اخبارفناوری

افشای جزئیاتی در خصوص طراحی گوشی Z Fold4

با وجود اینکه حداقل سه ماه تا معرفی چهارمین نسخه از سری پرچمداران گوشی‌های تاشو یعنی زد فولد 4 باقی مانده‌است، رندرهایی عالی از طراحی این گوشی عرضه شده که تا حدودی اطلاعاتی از ظاهر آن را در اختیارمان قرار داده است. این تصاویر توسط حساب توئیتر OnLeaks که با هدف افشای جزئیات محصولات قبل از عرضه به بازار و حتی معرفی ساخته شده‌، منتشر شده‌است. همچنین همکاری Smartprix  در این افشا بی تاثیر نبوده‌است. در ادامه نکاتی را در خصوص طراحی این محصول ارائه می‌دهیم. پس همراه ما باشید…

در خصوص کسب اطلاعات بیشتر درباره دوربین‌های بکار برده شده در جدیدترین گوشی تاشو مقاله “Galaxy Z Fold4 با لنز تله فوتو و بزرگنمایی 3برابر” را مطالعه کنید.

پرچمدار گوشی‌های تاشو یعنی سامسونگ Galaxy Z Fold4 دارای طراحی جدید و متفاوت در پنل پشتی است. چیدمان در نظر گرفته شده برای دوربین‌های این گوشی، پرچمدار بزرگ خانواده سامسونگ یعنی Galaxy S22 Ultra برای ما تداعی می‌کند. در بین این دوربین‌ها هیچ ماژول پریسکوپی واقع نشده‌است و دوربین اصلی به اندازه 108 مگاپیکسل ارتقا یافته‌است. این موضوع در حالی است که ماژول تله فوتو اکنون دارای زوم اپتیکال 3 برابری است. در خصوص جمع‌بندی طراحی و قابلیت‌های دوربین‌ها می‌توان گفت که خیلی جذابند و توجه کاربران را قطعا به دنبال خواهند داشت.

علاوه بر این اطلاعاتی درباره صفحه نمایش این گوشی پرچمدار در دسترس ما قرار گرفته است. نمایشگر در این مدل گوشی‌ها بسیار حائز اهمیت است و در واقع جزو مهم‌ترین آیتم‌‌های گوشی‌های تاشو محسوب می‌شود. بنابراین انتظار داریم که با عرضه این پرچمدار در ماه‌های آتی، نمایشگر آن همه را شگفت‌زده کند. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات افشا شده را با شما در میان بگذاریم…

آیا اخباری مبنی‌بر ارتقای باتری پرچمدار گوشی‌های Z Flip  کمپانی سامسونگ شنیده‌اید؟ مقاله “سامسونگ زد فلیپ 4 با باتری قدرتمندتری همراه است” را مطالعه کنید. 

اندازه صفحه نمایش بیرونی دقیقا مانند مدل قبل یعنی برابر 6.2 اینچ می‌باشد با این حال ابعاد کلی گوشی در حالت باز شده به اندازه 155 در 130 در 7.1 میلی متر خواهد بود که تا حدودی نسبت به مدل قبل کاهش داشته است. به عبارتی این پرچمدار کوچکتر طراحی شده که در نهایت حمل آسان‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و قطعا نظرات مثبتی را به دنبال خواهد داشت. صفحه نمایش داخلی این گوشی از اندازه‌ای برابر 7.6 اینچ برخوردار است که باز هم نسبت به مدل قبلی یعنی گوشی سامسونگ Z Fold 3 تغییر نکرده‌است.

دوربین سلفی در زیر نمایشگر روی صفحه نمایش تاشو می‌باشد که انتظار می‌رود نسبت به ماژول 4 مگاپیکسلی گذشته بهبود یافته باشد. علاوه بر این‌ها اطلاعاتی در خصوص باتری و تراشه این گوشی پرچمدار افشا شده‌است. بدین ترتیب متوجه شده‌ایم که برای این مدل تراشه Snapdragon 8 Gen 1+  که از پرچمداران کمپانی کوالکام است، در نظر گرفته شده که ارتقای بالایی نسبت به مدل‌های قبلی است و باتری آن از ظرفیتی برابر 4440 میلی آمپر برخوردار است که از قابلیت فست شارژ با توان 25 وات هم پشتیبانی می‌کند.

منابع: gsmarena

 

 

مریم هوشمند

من مریم هوشمند هستم و علاقه ی زیادی به خواندن کتاب و افزایش اطلاعات عمومی دارم. در حال حاضر در دو بخش مورد علاقم کتابخوانی و مد و فشن فعالیت می کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا