اخبارفناوری

Lenovo Legion Y90 و تبلت این برند در 28 فوریه به بازار عرضه می‌شوند

امروز شرکت لنوو از تاریخ عرضه اسمارت فون گیمینگ بعدی خود یعنی Legion Y90 پرده برداشت و اعلام کرد که قرار است این گوشی مخصوص بازی به همراه یک تبلت به بازار عرضه شود. لازم به ذکر است که این رویداد برای 28 فوریه برنامه‌ریزی شده است، تاریخی که ما در آن نه تنها شاهد معرفی گوشی پرچم‌دار لنوو خواهیم بود، بلکه باید انتظار یک تبلت بازی کوچک را هم داشته باشیم که بخشی از مجموعه لژیون این برند است. این گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ توسط Lenovo با نام Legion Y90 شناخته می‌شود که به همراه تبلت گیمینگ Lenovo Legion Y700 به گونه‌ای طراحی‌شده‌اند تا توجه کاربران گیمر این برند را به خود جلب کرده و به نیازهایشان پاسخ دهند.

Legion Y90 جانشین محصول قبلی لنوو یعنی Lenovo Legion 2 Pro است که احتمالا با صفحه نمایش 6.92 اینچی AMOLED بزرگ تا حد زیادی به نیاز کاربران علاقه‌مند به عکاسی پاسخ دهد. درعین‌حال از جدیدترین چیپست کوالکام اسنپ دراگون 8 نسل 1 در آن استفاده شده است. این دستگاه از شارژر 68 واتی پشتیبانی و باتری عظیم 5600 میلی‌آمپر ساعتی گوشی را در 36 دقیقه به طور کامل شارژ می‌کند.

ویژگی های تبلت گیمینگ Lenovo Legion Y700

بر اساس خبرهای منتشرشده در خبرگزاری‌های مختلف در چندین روز گذشته صحبت از معرفی محصول دیگر یعنی تبلت شد. اما اطلاعات زیادی از این محصول در دست نیست. با این حال تایید می‌شود که صفحه‌نمایش 8.8 اینچی، دوربین تکی در پشت و باتری 6550 میلی‌آمپری با شارژ سریع 45 واتی دارد و درست مانند گوشی هوشمند برند لنوو، برای تجربه خاص کاربران طراحی شده است. همچنین گفته می‌شود از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز برای بازی‌ها پشتیبانی می‌کند که در نوع خود رکورد بسیار خوبی به حساب می‌آید.

در نهایت باید در نظر داشت که تقریبا این دو محصول در طی دو هفته آتی به صورت عمومی معرفی می‌شوند و تا عرضه عمومی این محصولات به بازار زمان کمی باقی مانده است. بنابراین امیدواریم در روزهای منتهی به این رویداد اطلاعات بیشتری کسب کنیم و درباره این دو محصول برآورد کامل‌تری در دست داشته باشیم.

منبع: gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا