اخبارفناوری

لو رفتن مشخصات گوشی Redmi 10C در راه خود به بازارهای جهانی

بر اساس شایعات جدیدی که منتشر شده است، زیر برند شیائومی یعنی ردمی مشغول کار بر روی دستگاه بسیار مشابه محصولات قبلی خود است که به‌زودی به سایر بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. اندکی پیش از این، گوشی Redmi 10 توسط این کمپانی معرفی شد و اکنون به نظر می‌رسد که این گوشی جدید ردمی، با نام Redmi 10C شناخته شود. گفته شده این محصول با یک پردازنده هشت هسته‌ای ناشناخته راه‌اندازی می‌شود. این پردازنده هشت هسته‌ای با پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 جفت شده است. البته باید بدانید که محصول قبلی یعنی گوشی Redmi 10 دارای تراشه اسنپ دراگون 680 بوده است؛ اما به نظر نمی‌رسد که گوشی جدید هم با همین تراشه عرضه شود. بر اساس شایعات تنها تفاوت بین دو گوشی ردمی 10 و نسخه C آن، تراشه‌ای است که با آن راه‌اندازی می‌شوند. به احتمال زیاد نسخه C ردمی 10 از یک صفحه‌نمایش با اندازه 6.53 اینچ بهره می‌برد. این پنل با فناوری IPS LCD ساخته شده است و تصاویری با وضوح 720 در 1600 پیکسل را به نمایش می‌گذارد. همچنین تصاویر در این پنل با نرخ 60 هرتز تازه‌سازی می‌شوند و حداکثر روشنایی تا 400 نیت را ارائه می‌دهند.

آرایه دوربین‌ها در قاب پشتی Redmi 10C یک سنسور اصلی 50 مگا پیکسلی به همراه یک سنسور تشخیص عمق با وضوح 2 مگا پیکسل را شامل می‌شود. برای دوربین سلفی گوشی، یک سنسور 5 مگا پیکسلی در نظر گرفته شده است.

انرژی موردنیاز این گوشی توسط یک باتری بزرگ با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌شود. به احتمال زیاد این باتری از یک شارژر 18 واتی پشتیبانی می‌کند. هدف قرارگیری این باتری، امکان استفاده طولانی‌مدت از آن با یک‌بار شارژ کردن است. گفته شده که وزن ردمی 10 سی، برابر با 196 گرم است که بخشی از این مقدار به دلیل باتری بزرگ درون گوشی است. این گوشی از فناوری ذخیره‌سازی UFS 2.2 استفاده می‌کند. احتمالاً Redmi 10 C دارای فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقاء بوده و قابلیت اتصال دو سیم‌کارت را داشته باشد. برای حفظ امنیت اطلاعات کاربران یک اسکنر اثر انگشت قرار داده شده است.

ظاهراً ردمی 10 سی در یک نسخه با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود و در رنگ‌های سبز، آبی و خاکستری عرضه خواهد شد. البته امکان دارد که مشخصات این گوشی در بازارهای مختلف متفاوت باشد.

منبع: gsmarena

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا