اخبار

سامسونگ زد فلیپ 4 با باتری قدرتمندتری همراه است

در نوامبر گذشته اطلاعاتی در خصوص سری پرچمداران تاشو جدید سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 منتشر شد؛ طبق این اخبار گفته شد که باتری تعبیه شده برای سامسونگ Z Fold 4 با ظرفیتی مشابه سری پیشین خود یعنی Z Flip 3 همراه خواهد بود که امروز و در اطلاعات تازه فاش شده از این مدل این خبر تکذیب شد.

طبق افشای اطلاعات جدید از سوی GalaxyClub گفته می‌شود که گوشی پرچمدار سامسونگ زد فلیپ 4 با یک باتری همراه خواهد بود که ظرفیت بالاتری را نسبت به نسل پیشین ارائه می‌دهد.

بر اساس این اطلاعات احتمال می‌رود که این گوشی در دو نسخه متفاوت با ظرفیت متفاوت عرضه شود؛ این احتمال وجود دارد که کد مدل‌های EB-BF721ABY و EB-BF722ABY گلکسی زد فلیپ 4 ظرفیت‌های متفاوتی را ارائه دهند که یکی از آن‌ها مشابه نسل پیشین است و دیگری افزایش یافته است.

اگر به پرچمداران تاشو سامسونگ علاقه دارید “بررسی گوشی های سامسونگ Z Flip 3 و Z Fold 3؛ بازگشت گوشی های تاشو” را از دست ندهید

طبق اطلاعاتی که این خبرگزاری منتشر کرده‌است، گفته می‌شود ظرفیت سری جدید فلیپ پرچمداران 2022 تاشو سامسونگ یعنی سامسونگ Galaxy z Flip 4 با باتری 3400 میلی آمپری همراه است که این میزان حدود 103 آمپر بیشتر از مدل قبلی است و انتظارات جدید را در کاربران و طرفداران گوشی‌های تاشو سامسونگ ایجاد می‌کند. 

لازم به ذکر است که گلکسی زد فلیپ 3 با باتری 3300 میلی آمپری عرضه شد که در نوع خود و برای یک گوشی با این طراحی خاص کاملا مناسب بود و توانست نظرات بسیاری را به سوی خود جلب کند.

اگرچه افزایش ظرفیت باتری 100 میلی آمپری را نمی‌توان چندان پیشرفت بزرگی دانست اما این میزان نیز خالی از لطف نبوده و عملکرد بهینه‌تری در مصرف باتری ارائه خواهد داد. اگر به دنبال یک گوشی با دوربین کاربردی هستید، بهترین دوربین گوشی 2021 را از دست ندهید.

هنوز تا عرضه رسمی سری پرچمداران تاشو 2022 سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ 3 و زد فولد 4 چند ماهی فاصله داریم و ممکن است اطلاعات جدیدی در خصوص آن‌ها منتشر شود و انتظار داریم بهبودهای بیشتری را در این مدل2ها نسبت به نسل گذشته ببینیم.

منبع: gsmarena

مهدیه بهرامی

من مهدیه بهرامی هستم. لیسانس مترجمی زبان انگلیسی علاقه مند به نوشتن، به‌ویژه حوزه تکنولوژی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا