دنیای بازی

معرفی 5 بازی جدید گوشی با گرافیک کنسولی

دنیای موبایل‌، هر روز به لطف پیشرفت تکنولوژی، بزرگ‌تر می‌شود، در چند سال گذشته بازی‌های موبایل، فقط به ژانر پازل و گرافیک دو بعدی محدود می‌شدند، اما حال پیشرفت تکنولوژی دنیای بازی‌های موبایل را متحول کرده است. در این مطلب از مبیت مگ به معرفی چند بازی جدید گوشی خواهیم پرداخت که گیم پلی روان، محیط های شکوهمند و گرافیک کنسولی دارند و در نهایت تجربه یک بازی کامل را در اختیار شما می‌گذارند؛ بنابراین اگر شما نیز به بازی‌های حرفه‌ای علاقه دارید این مقاله را از دست ندهید و تا پایان در معرفی 5 بازی جدید گوشی همراه ما باشید.

5- معرفی بازی DEAD TRIGGER 2؛ هیجان از بین بردن زامبی‌ها در محیطی خیره‌کننده

بازی موبایل dead trigger

از بین بردن زامبی‌های متحرک، یکی از لذت‌بخش‌ترین کارها در بازی‌های ویدیویی است. بازی DEAD TRIGGER 2 با گرافیک کنسولی و مکانیزم‌های گان‌پلی روان، می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند. تنوع اسلحه‌های موجود، محیط‌های متفاوت و گیم پلی هیجان انگیز تمام چیزی است که DEAD TRIGGER 2 ارائه می‌کند.

اگر به گیمر شدن علاقه دارید و هنوز فردی مبتدی هستید “بهترین بازی ها برای گیمر شدن” را از دست ندهید

این بازی نسبت به عناوین دیگر لیست، گرافیک سبک‌تر و بهینه‌‌تری دارد و مناسب اجرا رو گوشی‌ های میان رده است. پس اگر می‌خواهید دنیا را از دست زامبی‌ها نجات دهید، این بازی مناسب شماست.

4- معرفی بازی جدید گوشی: LifeAfter، جنگ با موجودات جهش یافته

بازی گرافیکی lifeafter

زنده ماندن در یک دنیای پسا آخر زمانی، همراه با موجودات جهش یافته و ترکیب آن با گرافیک کنسولی، LifeAfter را تشکیل می‌دهد. بازی LifeAfter به معنای واقعی کلمه، یک بازی ژانر بقا است که شما را مجبور به زنده ماندن در میان زامبی‌ها و موجودات جهش یافته‌ی حاصل از ویروس می‌کند، که سال‌ها پیش جهان را تصاحب کرده‌اند.

شاید شما هم پیش از این فکر می‌کردید بازی‌های ویدیویی آسیب رسانند اما در این مقاله نظر شما را عوض می‌کنیم “10 فایده بازی های ویدیویی برای مغز که نمی‌دانستید

اما این زنده‌ماندن فقط به کشتن این موجودات پلید بستگی ندارد؛ از خوردن غذا و خوابیدن و حتی ساخت و تعمیر اسلحه به دستان شما سپرده شده است و زمانی هیجان‌انگیز می‌شود که بدانید این بازی را می‌توانید با دوستان خود به صورت آنلاین بازی کنید. 

3- معرفی بازی هیجانی Fortnite، بازی جدید گوشی با گیم‌پلی بی‌نظیر

fortnite

Fortnite یکی از معروف‌ترین بازی‌های آنلاین جهان و یکی از بهترین بتل رویال‌های حاضر است که نسخه موبایل آن می‌تواند تجربه کنسولی بی نظیری باشد؛ ضمنا اگر یک کنترلر پلی استیشن و یا ایکس باکس را  به موبایل خود متصل کنید، این تجربه کامل‌تر می‌شود. این بازی به دلیل دعوای حقوقی اپیک گیمز سازنده فورتنایت و اپل در حال حاضر برای هیچ یک از دستگاه‌های اپل در دسترس نیست و فقط روی گوشی‌های اندرویدی با سخت‌افزار قدرتمند اجرا می‌شود. 

2- معرفی بازی Genshin Impact؛ تجربه‌ای ماجراجویانه و جذاب

Genshin Impact

Genshin Impact، یک بازی جهان باز ماجراجویانه، همراه با المان‌های نقش آفرینی است. این بازی همانند فورتنایت برای سایر پلتفرم‌ها عرضه شده است، به شکلی که می‌توانید با موبایل خود به صورت آنلاین با سایر پلتفرم ها (PC,Playstation) بازی کنید. گرافیک بی نقص، تفاوت خاصی با نسخه کنسولی ندارد. گنشین ایمپکت، می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌ها، در میان بازی‌های موبایل باشد. 

1- معرفی بازی Sky: Children of the Light

Sky: Children of the Light

اولین و بهترین گیم لیست 5 تایی بهترین بازی جدید گوشی متعلق به عنوانی است، که وصف آن با کلمات ممکن نیست. اگر قرار بر توصیف این بازی، در یک کلمه باشد؛ دوستی، مناسب ترین کلمه است. در این جهان باید با جمع آوری نور به نبرد تاریکی بروید. گرافیک هنری، نورپردازی و گیم پلی این بازی در میان بازی‌های موبایلی از بهترین‌ها‌ است.

به بازی های رایگان علاقه دارید “10 مورد از بهترین بازی های آنلاین رایگان که باید تجربه کنید” را بخوانید

گردش آزاد در جهان بازی و ویژگی‌های آنلاین، باعث یک تجربه منحصر به فرد شده است، شخصی‌سازی کاراکتر و بدست آوردن پول بازی، آن هم با هدیه گرفتن قلب از دیگران، پیام‌های انسانی دارد که Sky: Children of the Light را به یک اثر شاخص تبدیل می‌کند.

در نهایت …

گوشی های موبایل با سخت‌افزار قدرتمند، پتانسیل های بیشتری نسبت به گذشته برای اجرای بازی‌های گرافیکی و پرجزئیات دارند که راه را برای تجربه‌های بیشتر فراهم می‌کنند. بازی های معرفی شده در این مقاله از مبیت مگ، کمتر شناخته شده‌اند؛ اما حتما ارزش تجربه کردن را خواهند داشت، پس اگر یک گوشی با سخت افزار مناسب دارید می‌توانید از این بازی‌ها لذت ببرید.

صالح آنایی

صالح‌ام، علاقه زیادی به ویدیو گیم دارم و تقریبا از 7 سالگی، با نینتندو وارد دنیای گیم شدم، به نظرم دنیای بازی‌ها فوق العاده است، چون تجربه‌های بی نظیری در اختیار ما قرار میده که توی دنیای واقعی ممکن نیستن، توی بازی‌های آنلاینم هم APEX روی خیلی دوست دارم، ضمنا من 22 سالمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا