اخبارفناوری

افشای جزئیاتی در خصوص زمان عرضه شیائومی Mi Band 7

در این مطلب از مبیت قصد داریم اخباری در خصوص زمان عرضه مچ بند هوشمند Mi Band 7 اعلام کنیم. در روزهای گذشته اخباری مبنی‌بر عرضه سری جدید گوشی‌های Redmi Note 11T منتشر شد. اما در این تاریخ این سری از گوشی‌ها تنها دستگاه‌هایی نیستند که باید عرضه شوند. شیائومی اعلام کرده که در 24 می همزمان با عرضه این سری از گوشی‌های ردمی قرار است مچ بند هوشمند Mi Band 7 نیز وارد بازار شود. در خصوص طراحی و ظاهر این محصول و حتی قابلیت‌های آن جزئیات و اخباری به دست ما رسیده‌است. پس تا انتها همراه ما باشید..

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اکسسوری‌های هوشمند می‌توانید مقاله “تفاوت ساعت هوشمند و مچ بند هوشمند؛ دو اکسسوری جذاب و کاربردی” را مطالعه کنید.

در خصوص ظاهر Mi Band 7 می‌توان گفت که طراحی شبیه به مدل‌های قبلی خود دارد. به عبارتی در نگاه اول اصلا متوجه ارتقا و تغییر این گوشی نخواهیم شد. با این حال این مدل جدید به یک نمایشگر 1.62 اینچی از نوع آمولد مجهز شده‌ که نسبت به مدل قبلی خود یعنی Mi Band 6 بزرگ‌تر شده است. ازاین‌رو انتظار داریم نسبت به Mi Band 6 با صفحه نمایش 1.56 اینچی استفاده از این نمایشگر بسیار راحت‌تر و روان‌تر باشد و قابلیت‌ها را با کیفیت در اندازه مناسبی به تصویر بکشد. بدین ترتیب توجه کاربران علاقه‌مند به این محصول جلب شده چرا که شاهد ارتقای خوبی برای آن هستیم.

اگر قصد خرید ساعت هوشمند اقتصادی را دارید، حتما مقاله “راهنمای خرید ساعت هوشمند شیائومی تا یک میلیون” را مطالعه کنید.

تیزرهای جدید همچنین از وجود NFC که در حال حاضر در بسیاری از دستگاه‌ها هم وجود دارد، خبر می‌دهد. پشتیبانی از این قابلیت نیز اتصالی مطمئن و پایدار را به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این سایر ویژگی‌ها از جمله بررسی ضربان قلب، اکسیژن خون، آیتم‌هایی در خصوص تناسب اندام و همچنین برنامه‌های معمولی مانند بررسی آب‌وهوا، کنترل موسیقی از راه دور و ایجاد آلارم را مثل سابق با حساسیت بالاتری پشتیبانی می‌کند.

منابع: gsmarena

مریم هوشمند

من مریم هوشمند هستم و علاقه ی زیادی به خواندن کتاب و افزایش اطلاعات عمومی دارم. در حال حاضر در دو بخش مورد علاقم کتابخوانی و مد و فشن فعالیت می کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا