اخبارفناوری

افشای مشخصات ساعت سامسونگ گلکسی واچ 5

بر اساس خبرهای منتشر شده، دریافتیم که سامسونگ ظرفیت باتری Galaxy Watch 4 خود را در مقایسه با Galaxy Watch 3 که ظرفیت باتری 41 میلی متری داشت افزایش داده است و ظرفیت باتری این ساعت جدید را به 44 میلی متر رسانده است اما متأسفانه مدل 40 میلی متری این‌گونه نبود. علاوه بر این‌ها طبق گواهینامه Safety Korea ظرفیت و اندازه هر دو مدل در نسل‌های بعدی ارتقا خواهد یافت. قابل ذکر است که این ارتقاهای نسل بعدی به‌صورت تدریجی و کم کم انجام خواهد شد؛ زیرا استحکام و پایداری باتری یک هفته‌ای فعلا برای ساعت‌های هوشمند تمام عیار امکان پذیر و قابل اجرا نیست.

سامسونگ گلکسی واچ 5 جدید 40 میلی متری با کد EB-BR900ABY مجهز به یک باتری 276 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که این ظرفیت چیزی حدود +29 میلی آمپر ساعت نسبت به مدل قبلی با باتری 247 میلی آمپر ساعتی ارتقا یافته است. مدل دوم سامسونگ گلکسی واچ 5 که با کد EB-BR910ABY نیز شناخته می‌شود یک باتری بزرگ‌تر در اندازه 44 میلی متر داشته که ظرفیت آن 397 میلی آمپر ساعت است و باتری این مدل نیز چیزی حدود +36 میلی آمپر ساعت نسبت به مدل قبلی با ظرفیت باتری 361 میلی آمپر ساعتی ارتقا یافته است.

بر اساس خبرهای فاش شده ساعت گلکسی واچ 5 در دو مدل با ظرفیت و اندازه‌های باتری متفاوتی طراحی شده است که این مدل‌ها به ترتیب شامل یک ساعت با ظرفیت 247 میلی آمپر ساعت برای مدل 40 میلی متری و 397 میلی آمپر ساعت برای مدل 44 میلی متری خواهند بود. اما باید بگوییم که این اندازه‌ها برای ساعت مدل وانیلی سامسونگ است و ما هنوز به‌طور 100 درصد درباره اندازه‌های این ساعت جدید مطمئن نیستیم زیرا ما ندیده‌ایم که دیگر نسخه‌های واچ 5 دارای گواهینامه باشند.

همان‌طور که برخی از شما می‌دانید عمر باتری به دو عامل بستگی دارد، یکی از این عامل‌ها ظرفیت باتری است و دیگری کارایی سخت افزاری ساعت. سامسونگ امروز نسل Watch4 Exynos W920 را معرفی کرد. پردازنده این نسل از ساعت‌های سامسونگ برپایه فناوری 5 نانومتری ساخته شده است که بسیار کارآمدتر از تراشه Exynos 9110 10 نانومتری استفاده شده در سری واچ 3 و تراشه 12 نانومتری Snapderagon Wear 4100 به کار برده شده در برخی از ساعت‌های غیر سامسونگ است. شما برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره Watch 4 Exynos W920 می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

در خبرهایی که از قبل فاش شده بودند شنیدیم که سامسونگ راهی برای افزودن یک دماسنج در ساعت نسل بعدی خود پیدا کرده است که این دما سنج می‌تواند علائم اولیه عفونت‌ها را در بدن تشخیص دهد. همچنین این دماسنج قابلیت ردیابی چرخه‌های تخمک گذاری را نیز دارد. طبق خبرهای افشا شده، ساعت‌های سامسونگ گلکسی واچ 5 تا نیمه دوم سال جاری نیز معرفی و عرضه نخواهند شد و این تنها خبری است که ما درباره رونمایی این نسل از ساعت‌های سامسونگ می‌دانیم و این شرکت هنوز تاریخ و زمان مشخصی را برای رونمایی از این محصولات جدید خود فاش نکرده است. اما انتظار می‌رود که سامسونگ قبل از رونمایی از این ساعت‌های واچ 5 مشخصات بیشتری از آن‌ها را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

منبع: gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا