اخبارفناوری

رویداد بزرگ معرفی گوشی‌های سامسونگ Galaxy A در هفته آینده

بر اساس خبرها قرار است سامسونگ چند گوشی جدید از سری سامسونگ گلگسی A را برای سال 2022 معرفی کند. رویداد معرفی گوشی‌های سامسونگ گلگسی A در روز پنجشنبه، 17 مارس برگزار خواهد شد. در این رویداد سامسونگ چند دستگاه ارزان‌ قیمت و میان رده را معرفی می‌کند. گوشی‌های سری گلگسی A هرساله یکی از بزرگ‌ترین گوشی‌های اندرویدی در سطح جهان هستند.

علی‌رغم آن‌چه که مردم ایالات‌متحده ممکن است فکر کنند، گوشی‌های هوشمند گلگسی s بیشترین فروش را در سراسر جهان ندارند. پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند این کمپانی، گوشی‌های سری پایین‌تر، یعنی گلگسی A هستند. به‌ این‌ ترتیب این خبر بسیار مهمی است که در هفته آینده، رویدادی برای معرفی گوشی‌های سری A سامسونگ برگزار خواهد شد و احتمالا خریداران بیشتری را خوشحال خواهد کرد.

در حال حاضر کاملاً مشخص نیست که سامسونگ چه چیزی را عرضه خواهد کرد، اما با بررسی دعوت‌نامه دیجیتال می‌توان فهمید که انتظار چه چیزی را باید داشته باشیم که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم. گرافیک دعوت‌نامه هشت پنل را نشان می‌دهد که هفت پنل آن حاوی یک گوشی از سری A هستند.

اولین محصول از سری گلکسی A شبیه یک گوشی هوشمند با دکمه‌های کناری و صفحه‌ نمایش شیشه‌ای سیاه‌ رنگ است. یکی از مدل‌ها با ایموجی پوشانده شده است و دیگری عکس‌هایی از جوانان را نشان می‌دهد. یک محصول دیگر از سری گوشی‌های A به‌وضوح زیر آب قرار گرفته است که نشان از قابلیت‌هی ضد آب آن دارد. در واقع این می‌تواند نشان دهد که حداقل یکی از گوشی‌های سری گلگسی A سامسونگ که این هفته شاهد آن خواهیم بود، می‌تواند دارای رتبه IP باشد. باید گفت که این قابلیت در گوشی‌هایی که پرچم‌دار نیستند، دیده نمی‌شود؛ بنابراین در صورت مشاهده آن در این مدل گوشی‌ها، می‌توان آن را قابلیتی مثبت به‌ حساب آورد.

حالت نئونی A نشان می‌دهد که تلفن‌های هوشمند A می‌توانند دوربین‌های خوبی را برای عکاسی در نور کم داشته باشند. کمپانی سامسونگ معمولاً تعداد زیادی از گوشی‌های سری گلگسی A را به‌صورت هم‌زمان عرضه می‌کند؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که در روز پنجشنبه شاهد رونمایی چندین دستگاه باشیم.

منبع: androidauthority

زهرا خداکرمی

یک دیجیتال مارکتر فارغ التحصیل نرم افزار که عاشق هوش مصنوعی و حل مسئله و چالش های جدیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا