اخبارفناوری

رونمایی از ساعت TechLife Watch S100 و هدفون Buds N100 ریلمی

ریلمی از ساعت هوشمند جدید و هدفون‌های بی‌سیم خود در کنار گوشی‌های هوشمند Realme 9 5G و Realme 9 5G SE رونمایی کرد. ساعت هوشمند Relme TechLife Watch S100 و هدفون Buds N100 از محصولات هوشمند مقرون‌به‌صرفه ریلمی هستند.

ساعت هوشمند TechLife Watch S110 دارای یک صفحه‌نمایش لمسی به اندازه 1.69 اینچ است که در ساخت آن از فناوری LCD استفاده کرده‌اند. این صفحه‌نمایش وضوحی برابر با 240 در 280 پیکسل دارد و حداکثر تا 530 نیت روشنایی ارائه می‌دهد. بدنه ساعت هوشمند تک لایف S110 دارای رتبه IP68 است، یعنی در برابر آب و گرد و غبار از مقاومت خوبی برخوردار است. با این ساعت امکان اندازه‌گیری اکسیژن خون و کنترل ضربان قلب برای کاربران وجود دارد. یکی از ویژگی‌هایی که به دیگر مشخصه‌های این ساعت اضافه شده این است که می‌تواند از طریق پوست مچ دست، دمای بدن شما را اندازه بگیرد. البته ریلمی این نکته را ذکر می‌کند که این قابلیت‌های ردیابی سلامت در ساعت تک لایف S110 برای تشخیص یا درمان پزشکی استفاده نمی‌شود. علاوه بر این، امکان کنترل دوربین‌های یک تلفن هوشمند از طریق این نسخه از ساعت ریلمی وجود دارد.

ساعت تک لایف ریلمی بیش از 110 صفحه ساعت دارد و از 24 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. ادعا می‌شود که باتری این ساعت، عمری 12 روزه را ارائه می‌دهد. در واقع عمر باتری آن نسبت به ساعت‌های نسل قبلی بهبود یافته است. این ساعت در دو رنگ سفید و مشکی در دسترس خواهد بود.

هدفون بی‌سیم Realme TechLife Buds N100 دارای طراحی بند گردن است و درجه‌بندی IPX4 دارد که نشان از مقاومت آن در برابر آب است. باتری این هدفون، با یک‌بار شارژ کردن، یک عمر 17 ساعته را ارائه می‌دهد. گوشی‌های این هدفون دارای درایورهای باس دینامیک 9.2 میلی‌متری هستند که از طریق بلوتوث 5.2 متصل می‌شوند. ادعا می‌شود که برد مؤثر این درایورها تا 10 متر امکان اتصال را برقرار می‌کند. هدفون‌های Buds N100 در رنگ‌های مشکی و خاکستری در دسترس خواهند بود.

منبع:gsmarena

 

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا