اخبارفناوری

افشای جزئیاتی در خصوص زمان عرضه سری Redmi Note 11T

طبق آخرین اخبار متوجه شده‌ایم که نه تنها شیائومی خط تولید سری گوشی‌های ردمی 11 را متوقف نکرده بلکه در حال معرفی سری جدید یعنی Redmi Note 11T نیز می‌باشد. این سه شنبه یعنی 24 می قرار است در رویدادی در کشور چین ساعت 7 شب این سری جدید از کمپانی شیائومی عرضه شود. شبکه اجتماعی چینی Weibo که در افشا اخبار با توئیتر رقابت تنگاتنگی دارد، جزئیاتی را در این خصوص فاش کرد که سبب شد تا منتظر ورود سه عضو از این خانواده با نام‌های  11T Pro، 11T Pro+ و Redmi Note 11T باشیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گوشی‌های شیائومی ردمی نوت 11 مقاله “مشخصات گوشی‌‌های شیائومی Redmi Note 11 و Note 11 pro فاش شدند” را مطالعه کنید. 

علاوه بر این می‌توانیم جزئیاتی از طراحی این محصول یعنی Note 11T Pro+ را در تیزرهای رسمی مشاهده کنیم. ازاین‌رو در پنل پشتی یک ماژول دوربین برای قرارگیری دوربین‌های سه گانه نیز تعبیه شده‌است. شیائومی همچنین اطلاعاتی را فاش کرد که نشان می‌دهد این گوشی‌ها مجهز به پنل LCD تخت می‌باشند. علاوه‌براین تلاش خود را کرده تا پنل‌ها هم رده با نمایشگرهای پرچمداران باشد. ازاین‌رو می‌توان گفت همسو با تکنولوژی‌های روز دنیا است.

در خصوص سیستم‌های سخت افزاری این خانواده در حال عرضه می‌توان گفت که مجهز به تراشه Dimensity 8100 می‌باشند. این تراشه جزو جدیدترین تراشه‌های کمپانی مدیاتک است. به گونه‌ای که خود این کمپانی آن‌ را برادر کوچک تراشه پرچمدار یعنی Dimensity 9000 می‌خواند. این تراشه از ابعادی برابر 5 نانومتر بهره برده و توانسته رقابت خوبی با پردازنده‌های قدرتمند کمپانی کوالکام داشته باشد. به ویژه دریافته‌ایم که عملکرد این مدل بسیار با اسنپدراگون 888 یکسان است. ازاین‌رو انتظار داریم که برای تمامی کاربران به ویژه گیمرها مناسب باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی ردمی نوت 11 پیشنهاد ما مطالعه مقاله “تلفن همراه شیائومی Redmi Note 11 4G رسمی شد” می‌باشد.

از دیگر آیتم‌هایی که در دسترس ما قرار گرفته‌است، استفاده از انواع SOC ها می‌باشد که اطلاع از آن‌ها برای کاربران حائز اهمیت است.

در روزهای آتی همراه ما باشید تا چنانچه اخبار بیشتری در خصوص این سری از گوشی‌های شیائومی در دسترسمان قرار گرفت، شما را مطلع سازیم.

منابع: gsmarena

مریم هوشمند

من مریم هوشمند هستم و علاقه ی زیادی به خواندن کتاب و افزایش اطلاعات عمومی دارم. در حال حاضر در دو بخش مورد علاقم کتابخوانی و مد و فشن فعالیت می کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا