اخبارفناوری

رندرهای فاش شده از Galaxy Book 2 360

سامسونگ هفته گذشته درباره برگزاری رویدادی به نام  MWC 2022 خبرهای مختلفی را منتشر و اعلام  کرد که نسل بعدی لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک در همین رویداد معرفی خواهند شد؛ البته لازم به ذکر است که نیاز نیست مدت زیادی منتظر بمانید تا ببینید سامسونگ چه محصولاتی را به بازار عرضه خواهد کرد، زیرا اطلاعاتی درباره یکی از محصولات این برند که لپ‌تاپ‌ بوده، فاش شده است.

Steve ‘OnLeaks’ Hemmerstoffer و GizNext رندرهایی را منتشر کرده‌اند که گلکسی بوک 2 360 را به کاربران معرفی می‌کند. رندرها در واقع یک لپ‌تاپ با قابلیت چرخش  360 درجه را نشان می‌دهند که صفحه‌نمایش آن به عقب تا می‌شود تا بتوانید از آن به‌عنوان یک تبلت استفاده کنید. اعتقاد بر این است که این دستگاه با نام «مارس 2» در میان کاربران شناخته خواهد شد. بر اساس اینکه گلکسی بوک های اصلی با پشتیبانی از قلم S و صفحه‌نمایش OLED  به بازار عرضه شدند، شایعات مختلفی مبنی بر وجود یا عدم وجود قلم s برای این محصول در خبرگزاری‌های مختلف منتشر شده که پشتیبانی این محصول از قلم برای کاربران علاقه‌مندان می تواند خبر خوشی باشد، اما GizNext به عدم وجود قلم S در این رندرها اشاره می‌کند و موجب می‌شود این شایعات تکذیب شوند.

رندرها حاوی اطلاعاتی هستند که دستگاهی با سه پورت USB-C (دو درگاه در سمت چپ و یکی در سمت راست) و همچنین یک پورت 3.5 میلی‌متری در سمت راست را نشان می‌دهند، بنابراین کسانی که انتظار داشتند این محصول دارای پورت‌های HDMI و USB-A باشد، ممکن است از محصول Galaxy Book 2 360 نا امید شوند. علاوه بر این موضوع، احتمالا این دستگاه دارای یک صفحه‌کلید با صفحه اعداد است که به همراه یک صفحه‌نمایش بزرگ 15 اینچی تا حد زیادی به نیاز کابران پاسخ خواهد داد.

رویداد  MWC 2022 در 28 فوریه در Fira Gran Via در بارسلونا آغاز خواهد شد و تا 3 مارس ادامه خواهد داشت؛ اما رویداد اصلی برند سامسونگ برای 27 فوریه در ساعت CET / 6:00 به‌وقت گرینویچ برنامه‌ریزی‌ شده است که به‌صورت زنده در وب‌سایت رسمی شرکت و همچنین کانال رسمی یوتیوب آن پخش خواهد شد.

منبع: androidauthority

 

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا