اخبارفناوری

اعلام مشخصات Galaxy F13 با تراشه Exynos 850 در GeekBench

به نظر می رسد سامسونگ به زودی تلفن جدید خود را با نام Galaxy F13 به عنوان جانشینی برای Galaxy F12 که سال گذشته عرضه شده بود، معرفی خواهد کرد. این گوشی هوشمند در لیست بنچمارک GeekBench با شماره مدل  SM_E135Fقرار دارد که امروز نتایج آن‌ها منتشر شد. این دستگاه موفق شد در تست های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای GeekBench امتیازات 157 و 587 را کسب کند که این مقادیر مطمئناً با نزدیک شدن به زمان عرضه دستگاه، افزایش می‌یابند.

GeekBench فاش کرد که این گوشی همان پردازنده Exynos 850 را که سال گذشته در گلکسی F12 در کنار 4 گیگابایت قرار گرفته بود، به همراه دارد. همچنین دستگاه با اندروید 12عرضه خواهد شد و دارای رابط کاربری OneUI 4.1 نیز خواهد بود. بر اساس حدس وگمان‌ها، Galaxy F13 یک Galaxy A13 تغییر یافته خواهد بود؛ یعنی این گوشی ممکن است دارای یک صفحه نمایش از نوع LCD باشد که اندازه‌ای برابر با 6.6 اینچ و وضوح Full HD+ دارد و از رزولوشن 720 در 1600 پیکسل پشتیبانی می‌کند.

همچنین ممکن است دوربین پشتی شامل یک لنز اصلی با کیفیت 50 مگاپیکسل، یک دوربین اولترا واید بسیار عریض 5 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر با دامنه دید گسترده، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی که برای زوم کردن بر روی اشیای دور وکم کردن فاصله کانونی آن‌هاست و یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای عکاسی عمق، باشد.یک فلش LED هم برای عکاسی در شب در کنار دوربین ها قرار گرفته شده است. دوربین سلفی نیز کیفیت 8 مگاپیکسلی دارد.

طبق جزئیات منتشر شده، باتری Galaxy F13 دارای ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 15 وات است که به شما این امکان را می دهد تا از تماشای فیلم، بازی کردن، گوش دادن به آهنگ و انجام کارهای دیگر به مدت طولانی بدون نگرانی در مورد تخلیه باتری لذت ببرید.

این گوشی هوشمند قابلیت پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.0 و فناوری NFC را برای ارسال اطلاعات کاربران از طریق امواج رادیویی به دستگاه‌هایی که آن‌ها هم از این فناوری پشتیبانی می‌کند، دارد اما متاسفانه از اینترنت نسل پنج یا 5G پشتیبانی نمی کند. در بدنه آن نیز یک درگاه برای اتصال USB-C برای سرعت USB 2.0 سیمی طراحی شده است. در قسمت صدا یک جک هدفون 3.5 میلی متری روی دستگاه تعبیه شده است. به نظر می‌رسد که قیمت Galaxy F13 با این امکانات از 200 تا300 دلار آغاز می شود و زمان عرضه آن نیز به زودی اعلام خواهد شد.

منبع:gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا