راهنمای خریدموبایلنقد و بررسی

راهنمای خرید گوشی سامسونگ: معرفی بهترین گوشی های میان رده اقتصادی اردیبهشت 1401

این روزها گرانی‌های افسار گسیخته در سرتاسر جهان و شرایط اقتصادی نا به سامان، تهیه کردن بعضی اقلام را کمی دشوار کرده است. دنیای تکنولوژی و گوشی موبایل هم از این قاعده گرانی و قیمت‌های بالا مستثنی نیست. گوشی‌های رده بالای برندهای خوبی مانند سامسونگ و اپل، در عین کارایی بسیار عالی، قیمت‌های بسیار بالایی هم دارند. با این حال برای خرید گوشی سامسونگ گزینه‌های میان رده و اقتصادی‌تری هم وجود دارد. گوشی‌هایی که کارایی لازم و جذابی دارند و در عین حال بسیار مقرون به صرفه هستند.

گوشی‌های میان رده انتخاب‌های بسیار جذابی برای خرید گوشی سامسونگ هستند. در این مقاله به معرفی بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ می‌پردازیم. در ادامه جزییات و ویژگی‌های چهار گوشی ممتاز میان رده سامسونگ گلکسی A03، سامسونگ گلکسی A23، گلکسی A13 و در نهایت سامسونگ گلکسی A53 بررسی می‌شوند. این بررسی به شما گزینه‌های بسیار مناسبی را برای خرید گوشی سامسونگ را ارائه می‌کند.

گوشی موبایل گلکسی A53، پیشنهادی جذاب برای خرید گوشی سامسونگ

سامسونگ A53 5G جایگزینی برای A52 5G و سامسونگ A52s، میان رده های بسیار موفق 2021 است. این گوشی 6.5 اینچی دارای 189 گرم وزن است. کاربران می‌توانند این گوشی را در نسخه های 128 گیگابایت حافظه – 4گیگابایت رم ، 128 گیگابایت حافظه -6 گیگابایت رم و نسخه بهبود یافته را با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی – 6 گیگابایت رم خریداری کنند. در هر صورت از نظر میزان فضای حافظه مهم نیست که چه مدلی را انتخاب می‌کنید، می‌توانید برای افزایش فضای ذخیره‌سازی خود، به کارت microSD روی آورید. A53 یکی از گزینه‌های جذاب میان رده برای خرید گوشی سامسونگ است.

بررسی صفحه نمایش؛ دلیلی برای خرید گوشی سامسونگ A53

خرید گوشی سامسونگ A53

در این گوشی موبایل شما یک صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED خواهید داشت. صفحه نمایش A53 دارای رزولوشن Full HD+ و نرخ تازه‌سازی تطبیقی ​​120 هرتز است. نمایشگر از جنس شیشه و با محافظت گوریلا گلس 5 عرضه شده است و این در حالی پنل پشتی گوشی سامسونگ A53 5G پلاستیکی است. همچنین دارای گواهی IP67 برای محافظت در برابر آب و گرد و غبار است. سامسونگ گلکسی A53 5G تقریباً مشابه مدل قبلی خود است. پورت‌ها، دکمه‌ها و دوربین‌ها همه در مکان‌های آشنا قرار دارند، بنابراین کار کردن با آن آسان است. در نهایت به قسمت میکروفون می‌رسیم که بین سینی سیم‌کارت سمت چپ و پورت USB-C در لبه پایینی قرار گرفته است. اگر به پرچمداران تاشو سامسونگ علاقه دارید بررسی گوشی های سامسونگ Z Flip 3 و Z Fold 3؛ بازگشت گوشی های تاشو را از دست ندهید.

پنل پشتی پلاستیکی مات گلکسی A53 5G به اندازه شیشه ایستفاده در پرچمداران خاص و خیره‌کننده نیست، اما در برابر لکه‌های اثر انگشت مزاحم مقاوم است و در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و هلویی موجود است. پلاستیک به‌طور یکپارچه به داخل محفظه دوربین می‌رود که کمی برآمده است. ریل‌های کناری فلزی سامسونگ گلکسی A53 5G باعث می‌شوند که این گوشی در کنار خانواده برتر گلکسی S22 سامسونگ بتواند جای بگیرد. این گوشی سامسونگ لبه‌های صاف دارد تا کاربران گوشی‌ها را راحت‌تر در دست بگیرند.

کاربران حداکثر روشنایی تا 800 نیت را دریافت می‌کنند. اگرچه صفحه نمایش تطبیقی ​​است، اما در طول مدت آزمایش روی 120 هرتز باقی می‌ماند و تقریباً هرگز به 60 هرتز کاهش پیدا نمی‌کند. برای صرفه جویی در مصرف باتری، می‌توانید صفحه نمایش را روی 60 هرتز در منوی Motion Smoothness قفل کرد.

اگر از طرفداران سامسونگ هستید “بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2021” را از دست ندهید

در هر چهار طرف A53 حاشیه‌های نازکی وجود دارد،اما قسمت بالا و پایین کمی ضخیم‌تر است. تنها بریدگی روی نمایشگر مربوط به دوربین سلفی پانچ حوله مرکزی است که بسیار کوچک است و هنگام پخش برنامه های مورد علاقه شما به راحتی می توان از آن چشم پوشی کرد. اگر برای پر کردن نمایشگر بزرگ‌نمایی کنید، تصویر شما را کمی برش می‌دهد، اما پخش ویدیوی پیش‌فرض سامسونگ دوربین را در یک نوار سیاه پنهان می‌کند.

بررسی دوربین گوشی سامسونگ A53

سامسونگ دوربین گلکسی A53 5G خود را تغییر نداده است و مشابه با نسل قبلی خود است. در گوشی موبایل A53 لنز عریض 64 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، ایفای نقش می کند. همچنین لنزهای ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و عمق ۵ مگاپیکسلی را برای انعطاف‌پذیری بیشتر ارائه می‌کند. دوربین اصلی در نور کم و حتی بسیار کم، کیفیت خود را حفظ می‌کند. در حالت شب جزئیات خوبی را به نمایش می‌گذارد به شرط اینکه سوژه عکاسی زیاد حرکت نکند.

عکس‌های حالت پرتره نیز به خوبی قابل استفاده هستند، مخصوصاً زمانی که نور زیادی وجود دارد. همچنین هیچ لنز تله فوتویی در اینجا وجود ندارد، بنابراین تنها گزینه شما برای پرتره، نمای گسترده‌تر دوربین استاندارد است. فیلمبرداری با وضوح 4K و نرخ 30fps و یا 30/60fps و وضوح 1080 پیکسل قابل انجام است. تصاویر موجود نشانگر این هستند که کلیپ‌های ویدیویی خوب به نظر می‌رسند. فوکوس خودکار دوربین در نور کم کمی کند است. تثبیت کننده اضافی در حالت 1080 / 30fps موجود است، اما تنها برای نور روشن در فضای باز مناسب است.  در مجموع، این یک سیستم دوربین است که نسبت به قیمتش مناسب است. همچنین اگر کیفیت دوربین اصلی مد نظر شما باشد، خرید گوشی سامسونگ A53 همچنان بهترین گزینه گوشی موبایل با قیمت کم است. مقایسه دو مدل از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ را در مقایسه گوشی های سامسونگ A12 و A21s را بخوانید.

بررسی دوربین اصلی Galaxy A53

سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی تصاویر فوق‌العاده‌ای را در سراسر صفحه ثبت می‌کند و حالت‌های عکاسی زیادی را برای افزایش خلاقیت ارائه می‌دهد. به‌طور پیش‌فرض، تصاویر 16 مگاپیکسلی را ذخیره می‌کند که کیفیت بسیار بالایی دارند. همچنین یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید 123 درجه، یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 5 مگاپیکسلی برای تکمیل تنظیمات وجود دارد. دوربین‌های سامسونگ A53 کنتراست مناسبی دارند. با Galaxy A53 5G می‌توان جلوه‌های پرتره را تقریباً روی هر چیزی اعمال کرد، اما تشخیص لبه همیشه روی اشیا عالی نیست.

در عکس‌های گرفته شده توسط گلکسی A53 5G خبری از اشباع بیش از حدی که در گذشته در دوربین‌های سامسونگ وجود داشت، نیست. مورد اصلی برای قرار دادن لنز تله فوتو روی گزینه ماکرو زمانی است که شروع به زوم کنید؛ زیرا همه چیز به صورت دیجیتالی انجام می‌شود. زوم ۲ برابری به خوبی روی گلکسی A53 5G کار می‌کند. با این حال، زمانی که به زوم 4 برابری یا زوم 10 برابری وارد شوید، افت کیفیت کمی محسوس است. اگرچه دوربین اصلی گلکسی A53 5G  تثبیت کننده OIS را ارائه می‌کند، اما با تثبیت‌کننده گوشی پرچم‌داری مانند گلکسی S۲۲، قابل مقایسه نیست.

وضوح 12 مگاپیکسلی این دوربین بسیار خوب است. با این حال، لنز فوق عریض، پشتیبانی از حالت شب را ارائه نمی‌دهد که ممکن است تنها اشکال عمده آن باشد. لنز فوق عریض همچنین در شرایط کم نور کمی مشکل دارد. مناطق تیره‌تر در این لنز در مقایسه با دوربین اصلی نویز دارند. گلکسی A53 5G ممکن است سریعترین سرعت شاتر در حالت شب را نداشته باشد، اما به کیفیت تصویر لطمه‌ای وارد نمی‌کند.

بررسی دوربین سلفی گوشی میان رده سامسونگ A53

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی از دوربین اصلی پیروی می‌کند و به طور پیش فرض تصاویر را تا ۸ مگاپیکسل کاهش می‌دهد. سلفی استاندارد این دوربین، شارپ و با رنگ‌های طبیعی است.

فیلم برداری

همانطور که گفته شد گلکسی A53 5G همچنان 4K پیکسل را با سرعت 30 فریم بر ثانیه در دوربین جلو و در فیلم برداری ارائه می دهد. به عنوان مثال، گوشی پیکسل 5a گوگل از 4K تا 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند و آیفون SE (۲۰۲۲) نیز همین کیفیت را ارائه می‌دهد. تک لنز اپل همچنین از کیفیت 1080p با حداکثر سرعت 240 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند در حالی که گلکسی A53 از سرعت 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. این در حالیست که تراشه اگزینوس سامسونگ که در این مدل بکاربرده شده کاملاً قادر به پشتیبانی از سرعت 4K/60 فریم در ثانیه است.

بررسی عملکرد سخت افزاری سامسونگ A53

گاهی اوقات بنچمارک به یک گوشی موبایل امتیاز خوبی می‌دهد، اما استفاده از آن چندان لذت بخش نیست. مواقع دیگر، تجربه کار با گوشی بسیار بیشتر خوشایندتر از اعداد رتبه‌بندی و امتیازها است​​. Samsung Galaxy A53 5G از جمله محصولاتی است که در دسته دوم قرار می‌گیرد. اعداد بنچمارک گلکسی A53 5G بسیار ضعیف است، اما عملکرد روزمره قابل قبولی دارد.

پردازنده داخلی سامسونگ A53 5G اگزینوس ۱۲۸۰، کارهای روزانه مانند ارسال ایمیل، مرور و رسانه‌های اجتماعی را بدون مشکل انجام می‌دهد. جهش بین Spotify و ناوبری فعال گاهی اوقات قبل از اینکه گلکسی A53 5G دوباره خودش را اصلاح کند، یک ثانیه وقفه دارد. ممکن است گاهی کاربران متوجه کندی سرعت یا بارگیری و افت نرخ فریم بشوند. گلکسی A53 5G افزایش دمایی در حین کار کردن روزانه و معمولی ندارد. تنها زمانی که ناوبری GPS برای مدت طولانی فعال باشد و یا هنگام دانلود برنامه‌ها و بازی‌های بزرگ کمی داغ می‌کند. تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ سامسونگ یک تراشه میان رده است و اعداد بنچمارک آن را تایید می‌کنند. ما نمونه استاندارد تست‌های AnTuTu، Geekbench و 3DMark را با نتایج متوسطی اجرا کردیم. پردازنده ۵ نانومتری جدید عملکرد بهتری نسبت به اسنپدراگون 750 هشت نانومتری دارد که در گلکسی A52 5G قبلی وجود داشت.

در حالی که گلکسی A53 5G بهبودهایی را نسبت به نسل پیشین ارائه می‌کند، اما از گلکسی A52s که در خارج از ایالات متحده با تراشه اسنپدراگون 778G عرضه شد، عقب‌تر است. این اعداد در مقایسه با آیفون SE (۲۰۲۲) نیز کمتر است. سامسونگ گلکسی A53 5G در نسخه‌هایی با 6 گیگابایت رم، 128 و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌شود. نسخه حافظه بالاتر همچنین حافظه رم را از 4 گیگابایت به 6 و 8 گیگابایت افزایش می‌دهد.

بررسی توان باتری سامسونگ A53

عکس از گوشی سامسونگ A53

سامسونگ این گوشی میان رده خود را به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی ارتقا داده است. یعنی باتری گلکسی A53 5G نسبت به مدل قبلی 500 میلی‌آمپر ساعت افزایش داشته است. این مدل قابلیت  شارژ 25 واتی USB Power Delivery نسل قبل را حفظ کرده است و آن را به 5000 میلی‌آمپر ساعت می‌رساند. هنگامی که در نهایت باتری را به صفر رساندید، می‌توانید گلکسی A53 5G را مجدداً با شارژر سیمی 25 واتی راه‌اندازی کنید. همچنین به دلیل اینکه گوشی A53 به USB Power Delivery PPS متکی است، باید مطمئن شوید که از یک شارژر سازگار استفاده می‌کنید. در غیر این صورت، حداکثر میزان شارژ 15 وات را تجربه خواهید کرد.

جدال پرچمداران سامسونگ و اپل را در “مقایسه آیفون 13 پرومکس و سامسونگ S22 اولترا” بخوانید

هیچ شارژی در جعبه وجود ندارد؛ بنابراین ممکن است مجبور شوید پول اضافی برای شارژر جدید خرج کنید. قدرت باتری با آنچه که سامسونگ در پرچمدار گلکسی S22 خود ارائه می‌کند مطابقت دارد، اگرچه گلکسی A53 5G باتری بسیار بزرگتری برای پر کردن دارد. شارژ کامل با شارژر سازگار حدود 85 دقیقه طول می‌کشد که با توجه به اندازه باتری، زمان مناسبی است. اگر عمر باتری طولانی از ویژگی‌های مد نظر شماست، این گوشی می‌تواند یکی از گزینه‌های شما برای خرید گوشی سامسونگ باشد.

سایر ویژگی‌ها

حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر این گوشی به اندازه نمونه اولتراسونیک خود در گوشی‌های پرچمدار سریع یا دقیق نیست، اما مناسب است. با این حال، حسگر اثر انگشت در نمایشگر بسیار پایین بوده و فقط حدود یک سانتی‌متر بالاتر از لبه پایینی است؛ بنابراین ممکن است مجبور شوید انگشت شست خود را به پایین‌تر از حد معمول برسانید.

به‌روزرسانی‌ها

سیاست به‌روزرسانی سامسونگ یکی از نقاط قوت آن در میدان نبرد با رقبای اندروید است. در حالی که برخی از گوشی‌های سری A قرار است سه سال به روزرسانی اندروید و چهار سال پوشش امنیتی دریافت کنند؛ سامسونگ A53 5G چهار سال نسخه به‌روزرسانی و پنج سال پوشش امنیتی دریافت خواهد کرد.

بررسی نرم افزاری Galaxy A53

گلکسی A53 5G در مدت زمان آزمایش روی اندروید 12 با رابط کاربری One UI 4.1 سامسونگ اجرا شد. این بهترین نسخه One UI سامسونگ است که تاکنون عرضه شده که با گزینه‌های سفارشی‌سازی فراوان برای نمادها و ابزارک‌های برنامه ارائه شده‌است. همه چیز به راحتی قابل پیمایش است. با این حال، سامسونگ هنوز تعداد انگشت شماری از برنامه‌های تکراری را در دستگاه‌های جدید خود دارد. نسخه‌های سامسونگ و گوگل اکثر برنامه‌ها و چند گزینه مایکروسافت مانند OneDrive ،Office و LinkedIn در گوشی از ابتدا وجود دارد. می‌توانید برخی از این موارد را حذف نصب کنید، اما OneDrive قابل حذف نیست.

بررسی کیفیت صدا گوشی میان رده سامسونگ

سامسونگ گلکسی A53 5G دارای بلندگوهای استریو است و عملکرد بسیار خوبی دارند اما باس کمی زیاد است. این گوشی هدفون را با یک واحد خاموش کننده ترکیب می‌کند. یعنی تا زمانی که صدا را به بالاترین سطح خود برسانید، هیچ مشکلی ندارد. در آن مرحله، بهتر است از یک بلندگوی بلوتوثی استفاده کنید. گلکسی A53 5G همچنین جک هدفون را از مدل قبلی خود حذف کرده، بنابراین به هدفون USB-C یا یک جفت بلوتوث مناسب نیاز دارید.

نقاط مثبت نقاط منفی
استقامت باتری بسیار خوب رنگ های اشباع شده دوربین
به روز رسانی سیستم عامل برای چهار سال پردازنده متوسط
صفحه نمایش با کیفیت بالا، بزرگ، واضح و روان بدون شارژر

راهنمای خرید گوشی سامسونگ گلکسی A23

بررسی گوشی سامسونگ A23

گوشی 6.6 اینچی A23 دارای 195 گرم وزن است. این گوشی موبایل با رم 4، 6 و 8 گیگابایتی و حافظه 64 و 128 گیگابایتی به بازار عرضه شده است. گوشی موبایل A23 یک گوشی موبایل میان رده با نرخ تازه سازی 90 هرتز است. همچنین دارای دوربین اصلی چهارگانه و باتری قدرتمند 5000 میلی آمپری است. این گوشی دارای صفحه نمایش PLS TFT است، در حالی که دوربین‌ها نیز متوسط هستند. به طور کلی، اگر فقط یک گوشی هوشمند سامسونگ می‌خواهید، این گزینه خوبی برای خرید گوشی سامسونگ است. سامسونگ گلکسی A23 دارای مزایایی مانند نرخ تازه سازی نمایشگر تا۹۰ هرتز است. سامسونگ صرفه جویی‌های زیادی را در مورد این تلفن هوشمند 4G خود انجام داده است که می‌تواند برای اکثر کاربران ناامید کننده باشد.

بررسی نمایشگر سامسونگ A23

Samsung Galaxy A23 دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی PLS LCD با وضوح صفحه نمایش 2408 در 1080 پیکسل، نسبت تصویر 20:9 و نرخ تازه سازی 90 هرتز است. قسمت جلویی دستگاه دارای محافظ کورنینگ گوریلا گلس 5 است. همچنین قسمت پشتی و فریم آن از پلاستیک ساخته شده است. سامسونگ در بسیاری از دستگاه‌های خود از نمایشگرهای AMOLED استفاده کرده‌است، اما از پنل AMOLED در سامسونگ A23 استفاده نکرده است. بنابراین، سامسونگ در این زمینه هزینه‌ها را کاهش داده است.

از آنجایی که این گوشی دارای صفحه نمایش PLS LCD است، از این رو دارای حسگر اثر انگشت در کناره است و نه اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر. این دستگاه دارای پشتیبانی از Widevine L1 است. به این معنی که می‌توانید محتوای +FHD را روی پلتفرم OTT مانند Amazon Prime Videos و Netflix پخش کنید.

در مجموع، با توجه به قیمت دستگاه، Galaxy A23 کیفیت صفحه نمایش خوبی ندارد. سامسونگ باید با نمایشگر AMOLED پیش می‌رفت، اما اگر می‌خواهید یک گوشی از برند سامسونگ بخرید، می‌توانید این گزینه را هم در نظر بگیرید.

بررسی دوربین‌ گوشی سامسونگ A23

این گوشی میان رده یک دوربین چهارگانه پشتی دارد که دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 با OIS است. سنسور زاویه فوق عریض ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، سنسور عمق 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 نیز در قسمت دوربین قرار دارد. همچنین یک لنز دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 در قسمت ناچ قطره‌ای وجود دارد. دوربین عقب می‌تواند تا 4k با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. در حالی که دوربین جلو می‌تواند با 1080p و با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.

بررسی دوربین اصلی سامسونگ A23

سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی زیر نور عکس‌های خوبی می‌گیرد. با این حال وقتی صحبت از نور کم به میان می‌آید، سنسور نیز ضعیف عمل می‌کند. در این حالت جزئیات را از دست می‌دهد. یعنی حتی در حالت شب نیز بهترین تصاویر را ارائه نمی‌دهد. این مورد مشابه با سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی است، در شرایط نوری خوب، سنسور عملکرد خوبی دارد. همچنین در شب از لنز اولتراواید استفاده نکنید در غیر این صورت نمی‌توانید تصاویر خوبی را ثبت کنید. سنسورهای 2MP+2MP را هم فراموش کنید؛ زیرا آن‌ها فقط برای تعداد اضافه شده اند، نه کاربرد دیگری.

دوربین سلفی سامسونگ A23

دوربین سلفی عریض (wide) 8 مگاپیکسلی این گوشی موبایل در قسمت ناچ قطره ای موبایل قرار گرفته و نوع لنز آن عریض (Wide) است. با ورود به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، اگر سلفی‌های معمولی را دوست دارید، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی را هم دوست خواهید داشت. تا حدودی دوربین سلفی از رنگ‌های طبیعی دور است و جزئیات را به خوبی ثبت نمی‌کند. با این حال در سلفی های  A23، رنگ پوست به خوبی ثبت می‌شود.

بررسی کیفیت فیلم برداری Galaxy A23

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A23 دارای تثبیت کننده تصویر نوری است. با این حال، OIS (تثبیت کننده تصویر اپتیکال) این گوشی هوشمند روی ویدیو به خوبی کار نمی‌کند و حتی مانند دوربین گوشی‌های دیگر بدون OIS کار می‌کند. از نظر فیلم‌ها، صفحه محصول رسمی سامسونگ برای گلکسی A23 اشاره می‌کند که این گوشی می‌تواند تا 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه فیلم ضبط کند. همچنین فیلم برداری دارای محدودیت است و A23 نمی تواند فراتر از 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کند. به طور کلی، گلکسی A23 دوربین‌های مناسبی دارد. این کم و بیش شبیه دوربین‌های دیگر دستگاه‌های میان رده است.

بررسی عملکرد گوشی میان رده سامسونگ

سامسونگ گلکسی A23  از پردازنده هشت هسته‌ای Snapdragon 680 4G همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 610 پشتیبانی می‌کند. این گوشی روی رابط کاربری OneUI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 اجرا می‌شود که نکته خوبی است. همچنین دارای RAM یا رم مجازی در دسترس است. با این حال، رم مجازی یک حقه است و فقط برای اهداف بازاریابی استفاده می‌شود و در زندگی واقعی هیچ کاربردی ندارد. پس این مورد را فراموش نکنید!

از آنجایی که دارای پردازنده اسنپدراگون 680 است که از ۵G پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین شما با ۴G پیش خواهید رفت. در کل، عملکرد گوشی خوب است، اما اگر اهل بازی هستید، این گوشی هوشمند را توصیه نمی‌کنیم، زیرا برای انجام بازی‌های سنگین در تمام طول روز ساخته نشده است. با این حال، پردازنده خوب است و در زندگی روزمره با مشکلی مواجه نخواهید شد. از بهینه سازی عالی تا گزینه های سفارشی سازی موجود و نرم افزار، همه این موارد در A23 بسیار قوی است. اگر کاربری هستید که به بازی کردن به گوشی اعتیاد دارید، A23 گزینه مناسبی برای خرید گوشی سامسونگ نخواهد بود.

بررسی عملکرد باتری

این دستگاه دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی است. با این حال، سامسونگ یک شارژر ۱۵ واتی در داخل جعبه ارائه کرده است. باتری دستگاه به مدت یک روز دوام می‌آورد، اما اگر کاربری هستید که بازی‌های زیادی انجام می‌دهید، باید دستگاه را دو بار در روز شارژ کنید. در کل عمر باتری دستگاه خوب است و پردازنده نیز کمک زیادی به آن می‌کند. عمر جذاب باتری گوشی سامسونگ A23 هم می تواند کاربران را برای خرید گوشی سامسونگ ترغیب کند.

کیفیت صدای سامسونگ A23 چگونه است؟

راهنمای خرید گوشی سامسونگ A23

گلکسی A23 بلندگوهای استریو ندارد و با تک اسپیکر پایینی کار می‌کند. این دستگاه همچنین دارای یک میکروفون ثانویه حذف نویز است، بنابراین هنگام تماس با مشکلی مواجه نخواهید شد. علاوه بر این، جک هدفون 3.5 میلی متری برای اتصال هدفون یا هدفون سیمی وجود دارد. به طور کلی، کیفیت صدای دستگاه خوب است (نه چندان عالی) و هیچ مشکلی در کیفیت تماس نیز وجود ندارد.

     نقاط مثبت      نقاط منفی
طراحی زیبا ساختار بدنه پلاستیکی
نمایشگر LCD با نرخ نوسازی صفحه ۹۰ هرتزی دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی
محافظ گوریلا گلس 5 گران برای خرید گوشی سامسونگ

راهنمای خرید گوشی سامسونگ A13

با صرف هزینه متوسط، یک گوشی سامسونگ با صفحه نمایش بزرگ 6.6 اینچی IPS، با چیپست اگزینوس 850 گیگابایت، 3-6 گیگابایت رم و 32-128گیگابایت حافظه داخلی می‌توانید دریافت کنید.  درست مانند A53 که به تازگی معرفی شده است، می‌توان این گوشی را هم تا یک ترابایت دیگر از طریق microSD افزایش داد. در اینجا با یک گوشی همراه با باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از سرعت شارژ 15 وات رو به رو هستیم که از قیمت مناسبی برخودار است.
در پشت گوشی یک آرایه دوربین چهارگانه قرار دارد که دارای یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی (f/1.8)، یک سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی (f/2.2)، عمق 2 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی (f/2.2) در جلو در داخل یک بریدگی V شکل در بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. مانند بقیه سری A در سال 2022، گوشی A13 هم با اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 سامسونگ راه اندازی می‌شود، اگرچه فاقد هر گونه رتبه IP رسمی است و از اتصالات 5G در بریتانیا پشتیبانی نمی‌کند. گلکسی A13 در 25 مارس با قیمت ۱۷۹ پوند در سه رنگ انتخابی مشکی، سفید و آبی عرضه شد.

بررسی طراحی گوشی اقتصادی سامسونگ

خرید گوشی سامسونگ a13

طراحی گلکسی A13 با استانداردهای مدرن پیش رفته است. سامسونگ می‌توانست در این گوشی کارهای بیشتری برای متمایز کردن طراحی گلکسی A13 انجام دهد. قسمت پشتی گوشی کاملاً پلاستیکی است. متأسفانه، این طراحی جدید یک ایراد اضافی دارد به این دلیل که کمی جذب کننده اثرانگشت است.
با این حال، سامسونگ دوربین‌ها را در پشت کار به خوبی تعبیه کرده است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، 5 مگاپیکسل فوق عریض و واحد سنجش عمق به صورت عمودی در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته‌اند. دوربین ماکرو گوشی و فلاش LED درست در سمت راست قرار دارند. این یک تنظیم کوچک بسیار خوب است زیرا همه آن‌ها به صورت جداگانه قرار می‌گیرند.

بررسی نمایشگر سامسونگ A13؛ دلیلی برای خرید گوشی سامسونگ

نمایشگر بزرگ 6.6 اینچی که با قاب کمی ضخیم بر قسمت جلویی گوشی است. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی A13 در داخل یک ناچ کوچک در بالای صفحه قرار دارد، این بریدگی قطره ای هنگام تماشای یوتیوب یا پیمایش فیدهای رسانه‌های اجتماعی مانعی ایجاد نمی‌کند. گلکسی A13 با ابعاد 165.1×76.4×8.8 میلی‌متر (WHD)،یک گوشی جیبی نیست.  هرچند که با ساخت پلاستیکی گوشی که وزن کلی آن را تنها به 195 گرم محدود کرده است، اندکی آن را جبران می‌کند.

جدال بین کمپانی های شیائومی و سامسونگ را در “مقایسه سامسونگ S21 FE و 11T Pro؛ قاتلین پرچمدار” بخوانید

صفحه نمایش توسط لایه‌ای از گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود، اما گلکسی A13 فاقد هر گونه رتبه IP رسمی برای محافظت در برابر گرد و خاک و آب است. حسگر اثر انگشتی در کنار آن نصب شده است. گزینه بعدی جک 3.5 میلی‌متری هدفون در پایین است که معمولاً چنین چیزی در پرچمداران مدرن وجود ندارد. گوشی همراه از طریق USB-C شارژ می‌شود، اگرچه شارژری در جعبه وجود ندارد.

گلکسی A13 یکی از معدود گوشی‌های سامسونگ بدون نمایشگر OLED است. صفحه نمایش 6.6 اینچی A13 که یک عدد IPS ساده و دارای رزولوشن 24.8 در 1080 و تراکم پیکسلی 400ppi است. این یک کپی از فناوری AMOLED سامسونگ نیست، اما شما صفحه نمایشی دریافت می‌کنید که نسبت به پول نسبتا خوب به نظر می‌رسد. گلکسی A13 یکی از معدود گوشی‌های سامسونگ بدون نمایشگر OLED است. صفحه نمایش A13 با پوشش وسعت رنگ sRGB 99.1 درصد، حجم کل 129.3 درصد خیلی ضعیف نیست. حداکثر روشنایی نیز بسیار خوب است و در تست‌های ما به 483cd/m² می‌رسد و کنتراست گوشی 1082:1 بوده که مناسب است.

عملکرد و عمر باتری

متأسفانه مانند سری S22، مدل‌های بریتانیا و ایالات متحده از نظر اجزای چیپ‌ست متفاوت هستند، مدل آمریکایی کمی قدیمی‌تر مجهز به 5G (SM-A136U) مدیاتک Dimensity 700 را دریافت می‌کند، در حالی که خریداران بریتانیایی تنها به سامسونگ Exynos 850 دسترسی دارند.

معمولاً این تفاوت مشکل چندانی ندارد. از نظر معماری، پرچمدار Exynos 2200 کاملاً شبیه به اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام است. به جز در این مورد، Exynos 850 با فرکانس 2 گیگاهرتز کاملاً از 2.2 گیگاهرتز پایین‌تر است. با این حال، از نظر قیمت بسیار متفاوت هستند و مدل آمریکایی گران قیمت‌تر است. بررسی یکی از گوشی‌های اقتصادی و جدید سامسونگ را در بررسی سامسونگ M22؛ پایین رده اقتصادی و محبوب بخوانید.

از طرف دیگر، مدل 5G، بسیار سریع‌تر است و بسیار بیشتر با رقبای خود هماهنگ است. نمرات بنچمارک Geekbench در دسترس عموم نتایج تک هسته‌ای حدود 467 و امتیاز چند هسته‌ای 1100 را فهرست می‌کنند. عملکرد این گوشی در دنیای واقعی کمی بهتر از آن چیزی است که این ارقام نشان می‌دهند، اما معطل شدن در زمان‌های آهسته راه‌اندازی، انتقال برنامه‌ها و برخی نرخ‌های فریم ضعیف بازی،کمی آزاردهنده است.

در سامسونگ گلکسی A23 عمر باتری خوب است. اگرچه باز هم این مورد ضربه بزرگی به مدل قبلی وارد کرده است. گلکسی A13 در تست پخش ویدیوی ما به بیش از 19 ساعت رسید، که برای دوام یک روز و اندکی با یک بار شارژ کافی است، اما گلکسی A12 در همان شرایط هفت ساعت بیشتر دوام آورد.

بررسی نرم‌افزار

بررسی سامسونگ A13

نرم افزار Samsung Galaxy A13 با آخرین نسخه سیستم عامل موبایل گوگل، اندروید 12 راه اندازی می‌شود. همچنین سامسونگ از رابط کاربری One UI 4.1 خود در بالا استفاده کرده است. سامسونگ معمولاً ویژگی‌ها را زیاد تغییر نمی‌دهد، اما این آخرین نسخه با توصیه‌های ویجت شخصی‌شده جدید و همچنین داشبورد حفظ حریم خصوصی اصلاح‌شده ارائه می‌شود. اگر برنامه‌ای از میکروفون یا دوربین شما استفاده کند، یک نشانگر وضعیت سبز رنگ در گوشه بالا سمت راست نمایش داده می‌شود که تجربه خوبی است.
به طرز آزاردهنده ای، این برنامه با تعدادی برنامه از پیش نصب شده مانند TikTok، فیس بوک و نتفلیکس ارائه می‌شود، اما خوشبختانه می‌توان آن‌ها را بدون هیچ سر و صدایی غیرفعال کرد. همچنین در طول فرآیند راه‌اندازی با توصیه‌های برنامه بمباران می‌شوید، بنابراین هنگام روشن کردن تلفن برای اولین بار به اعصاب خود مسلط باشید.

دوربین‌

سامسونگ A۱۳ دارای چهار دوربین در پشت است. این دوربین‌ها شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (f/1.8)، که توسط یک دوربین 5 مگاپیکسلی (f/2.2) فوق عریض و یک جفت واحد 2 مگاپیکسلی ماکرو و حسگر عمق پشتیبانی می‌شود. مدل 5G در ایالات متحده فاقد دوربین فوق عریض است، در حالی که دوربین 8 مگاپیکسلی جلویی بریتانیا با یک واحد 5 مگاپیکسلی تعویض شده است. عکس‌های منظره دارای جزئیات خوبی هستند. با استفاده عالی از HDR و رنگ‌های کم‌رنگ معقول. در مقایسه با نوکیا G21 در برخی موارد بسیار گرم به نظر می‌رسید، و در حالی که هنوز چیزهای زیادی در حالت استاندارد 1x وجود داشت، زوم دیجیتال 2 برابر در A13 بسیار برتر است. از سوی دیگر، لنز واید سامسونگ کمی ترکیبی است. هر چه ابعاد کادر بزرگتری را در نظر بگیرید،جزئیات بیشتری را از دست می‌دهید.

ویدئو با حداکثر رزولوشن 1080p در 30 فریم در ثانیه ضبط می‌شود و اگر در مورد اندازه فایل محافظه‌کار هستید، گزینه‌ای برای 720p وجود دارد. با این حال، صرف نظر از وضوح تصویر، هیچ شکلی از تثبیت در تصاویر ویدئویی هم وجود ندارد.

نقاط قوت

     نقاط مثبت      نقاط منفی
طراحی زیبا ساختار بدنه پلاستیکی
قیمت مناسب دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی
محافظ گوریلا گلس 5 پردازنده معمولی

راهنمای خرید گوشی سامسونگ A03

بررسی طراحی گوشی اقتصادی سامسونگ

سامسونگ گلکسی A03 بدنه‌ای از پلاستیک با روکش مات دارد. خوبی روکش مات این است که اثر انگشت و لک کمتر به چشم می‌خورد. پنل جلویی از شیشه و پنل پشتی و فریم از پلاستیک ساخته شده است. یکی دیگر از جنبه‌های خوب مواد پلاستیکی است که دارای یک الگوی ظریف برای در دست گرفتن راحت‌تر است. همچنین برآمدگی دوربین گوشی هم رنگی با شاسی دارد. با این حال، ضخامت آن به اندازه برآمدگی دوربین یک گوشی پرچمدار نیست. گلکسی A03 یک گوشی هوشمند درجه یک نیست. با این حال اگر یک گوشی کلاس اول با این نوع طراحی می‌خواهید، A03 می‌تواند بهترین گزینه برای خرید گوشی سامسونگ باشد.

سامسونگ A03 در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز موجود است. برخلاف سایر برندهای گوشی هوشمند، سامسونگ در این جعبه گوشی قاب قرار نمی‌دهد. بنابراین، اگر می‌خواهید از محو شدن رنگ جلوگیری کنید (مخصوصاً برای رنگ‌های روشن)، حتماً قاب جداگانه خریداری کنید.
دکمه‌های پاور و صدا در سمت راست گلکسی A03 قرار دارند، در حالی که یک پورت میکرو USB، جک 3.5 میلی‌متری صدا و بلندگوها را می‌توانید در زیر گوشی پیدا کنید. در قسمت جلو، گلکسی A03 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی PLS است. حاشیه‌ها در بالا و کناره‌ها نازک‌تر هستند، اما در پایین کمی ضخیم‌تر هستند. در مقایسه با سامسونگ گلکسی A03s، گلکسی A03 کیفیت تصویر بالاتری دارد. همچنین به لطف نمایشگر PLS مصرف انرژی کمتری دارد.

مشخصات فنی و ویژگی‌ها

این گوشی موبایل نسبت به نسل قبل خود یعنی Galaxy A03s ارتقای کلی پیدا کرده است. صفحه نمایش این مدل 6.5 اینچی HD+ (720×1600) PLS است. وزن196  گوشی میان رده سامسونگ A03 و ابعاد آن 164.2×75.9×9.1 میلی‌متر می‌باشد. دارای چیپست هشت هسته ای UNISOC T606 بوده که بر روی اندروید 11 اجرا می‌شود. گلکسی A03 دارای 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه داخلی است.
همچنین قابلیت اتصال به بلوتوث نسخه 5 و وای فای را دارد. همانطور که می‌بینید، خرید گوشی سامسونگ گلکسی A03 به عنوان یک محصول اقتصادی بسیار خوب است. علاوه بر این، این یک دستگاه فوق العاده مقرون به صرفه است. تفاوت‌های قابل توجهی بین گلکسی A03s و گلکسی A03 وجود دارد، یعنی از نظر چیپست، دوربین، پورت شارژ و نسخه وای فای ارائه شده. سامسونگ A03 دارای بلندگوهای استریو Dolby Atmos با صدای واضح است. همچنین تجربه Dolby Atmos را برای هدفون در تنظیمات ارائه می‌دهد. علاوه بر این، Dolby For Gaming نیز وجود دارد که می‌تواند صدای جلسات بازی شما را افزایش دهد.

بررسی عملکرد

از نظر نرم افزاری، این گوشی دارای رابط OneUI Core مبتنی بر اندروید 11 است که بسیار کاربر پسند است. اگر به دستگاه‌های اندرویدی عادت دارید، با OneUI مشکلی نخواهید داشت. باید به Samsung OneUI برای تجربه‌ای روان اعتبار بدهم. در حین استفاده از این گوشی، وقتی برنامه‌ها را مرور می‌کردم، هیچ تاخیری را تجربه نکردم.

اگر به دنبال یک گوشی میان رده با امکانات پرچمداران هستید “بررسی سامسونگ S21 FE؛ گوشی جدید و جنجالی سامسونگ” را از دست ندهید

قبل از اظهار نظر بیشتر در مورد عملکرد، ابتدا نتایج بنچمارکی را که در Geekbench و 3DMark انجام داده‌ایم ارائه می‌دهم: گلکسی A03 امتیاز رضایت بخشی را برای یک گوشی ابتدایی به دست آورده است. همانطور که از چیپست Unisoc T606 انتظار دارید، عملکرد کافی برای کارهای روزانه را ارائه می‌دهد. ما هیچ مشکلی در ارسال پیامک، مرور شبکه‌های اجتماعی، تماشای فیلم یا دسترسی به وب سایت‌ها با آن نداشتیم. با این حال، رم ۳ گیگابایتی زیاد نیست، بنابراین اگر چندین برنامه را به طور همزمان باز کنید، مقداری تاخیر وجود دارد. برای امنیت، گلکسی A03 تنها به تشخیص چهره مجهز شده است. در مقایسه، گلکسی A03s دارای اسکنر اثر انگشت است. عملکرد اسکن چهره هم در سامسونگ A03 به اندازه کافی مناسب است.

آیا خرید گوشی سامسونگ A03 برای بازی انتخاب مناسبی است؟

این گوشی گزینه خوبی برای بازی‌های موبایلی نیست، زیرا عملکرد بازی آن محدود است. می‌توانید بازی‌های محبوبی مانند PUBG Mobile و COD Mobile را بازی کنید، اما حتی در پایین‌ترین تنظیمات کیفیت باز هم عقب می‌ماند. اگر می‌خواهید بازی‌های موبایلی انجام دهید، خرید گوشی سامسونگ میان رده را به شما توصیه نمی‌کنیم. تنها بازی‌هایی که می‌توانید بازی کنید، بازی‌های ساده‌ای مانند Candy Crush یا Fruit Ninja هستند.

در تست انجام شده هنگام بازی، متوجه شدیم که گلکسی A03 به سرعت داغ می‌شود. توجه داشته باشید، فقط بازی‌هایی مانند Candy Crush و Fruit Ninja را بازی می‌کردیم. اگر از قاب گوشی هوشمند استفاده می‌کنید، قبل از بازی ابتدا آن را بردارید. این به حفظ دمای داخلی گوشی کمک می‌کند. به خاطر داشته باشید که فقط بازی‌هایی که نیاز به گرافیک کم دارند را می‌توان بازی کرد.

بررسی عملکرد باتری

با توجه به عملکرد باتری، ظرفیت 5000 میلی آمپری در گلکسی A03 می‌تواند یک روز دوام بیاورد. این گوشی موبایل از شارژ 7.75 وات پشتیبانی می‌کند. اگر حالت ذخیره انرژی را فعال کنید، می‌تواند تا دو روز دوام بیاورد. برای شارژ، سامسونگ فقط یک شارژر 7.75 واتی در جعبه عرضه کرده است. اگر از این شارژر استفاده می‌کنید، برای شارژ کامل حدود 1 ساعت و 30 دقیقه طول می‌کشد. متأسفانه با شارژ سریع همراه نیست. در مقایسه، Galaxy A03s دارای شارژ سریع 15 واتی است. اگرچه به سرعت گوشی‌های دیگر نیست، حداقل گلکسی A03s این ویژگی را دارد.

بررسی دوربین گوشی سامسونگ A03

گوشی سامسونگ A03 دارای دوربین عقب 48 مگاپیکسلی اصلی f/1.8، سنسور عمق 2 مگاپیکسل، f/2.4 و دوربین جلو 5 مگاپیکسل، f/2.2 است که در قسمت ناچ قظره ای نمایشگر جای گرفته است. دوربین اصلی، دوربین فوق عریض و سنسورهای عمق در پشت، عملکرد کافی را برای گوشی‌هایی که در سال 2021 عرضه می‌شوند، ارائه می‌کنند. گلکسی A03s یک دوربین بیشتر دارد، اما مزیت گلکسی A03 این است که دوربین اصلی آن تعداد پیکسل‌های بالاتری دارد. همین ویژگی می تواند اولویتی برای خرید گوشی سامسونگ باشد.

به طور کلی، تصاویر تولید شده در حالت خودکار رضایت بخش به نظر می‌رسند. اما کمی رنگ‌ها اشباع‌تر هستند. برای کسانی که به عکاسی با موبایل علاقه دارند، حالت Pro به شما امکان می‌دهد هنگام عکس گرفتن، ISO، تعادل رنگ سفید و کنتراست را تنظیم کنید. دوربین این گلکسی A03 فقط برای عکس گرفتن و اشتراک‌گذاری کافی است. با توجه به قیمت گوشی و کیفیتی که دریافت می‌کنید، اکثر مردم باید راضی باشند، حتی اگر کیفیت دوربین‌ها کمی پایین باشد.

هنگام گرفتن عکس در شرایط کم نور، حالت شب کیفیت بهتری ارائه می‌دهد و می‌توان از آن با دوربین اصلی استفاده کرد. نویز زیادی تولید نمی‌کند، اما برخی از عکس‌ها جلوه‌ای بیش از حد واضح دارند که سطح جزئیات را در تصاویر کاهش می‌دهد. همچنین، شما باید گوشی را در حالت شب ثابت نگه دارید، زیرا در هنگام عکس گرفتن یک تایمر وجود دارد. ضبط ویدیو دارای دو گزینه وضوح HD و FHD است. با این حال، شما فقط می‌توانید فیلم‌ها را با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط کنید. علاوه بر این، لازم به ذکر است که این گوشی دارای لرزش‌گیر ویدیو نیست.

رابط کاربری دوربین

استفاده از رابط کاربری دوربین نیز آسان است. برای گلکسی A03، سامسونگ حالت پرتره با تنظیمات خودکار را در نظر گرفته است. به لطف قابلیت Live Focus Effect می‌توان افکت بوکه را برای سلفی‌ها نیز اعمال کرد. فقط روی سوژه‌ای که می‌خواهید فوکوس کنید، ضربه بزنید. علاوه بر این، دارای استاندارد است. حالت‌هایی مانند Pro، Panorama، Food، Night، Hyperlapse و Deco Pic (انتخاب افکت‌های کارتونی روی صورت). در مورد ضبط ویدیو، می‌تواند در تنظیمات استاندارد ویدیویی مانند سایر تلفن‌های سطح ابتدایی ضبط کند.

مقایسه با  A03s

سامسونگ گلکسی A03 تجربه کاربری مناسبی را برای اکثر افراد فراهم می‌کند، به خصوص آن‌هایی که به سادگی از گوشی انتظار انجام کارهای روزانه را دارند. در مقایسه با گلکسی A03s، گلکسی A03 عملکرد سریع‌تری را ارائه می‌دهد، اگرچه چندان قابل توجه نیست. کاربران جدی احتمالاً متوجه تفاوت خواهند شد، به خصوص هنگام باز کردن برنامه ها. با این حال، یکی از ایرادات گلکسی A03 پورت میکرو USB است که فکر می‌کنم امروزه نباید استفاده شود. در نهایت، انتخاب با شماست. اگر به دنبال یک گوشی برایاستفاده روزانه هستید، A03 پیشنهاد خوبی برای خرید گوشی سامسونگ میان رده است.

نقاط قوت

 

     نقاط مثبت      نقاط منفی
صفحه نمایش بلند با تراکم پیکسلی بالا داغ شدن بیش از حد در حین انجام چند کار
گزینه‌های رنگ‌های مختلف برای انتخاب بدون پشتیبانی از شارژ سریع
عمر باتری طولانی عدم پشتیبانی از اسکنر اثر انگشت

 

سخن آخر

به احتمال زیاد در حال حاضر دچار سردرگمی در خرید گوشی سامسونگ شده اید. گوشی‌های همراهی که در این مقاله معرفی شد، جزو بهترین گوشی های سامسونگ میان رده هستند. قیمت گوشی‌های سامسونگ در رده متوسط، بسیار مناسب است. نمایشگر گلکسی A13 از نظر تراکم پیکسلی و رزولوشن، بهترین گوشی سری A سامسونگ محسوب می‌شود. اگر اولویت شما کاربران،نمایشگر پر قدرت است، گلکسی A13 بهترین گزینه برای خرید گوشی سامسونگ میان رده است. A23 یکی از جدیدترین گوش های سامسونگ و بسیار خوش قیمت‌ است.

اگر اولویت کاربر دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی‌آمپری و شارژ سریع 25 واتی باشد، A23 بهترین گزینه برای خرید گوشی سامسونگ میان رده است. اگر کاربری به دنبال گوشی سامسونگ با شبکه ارتباطی 5G است، A13 ارزان‌ترین و جدیدترین گوشی سامسونگ از سری A است که از نت همراه 5G پشتیبانی می‌کند. در آخر اگر اولویت کاربر مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است،بهترین گوشی سری A، گلکسی A 53 خواهد بود.

منابع

oispice

androidauthority

theverge

gadgetbytenepal

dailytechbyte

gadgetbytenepal

technave

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا