اخبارفناوری

رونمایی رسمی از Honor X8

امروز صبح خبرهای تازه‌ای درباره جدیدترین محصول آنر یعنی گوشی هوشمند Honor X8 منتشر شد و آنر آخرین گوشی‌های سری X خود را با این محصول معرفی کرد. در این خبرها گفته شده است که این تلفن برای منطقه MEA یا همان منطقه اقتصادی عمده طراحی شده است. بنابراین آنر به زودی این محصول جدید خود را به بازار اکثر کشورها از جمله اروپا و آفریقا ارائه خواهد کرد.

طبق خبرهای فاش شده، Honor X8 جزو گوشی‌های میان رده به حساب می‌آید. این تلفن دارای نمایشگری از نوع LCD با اندازه‌ای برابر 6.7 اینچ خواهد بود. همچنین نرخ تازه سازی آن 90 هرتز برآورد شده است در نتیجه انتظار می‌رود حرکت محرک‌ها و محتواها در این دستگاه سریع و روان باشند.

آنر X8 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 690 کوالکام است. این تراشه دارای هشت هسته پردازشی است که با حداکثر فرکانس 2 گیگاهرتز کار می‌کنند. به علاوه این چیپست بر پایه لیتوگرافی 8 نانومتری ساخته شده است و قابلیت پشتیبانی از اینترنت 5G را دارد. پردازنده گرافیکی به کار برده شده در آن آدرنو 619L است که قابلیت پشتیبانی از رزولوشن +FHD و نرخ باز سازی تا 120 هرتز را دارد. قابل ذکر است که ما قبلا در مقاله دیگری نیز درباره مشخصات Honor X8 مطالبی را برای شما ارائه داده‌‌ایم و شما برای کسب آگاهی بیشتر درباره این دستگاه می‌توانید به لینک ارائه شده در متن مراجعه کرده و اطلاعات بیشتری به دست آورید.

طبق خبرهای منتشر شده جدید، باتری این تلفن جدید X8 دارای ظرفیتی 4000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع تا 22.5  وات است. علاوه بر این‌ها این تلفن هوشمند در پنل پشتی خود سیستم دوربین چهارگانه را جای داده است که دوربین اول و اصلی آن دارای لنزی با کیفیت 64 مگا پیکسل است. دوربین دوم آن نیز یک لنز اولترا واید بسیار عریض 5 مگا پیکسلی است که شما با استفاده از آن می‌توانید تصاویری با دامنه دید گسترده را ثبت کنید. دوربین سوم و چهارم این دستگاه نیز دارای کیفیتی 2 مگا پیکسلی هستند که دوربین سوم یک لنز ماکرو برای زوم کردن بر روی اشیاء دور و کم کردن فاصله کانونی آن‌هاست و دوربین چهارم آن نیز یک سنسور تشخیص عمق است. دوربین سلفی آن نیز که در یک سوراخ پانچ و در زیر قاب گوشی قرار گرفته است کیفیتی 16 مگا پیکسلی را ارائه می‌دهد.

نسخه 4G پردازنده اسنپدراگون 690 به کار برده شده در این گوشی هوشمند با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی جفت شده است. ایضا رابط کاربری این دستگاه Honor’s Magic UI 4.2 بوده و از همان ابتدا اندروید 11 را اجرا خواهد کرد.

Honor X8 در رنگ‌های نقره‌ای تیتانیوم، مشکی نیمه شب و آبی اقیانوسی طراحی شده است و به احتمال زیاد با همین سه رنگ نیز به بازار عرضه شود. متأسفانه هنوز اطلاعاتی درباره قیمت و زمان عرضه دقیق این محصول در دست نیست اما انتظار می‌رود که آنر به زودی و قبل از عرضه این گوشی هوشمند به بازار مشخصات دقیق‌تری از این دستگاه جدید خود ارائه کند.

منبع: gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا