اخبارفناوری

تازه‌ ترین های دنیای تکنولوژی هفته چهارم اردیبهشت 1401

طبق روال هر دوشنبه، این هفته هم لیستی از گوشی‌های ترند و پرطرفدار در هفته چهارم اردیبهشت برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم. بنابراین اگر قصد خرید گوشی هوشمند را دارید، می‌توانید با استفاده از جدول معتبر خریدی آگاهانه داشته باشید و از گوشی‌های پرطرفدار مطلع شوید. این هفته عرضه یک گوشی رتبه‌های جدول را دچار تزلزل کرد و باری دیگر توجه کاربران زیادی را به سوی خود جلب نمود. در طول این مدت گوشی‌های مختلفی با صدر جدول قرار گرفتن حیرت همگان را برانگیخته‌اند؛ اما هیچ‌کدام به اندازه ورود گوشی موبایل Sony Xperia 1 IV برای ما تعجب برانگیز نبوده‌است. این گوشی در بدو ورود توانسته جایگاه اول را از آن خود کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پرچمدار محبوب سامسونگ مقاله “راهنمای خرید سامسونگ S22؛ بررسی جدیدترین پرچمداران سامسونگ” را مطالعه کنید.

پرچمدار این جدول پس از 6 هفته متوالی مجدد جایگاه خود را از دست داد و به رتبه دوم لیست ما سقوط کرد. با توجه به تغییرات گوشی مویایل سامسونگ گلکسی A53 انتظار می‌رود که در هفته‌های آتی این میان‌رده به صدر جدول باز گردد. پرچمدار محبوب کمپانی سامسونگ یعنی اس 22 اولترا در این هفته توانست جایگاه خود را حفظ کند. ردمی نوت 11 بعد از این دو گوشی جدید نسبت به هفته قبل به جایگاه 4 سقوط کرد. اتفاق عجیب دیگر حضور گوشی Google Pixel 6a  برای جایگاه پنجم است. ورود دو گوشی جدید از دو کمپانی سونی و گوگل سبب شد تا 5 رتبه اول ما از تراکم برند بیشتری برخوردار باشد. تا قبل از این هفته معمولا کمپانی‌های سامسونگ و شیائومی 5 رتبه اول را به دست می‌گرفتند.

جایگاه ششم این جدول متعلق به مدل دیگری از کمپانی سونی تحت عنوان Xperia 10 IV می‌باشد. این کمپانی در این هفته سروصدای زیادی به پا کرده‌است. به همین ترتیب پرچمدار کمپانی اپل را به اندازه دو جایگاه به پایین رانده‌ که این اتفاق برای طرفداران گوشی‌های آیفون اصلا خوشایند نخواهد بود. پس از این گوشی جنجالی از سونی، Samsung Galaxy A73 5G توانست جایگاه هفتم را از آن خود کند که نسبت به هفته قبل شاهد دو جایگاه سقوط آن می‌باشیم. برای جایگاه نهم گوشی موبایل Samsung Galaxy A13 در نظر گرفته شده‌ که در واقع یک جایگاه سقوط کرده‌است. آخرین گزینه از این جدول به گوشی موبایل Xiaomi Poco F4 GT تعلق دارد که در دو هفته9 پیش صدر جدول قرار گرفته بود.

اگر قصد خرید گوشی هوشمند اقتصادی دارید.. مطالعه مقاله “راهنمای خرید گوشی سامسونگ: معرفی بهترین گوشی های میان رده اقتصادی اردیبهشت 1401” به شما توصیه می‌شود.

در این هفته با گوشی‌های A52s، ZTE Axon 40 Ultra و OnePlus 10R خداحافظی می‌کنیم. این هفته جدول به طرز شگفت‌آوری دگرگون شد و مدل‌های جدید از برندهای کمتر تکرار شده جایگاه‌های خوبی را از آن خود کرده‌اند و کمپانی‌های معروف و پرطرفدارتر تا حدودی به حاشیه رانده شده‌اند. برای اطلاع از گوشی‌های پرطرفدار در هفته آینده منتظر ما باشید.

منابع: gsmarena

 

مریم هوشمند

من مریم هوشمند هستم و علاقه ی زیادی به خواندن کتاب و افزایش اطلاعات عمومی دارم. در حال حاضر در دو بخش مورد علاقم کتابخوانی و مد و فشن فعالیت می کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا