند، این‌گونه پاسخ داد: «میت 50 خواهد آمد، اما نه در حال حاضر. در حال حاضر، بسیاری از محصولات در دسترس هستند که ارزش توجه بیشتری دارند»

این پاسخ به‌اندازه کافی در حال کار بودن این برند بر روی محصول Mate 50 را تائید کرده و در هر صورت، این نزدیک‌ترین اطلاعیه‌ای است که به صورت رسمی از خط تولید Mate در این مدت‌زمان دیده شده است. برخی گزارش‌ها قبلا حاکی از آن بودند که می‌توانیم یک دستگاه جدید از خط تولید هواوی میت را در ماه ژوئن امسال ببینیم که به صورت رسمی تائید نشده‌اند، اما اگر این‌طور باشد، احتمالا می‌توانیم فرض کنیم که میت 50 ممکن است از  نسل دوم پردازنده اسنپ دراگون 8 استفاده کند. اگرچه، با توجه به وضعیت فعلی این برند، میت 50 باید از اتصال به شبکه  4G پشتیبانی کند، البته هنوز اطلاعاتی درباره این محصول تائید نشده است و در این مرحله همه این‌ها فقط حدس و گمان هستند.

منبع

gsmarena

 

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا