اخبارفناوری

جدیدترین اخبار درباره Realme GT Neo3

به تازگی خبرهای زیادی درباره مشخصات گوشی هوشمند Realme GT Neo3 فاش شده است و بازار خبرها و شایعات نیز درباره آن داغ است. اما باید بگوییم برخی از این شایعات کاملا متناقض با مشخصات این گوشی هستند ولی ما سعی می‌کنیم اطلاعات درستی از آن را جمع آوری کنیم. امروز صبح خبر داغ و جدیدی درباره این دستگاه فاش شده است که با توجه به عکس‌های منتشر شده از آن به احتمال زیاد صحت داشته باشد.

بر اساس این اطلاعات فاش شده، گوشی هوشمند Realme GT Neo3 دارای پنل صفحه نمایشی از نوع OLED با اندازه‌ای برابر 6.7 اینچ خواهد بود. این نمایشگر قابلیت پشتیبانی از وضوح تصویر FHD+ را دارد و نرخ باز سازی آن 120 هرتز برآورد شده است. در نتیجه انتظار می‌رود هم تصاویر را با کیفیت و وضوح بالا به نمایش بگذارد و هم حرکت محرک‌ها و محتواها در آن بسیار سریع و روان انجام شوند. به علاوه گفته شده است پنل OLED  به کار برده شده در این تلفن قابلیت تشخیص 10 بیت رنگ را داشته و رنگ‌های موجود در تصاویر را به‌صورت کاملا خالص و شفاف برای کاربران به نمایش می‌گذارد.

این تلفن هوشمند در پنل پشتی خود دارای سیستم دوربین سه گانه است که لنز اول آن کیفیتی 50 مگا پیکسلی دارد و به لرزشگیر OIS مجهز است. لرزشگیر OIS می‌تواند لرزش دست شما را در حین گرفتن عکس و فیلم کنترل کند تا شما بتوانید تصاویر و فیلم‌هایی با وضوح و کیفیت بالا را ثبت کنید. لنز دوم آن یک لنز اولترا واید 8 مگا پیکسلی است. دوربین سوم آن نیز یک لنز با کیفیت 2 مگا پیکسل است اما هنوز نوع آن مشخص نیست. این می‌تواند یک لنز ماکرو یا یک سنسور تشخیص عمق باشد. همچنین با توجه به برخی از شایعات ممکن است لنز اول این تلفن به سنسور IMX766 سونی مجهز شده باشد.

Realme GT Neo3 مجهز به پردازنده Dimensity 8100 مدیاتک خواهد بود. این تراشه دارای 4 هسته Cortex-A78 با حداکثر فرکانس 2.85 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز است. به علاوه این چیپست بر پایه فناوری 5 نانومتری TSMC ساخته شده است. قابل ذکر است که این‌ها اطلاعات جدیدی نیستند و ما هم هنوز از صحت آن‌ها اطمینان کافی را به دست نیاورده‌ایم. زیرا منابع دیگر از جمله لیست TENAA معتقدند که این تلفن هوشمند ریلمی به پردازنده اسنپ دراگون 888 مجهز خواهد بود.

طبق اطلاعات از قبل فاش شده، GT Neo3 در دو نسخه وجود خواهد داشت که ما آن‌ها را با نام RMX3560 و RMX3562 می‌شناسیم. به علاوه گفته شده است که نسخه اول این تلفن دارای یک باتری با ظرفیت 4500  میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع تا 150 وات و نسخه دوم آن دارای یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت باشد با قابلیت شارژ سریع تا 80 وات خواهند بود. اکنون ما با توجه به اینکه این منبع جدید به‌طور خاصی به ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی اشاره می‌کند، می‌توانیم فرض کنیم که این خبر مربوط به نسخه RMX3562 این دستگاه است و به احتمال زیاد این مدل از پردازنده Dimensity 8100 مدیاتک قدرت خواهد گرفت. همچنین احتمال می‌رود نسخه دوم با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و قابلیت شارژ سریع تا 150 وات آن نیز به تراشه اسنپ دراگون 888 کوالکام مجهز شده باشد.

با تمام این توصیفات هنوز حدس و گمان‌های دیگری درباره گوشی هوشمند Realme GT Neo3 وجود دارد زیرا نشت‌های خبری جدید از یک شارژر ریلمی با قدرت 200 وات صحبت می‌کنند و باعث سر درگمی بیشتر ما می‌شوند. البته شاید این اطلاعات مربوط به یک دستگاه جدید دیگر از ریلمی باشد؛ زیرا این شرکت قول داده بود که در تاریخ 28 فوریه و در کنگره جهانی موبایل از یک دستگاه جدید که دارای سریع‌ترین فناوری شارژ گوشی در جهان است رونمایی کند. علاوه بر این‌ها انتظار می‌رود ریلمی دستگاه GT2 خود را در همان تاریخ یعنی 28 فوریه و در رویداد بارسلون به بازارهای جهانی عرضه کند.

منبع: gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا